Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 884
tråden kan slettes=)
Sist endret av gummiand; 4. januar 2009 kl. 20:40.
http://www.royalcaribbean.no/ "Kontakt Oss" ?
Var litt ekstra snill og leste litt, fant ut at det er 21 år på servering av alkohol.


Viktig informasjon
Sist endret av Malice; 4. januar 2009 kl. 20:44.
Kan noen gjenopprette det han skrev?
Han er 20 år, skal på cruise i 2 uker, å lurte på hva aldersgrensen på alkohol var.
stemmer at det er 21 års grense.
var selv på cruise med royalcruisecaribbean tidlig i sommer.

Jeg var da med en stor gruppe (ca 60pers) som hadde kjøpt en "drikke-pakke".
når jeg kom ombord sjekket det pass, så fikk jeg "kreditt/romkort" hvor jeg fikk på ett gult klistremerke hvor det sto "drink brand" elns :P så jeg fikk gratis drikke hele turen
Om dine foreldre er på samme cruiset kan du bare ha med en lapp, du kan ringe RCCL for og få templaten på lappen tilsendt.

Vært på cruise et par ganger med rccl og det har ikke vært noe problem og kjøpe alkohol holdige drikkervarer.
Så lenge jeg har ordnet den lappen, siden jeg er under 21.
"Lappen"? Hvilken lapp? Hva står det på denne magiske lappen som gjør at du kan få kjøpe alkohol når du er under 21? Hvor gammel er du? Hvor ung kan en være og samtidig få kjøpt alkohol med denne lappen?