Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1177
Har fått et litt kjedelig problem med WoW. De siste dagene har spillet fryst hver gang jeg får en achievment. Og den fryser lenge; mellom 10 og 15 minutt. Så jeg blir nødt til å tvangslukke spillet i oppgavebehandling og fyre opp igjen på nytt.

Jeg har prøvd forskjellige ting: Kjørt repair, kjørt uten noen som helst addons, har prøvd å slette hele addons-mappa. Det som gjenstår nå er å slette spillet, men dette frister lite mtp alle patchene

Har lest om flere som har hatt dette problemet, men som ikke aner hvordan de fikset dette. De sier bare at det gikk bort av seg selv etter en stund. Men er det noen her som har peiling på hvordan jeg faktisk kan gjøre noe med dette selv?

Jeg går utifra at det er maskina mi som hinter til meg om at jeg må roe ned spillinga litt :P
Sitat av Gesel Vis innlegg
Har fått et litt kjedelig problem med WoW. De siste dagene har spillet fryst hver gang jeg får en achievment. Og den fryser lenge; mellom 10 og 15 minutt. Så jeg blir nødt til å tvangslukke spillet i oppgavebehandling og fyre opp igjen på nytt.

Jeg har prøvd forskjellige ting: Kjørt repair, kjørt uten noen som helst addons, har prøvd å slette hele addons-mappa. Det som gjenstår nå er å slette spillet, men dette frister lite mtp alle patchene

Har lest om flere som har hatt dette problemet, men som ikke aner hvordan de fikset dette. De sier bare at det gikk bort av seg selv etter en stund. Men er det noen her som har peiling på hvordan jeg faktisk kan gjøre noe med dette selv?

Jeg går utifra at det er maskina mi som hinter til meg om at jeg må roe ned spillinga litt :P
Vis hele sitatet...
Det er en mappe hvor alle patchene skal ligge så du kan lagre de en annen plass før du reinstallerer wow.
Trådstarter
93 7
Da er WoW installert på nytt og samme problemet fortsatt.. Har også prøvd å kjøre repair uten hell.

Har også lastet ned siste utgaven av skjermkortdrivere for å være sikker.. Noen som har hatt samme problemet selv?
Sitat av Gesel Vis innlegg
Da er WoW installert på nytt og samme problemet fortsatt.. Har også prøvd å kjøre repair uten hell.

Har også lastet ned siste utgaven av skjermkortdrivere for å være sikker.. Noen som har hatt samme problemet selv?
Vis hele sitatet...
Har et lignende problem, men det er et mye mildere problem dog, er sånn hvergang Real-ID Venna mine logger av/på så fryser spillet seg i 1 sekund
prøv å kontakt blizzard ingame og report problemet.. Er muligens en liten bug som gjør så spillet henger seg ?
- Kanskje di er kjent med problemet fra før av og at det kommer i neste patch? har sett flere tilfeller hvor det har stått i patchen at det er minor bug fix som fikser noe som fikk spillet til å henge seg av enkelte grunner =)
sjekk om det funker med å lage en random char på en annen server.
Kan være der problemet ligger (overbefolka server)
Når du reinnstallerte spillet, la du da inn samme addons på nytt igjen?

Mye av frysinga av WoW, kommer fra addons som ikke fungerer optimalt sammen med resten. Prøv og deaktivere alle addons (om du har noen), og sjekk igjen.
Trådstarter
93 7
Sitat av kimaarntzen Vis innlegg
Når du reinnstallerte spillet, la du da inn samme addons på nytt igjen?

Mye av frysinga av WoW, kommer fra addons som ikke fungerer optimalt sammen med resten. Prøv og deaktivere alle addons (om du har noen), og sjekk igjen.
Vis hele sitatet...
Nå har jeg ikke installert addons i det hele tatt Serveren har "normal" population, og på en av alt'ene mine hang spillet seg da jeg dinga 10 (da jeg fikk achievmenten.. Har sendt mail til Blizz, så vi får håpe det ordner seg... Hvis ikke får jeg fyre opp AoC eller spille litt på PS3'en som har støva ned noen år :P
Sitat av kimaarntzen Vis innlegg
Når du reinnstallerte spillet, la du da inn samme addons på nytt igjen?

Mye av frysinga av WoW, kommer fra addons som ikke fungerer optimalt sammen med resten. Prøv og deaktivere alle addons (om du har noen), og sjekk igjen.
Vis hele sitatet...
Edit: legg alle addonsa dine i en annen mappe til senere, så sletter du hele addons mappa i WoW, + du sletter WTF og WTB foldern. Prøv igjen uten å legge tilbake addonsa
Jeg går utifra at du gjorde en fullstendig avinstallering av spillet før du reinstallerte? Hvis ikke vil jeg anbefale å gjøre det.

Nå er det lenge siden jeg har spilt WoW, men før i tiden kunne det hjelpe å slette wtf filene for litt opprensking.
Trådstarter
93 7
Jepp, tok en fullstendig avinstallering.

Har spilt litt i kveld og problemet har eskalert. Nå fryser spillet i 3-5 sekund når jeg åpner achievments-tab'en og social-tab, samt når jeg equip'er nye items.. Vi får se hva Blizz sier når de svarer på mailen. Det som er rart er at feilen er på begge maskinene mine, så jeg går utifra at det er ett eller annet bøs med kontoen min (selvom jeg ikke skjønner hvordan det skal kunne skje).
1. Do them all!
2. Problem sovled!