Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2130
Hallo Folkens, jeg er ny på forumet å tenkte jeg nesten måtte bidra litt^^
Jeg er ikke selv direkte koblet til sterke stoffer og har en del krav til dette under vel kontrollerte forhold med bestekompis, så jeg er ikke så veldig viten i dette tema men ser mer fra en andre person.

Metode: Vi vil innta Amfetamin på forskjellige måter tatt jevnt utover kvelden for å oppnå det vi ville med rusen.

Hensikt:
Det vi ville oppnå var å ha en spirituell natt, å lære ting om hverandre å uttrykke alt du har på hjertet gjennom prat.
(Ble anbefalt å prøve av og med bestekompis(vi gjør dette med forskjellige stoffer en gang i blant)

En stille fredagskveld bestemte 3 kompiser å jeg for å prøve å lage en magisk kveld, vi bestemte oss for å prøve ut amfetamin å bli oppe natten, personlig var dette min første gang med amfetamin som pulver og hadde eller ikke så mye erfaring med det fra før.

Rundt kl.12 hadde vi alt klart og var klar for inntak, men var enda ikke sikker på hvordan vi skulle gjøre det, vi bestemte oss da for å variere det litt.

Vi hadde 2 gram delt på 4personer så altså 2pr gram som skulle fordeles ut over kvelden.

Kl:12:10-15 Snorta vi 1-2 litt kraftige striper hver, men ikke for store, etter en liten stund dukket det plutselig opp en skje, jo hvorfor ikke røyke litt å.

Meg som var den eneste som ikke hadde gjort det på denne måten før fikk heller ikke noen direkte reaksjon, de andre var påvirket og vi satt på noe litt roilg, men alikevel for musikk (mye Red Hot Chillipeppers).

12:40 Skuffende nok var jeg enda ikke særlig påvirket, så vi bestemte oss for å lage meg et drop for å se om det fikk meg i gang. Det tok ikke så lang tid før jeg lurte på hvorfor jeg ikke var trøtt etter en tidlig morgen og jobb, noe var litt rart.

01:00 Det hele begynnte med en litt slimete munn og en rar smak, det tok ikke lang tid før jeg følte meg helt opplagt, som om jeg aldri ble trøtt.

01:30 Vi bestemte oss for å t a en tur ned på Shellen for å kjøpe røyk og egentlig bare for å gå en tur. Da jeg virkelig følte meg påvirket på en god måte var da jeg satte på sangen "Hello" av evanescence, mens vi gikk nedover gaten.

02:00 Vi var nettopp kommet hjem og hadde utrolig lyst lit å snakke litt. Det endte opp med at vi snakket om Familie, problemer osv, men alikevel ikke trist.

(I mens) Vi snorta enda regelmessig, noe lignende hver halvtime.

05:00 Her endte samtalen. Problemet var bare at to av oss var enda ganske pratsomme og ville fortsette.

05:10 Fikk jeg et tweet som handlet om Rehabilitering av Haiti(Av wyclef Jean)
Der var emnet !

Det spesielle med dette var til tross for at det var på såpass tidlig at vi burde være noe trøtte var vi enda utrolig engasjerte og bare fortsatte.
(Snorter enda regelmessig)
Det var så mye vi begge ville si at det sluttet liksom aldri, samtalen omhandlet alt fra mennesker.vs dyr (Evolution) Til hvor lite den gjennomsnittlige nordmannen tenker på verdens problemer (generelt utfor landet).

Vi kom frem til en konklusjon til slutt som ganske enkelt var at verden nok hadde vært bedre uten mennesker.

13:00 Samtalen ender, og vi er like påvirket.

Hvordan påvirket dette meg?
Jo det som skjedde var at jeg ganske enkelt aldri ble trøtt, vi fikk energi samt den magiske spirituelle nattfølelsen uten å være for trøtt til å snakke.

Ville jeg anbefalt dette?
Vi ville prøve å kombinere Speed med den spirituelle formen du automatisk tar når det blir natt så snakkelysten var på topp. Det jeg fikk ut av dette var en fantastisk kveld hvor vi lærte utrolig mye om hverandre, selv om vi allerede var utrolig nærme, ikke tro du kjenner kompisene dine helt ut før du har prøvd dette. Jeg vil definitivt anbefale dette for alle som er ute etter en lærerik og spirituell opplevelse med de nærmeste, alt går fortere, energi, hjernen, jeg ble nok ikke direkte klok av dette men jeg var utrolig engasjert.

Da var det bare nedturen igjen, jeg er ganske heldig med det at jeg ikke får noen særlig nedtur med noe rusmiddel, jeg skal ikke nekte for at jeg var litt slakk, men ellers var alt fint.

NB! Dette var under vel kontrollerte forhold, som med alt annet vær forsiktig !
Dont Abuse, Use !

13:32
1/4 på nedtur 13 og en halv time senere. Han beskrev den som ganske brutal med det at han svettet, vondt i magen, det var vel egentlig alt, vi andre kommer nok etterhvert, hvis folk er interesserte kan jeg oppdatere senere.

16:21
2/4 på nedtur. Bestekompis å jeg har enda ikke godt ned, kan være pga. at vi har spist i løpet av kvelden.

Takk for meg Exor ;D

Ingen Meninger? o.0

Oppdatering

18:00

4/4 er på nedturen,
Mine symptomer er, Intens svette, milde magesmerter, løs hud på fingrene og bare generelt slapphet.
Ikke noe spesielt forferdelig atm.

Oppdatering

18:00

4/4 er på nedturen,
Mine symptomer er, Intens svette, milde magesmerter, løs hud på fingrene og bare generelt slapphet.
Ikke noe spesielt forferdelig atm.

Folkens det er noe lite givende å legge inn dette med mindre jeg får tilbakemelding, si din mening, have n det skulle være ;D
Herlig kveld/natt/morgen, men den som kommer opp må også ned.

(God kompis av TS og deltagende)

Jeg liker dog egentlig at nedturen kommer og klapser hardt til meg så jeg virkelig får beskjed om at dette ikke er noe kroppen min er videre begeistret for. Man kan jo selvfølgelig proppe seg full av benzodiazepiner når den kommer, men skal jeg først bruke amfetamin så vil jeg oppleve alle aspektene ved det, ikke bare de positive. Er lett å få en heller unyansert holdning til et rusmiddel hvis man bare ser en side av det.

Rusen var preget av meget reduserte hemninger (delvis amf og delvis tillit til hverandre) som resulterte i at vi faktisk fikk snakket godt ut om ett par heller seriøse emner. Syntes faktisk det var nokså givende, selv om vi ikke akkurat sitter her og har det så fantastisk nå.

Er greit å vite at alle rundt deg har både tid, energi og interesse til å faktisk snakke med deg, hva enn du måtte ha behov for å ta opp. Det burde jo så absolutt være mulig å gjøre dette i edru tilstand også, men det gir en egen stemning å bare være en gjeng som stoler på hverandre og simpelthen koble seg helt ifra omverdenen og bare gjøre som vi vil og snakke ut for en gangs skyld. Jeg prøver ikke å glorifisere ett åpenbart skadelig rusmiddel, men jeg har funnet den ene tingen amf faktisk fungerer til for min del. Så jeg prøver å ta nedturen med et smil (nei det går ikke, men skader ikke å prøve ) siden den hjelper meg godt på vei med å holde gode lange pauser mellom hver gang.

Det er ikke rusen som er så utrolig fantastisk, det er helt vanlig amf, men måten den komplimenterer settingen må jeg si at jeg finner veldig passende hvis intensjonen er å få snakket ut. Vi er naturligvis langt ifra alvorlige gjennom hele opplevelsen og mange timer forsvinner til tull og totalt meningsløse samtaler, men du kan når som helst ta opp noe litt mer seriøst og alle vil høre etter og skifte over til det emnet og plutselig flyr timene forbi mens vi snakker bort natta.

Alt i alt syntes jeg at det ble en deilig opplevelse og det frister til gjentagelse, men jeg nekter å gjøre dette til noe dagligdags da det for min del hadde ødelagt hele opplevelsen og meningen bak det hele. Vet at mange har lagt dette stoffet for hat, men jeg for min del må si at jeg ser en egen sjarm med det hele. Er også smått fascinert over måten alle mister gløden ettersom vi går tomt og man faktisk kan se hvordan alle ser mindre og mindre fornøyde ut samtidig som du begynner å kjenne nedturen står for døren. Greit nok, amf ender i ett voldsomt antiklimaks, men det er noe uforklarlig komisk med måten alle sleper seg hjemover når det er på tide å avslutte og hvor skarpt det står i kontrast til starten av kvelden...
Veldig forfriskende å se en konstruktiv approach til amfetamin midt oppi all eder og galle rundt stoffet. Har i grunn aldri tvilt på stoffets konstruktive egenskaper, men godt å se det bli satt ut i praksis av hva som fremstor som relativt oppegående folk. KP til dere begge.
Et mulig bruksområde for amfetamin jeg har tenkt mye på, men aldri satt ut i live. Har dessverre ikke så gode kompiser.

KP.
Sist endret av Stratops; 7. august 2010 kl. 18:28.
Sitat av Ivellios Vis innlegg
Veldig forfriskende å se en konstruktiv approach til amfetamin midt oppi all eder og galle rundt stoffet. Har i grunn aldri tvilt på stoffets konstruktive egenskaper, men godt å se det bli satt ut i praksis av hva som fremstor som relativt oppegående folk. KP til dere begge.
Vis hele sitatet...
Takker for alle fine ord

Første gangen jeg prøvde det ble jeg tatt litt på senga av hvor lite "speedet" jeg følte meg og overrasket over hvor lett samtalene fløt, selv om jeg egentlig ikke var kjempegodt kjent med den gjengen jeg fikk det tilbudt av. Så for min del blir det helt fantastisk å ta med gode venner der vi kjenner hverandre godt, åpner deg rett og slett bare opp.

Sitat av Stratops Vis innlegg
Et mulig bruksområde for amfetamin jeg har tenkt mye på, men aldri satt ut i live. Har dessverre ikke så gode kompiser.

KP.
Vis hele sitatet...
Tar den, for en stund tilbake ville de fleste virkelig gode vennene mine vært meget skeptiske til å gjøre dette, men virker som om den generelle holdningen har endret seg til at det er greit en gang iblandt og hvis det blir gjort skikkelig. Er herlig å dele slike opplevelser med venner du faktisk stoler på, vil gå så langt som å anbefale det til alle som har venner som er kapable til å snakke litt dypt med deg og som ikke har noe imot amfetamin. (Sjokkerende nok blir det av mange sett på som helsefarlig )