Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 7243
Ska på pole i da men får bare kjøpt opp til 22 %
Så lurte på hva jeg ska kjøpe... for vet ikke om noen som smaker god som
er under 22 % :P ( ska bli drita) så vill ikke bli dårlig



\\Play4Fun
Du får kjøpt Kalinka 21,5 %.
Kan også anbefale fishermans friendshot..jeg ble ialefall ikke dårlig av det
Trådstarter
85 0
Fishermans friend det er vell mer enn 22% eller?
Prøvd Martini? Smaker ok, og det er sterk, husker ikke helt, sterkere enn vin ihvertfall. Sherry/Portvin osv fås i styrke under 22, har kjøpt det selv. Prøve andre typer vin, hvis det er vin som gjør det dårlig? Tåler selv appelsinvin f eks... Bare å gå og kikke... Har selv shottet fisherman på en nattklubb med 18år grense, men vet ikke om den er blitt senket i prosent eller noe der.

Alternativ, kjøp noe du liker, med lav prosent, og drikk fort .
Jeg ville kjøpt 2-3 flasker rødvin i prisklassen 70-80 kr, kanskje Marquès de Chivé. God og billig, og du blir ikke dårlig av å drikke rødvin, bare full på en finere måte.
Trådstarter
85 0
Kjøpen en kalika å en martini da

L0rdMel: Takler ikke rødvin smaker crap! :P
Kjøp en flaske fishermanshots på polet. Bøtt den iløpet av en halvtime-tre kvarter.. Resultat. Finfin form resten av kvelden.. (Ialelfall med litt påfyll nå og da..)

Koster sånn ca 180 spenn. 22% eller noe i den dur.. Får kjøpt som 18-åring..

Velprøvd fra min side iallefall. Hadde en periode når jeg var mindre hvor det gikk en flaske fisherman hver gang jeg var ute å drakk...

Kan risikere å sitte igjen med "fishermanmage" da men...
drekk øl.. alt annet enn ordentlig brennvin er bare søl
Kjøp en flaske med Lapponia Mustikka (god konjakk med blåbærsmak, 21%), og ei flaske med Frost Crowberry/krekling (smak av kreklingbær, 21,5%)
Ligg unna frost, fælere drit ska'n se lenge etter.
Fisherman er 21,5% og anbefales på det sterkeste. Ellers er Kalinka 22 ganske grei, men da må man blande sterke drinker...
Trådstarter
85 0
Drakk frost på forje helg det smakte ikke noe pess godt nei
Men fikk en som va 24 til å gå så fikk Absolut citron <3

hehe
Kjøp den Hvitvinen Black Tower
Sitat av general
Kjøp den Hvitvinen Black Tower
Vis hele sitatet...
Vil du at fyren skal spy?
Kjipere hvitvin finnes ikke. Alt for søt. Jentevin rett og slett. (No offense jenter, men ser KUN jenter som drikker den)
Anyway, drikker du deg full på den vinen (2 flasker sånn ca?) så kan jeg nesten garantere at du spyr.. :P
6 pils og halvliter kalinka 22% ?
Seks halvlitere pils og en liter Kalinka 22% + bittelitt sterkvin Da blir du i passe godform, ble ihvertfall jeg. Virker som om det er akkurat passe mengde for meg:/ Selvom jeg ikke drikker så altfor ofte, men helst så skal det drikkes over en periode på noen timer og gjerne med litt mat "attåt"
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av Forconin
Vil du at fyren skal spy?
Kjipere hvitvin finnes ikke. Alt for søt. Jentevin rett og slett. (No offense jenter, men ser KUN jenter som drikker den)
Anyway, drikker du deg full på den vinen (2 flasker sånn ca?) så kan jeg nesten garantere at du spyr.. :P
Vis hele sitatet...
Må nesten si meg enig med Forconin her altså, skjønner ikke hva det går av folk som kjøper denne vinen. Da drikker jeg heller kijip, sur hjemmebrygget, for det skvipet der er faen ikke til å holde nede.
nei.. gå for fisherman oppunder 22%(som sakt tidligere), sog ei flaske med trulli(hvitvin 13%), den er jævli bra, og en blir i kjempeform av den..
einsate martinien en får kjøpe som 18 åringer er martini bianco (smaker crap) og en rød martini (minst like gale.
kan også prøve kalinka men jeg vil ikkje kalle noe under 40% brennevin ( veit at % spiller ingen rolle der).
ha en fin kveld
drikk pils.. letteste måten og holde en jevn fin rus på.
Sitat av MysterialPhysco
drekk øl.. alt annet enn ordentlig brennvin er bare søl
Vis hele sitatet...
hehe...som jeg skulle ha sagt det sjøl!!!! eller skaff no heimert av nånn...billig å effektivt
Trådstarter
85 0
Sitat av chanel
drikk pils.. letteste måten og holde en jevn fin rus på.
Vis hele sitatet...

får ikke ned mer enn 2 pils... :/
Kaffelikøren kahlua er god, det samme med passoa (smaker frukt av noe slag)
kalinka 22 funker dårlig.. visst du skal drikke det må det bli reint omtrint. bland det med saft og drikk det nesten 50/50..
Korskencorva Peatch (eller korleis det skrivest) er og ei knall god drikke. var sjølv ein av dei første fullene mine på dette.. spydde og greier hehe.. ville nok satset på vin (blacktower som nemt er god) visst eg skulle hatt noe under 22%. skaff deg ein som kan kjøpe ekte vodka og bland Driver's Long Island. den er KNALL! (står bakpå Long Island drink mix'en)
spankingguru
Worner's Avatar
Driver's Long Island er jo uten alkohol. Det sier seg jo selv i navnet
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av Worner
Driver's Long Island er jo uten alkohol. Det sier seg jo selv i navnet
Vis hele sitatet...
Den er jo tydeligvis knall, men hvis den er uten alkohol er det vel knall på en edru måte ;D
Hva med å gå på polet og snakke med betjeningen der. Regner med at du har nogenlunde kustus på hva du ikke liker, så spør de om anbefalinger og bruk eliminasjons metoden på å finne deg noe. De fleste som jobber der har faktiskt god kunnskap og det er vel ingen skam å bruke dette selv om formålet bare er å drikke seg halvt ihjel :P