Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2335
Dosering: 7-8 pils og en ukjent mengde 4-MeO-PCP

Setting: Vors og byen

Set: Festhumør

Jeg står og ser på en konvolutt jeg har fått i posten tidligere. Den ser helt ordinær ut og inneholder en pose med 4-MeO-PCP. Alle tingene jeg har hørt om PCP tilsier at jeg virkelig burde skylle dette stoffet ned i do, men nå har jeg nå en gang bestemt meg for å prøve et ordentlig dissosiativ. Ketamin hadde vært å foretrukke, men har ikke vært tilgjengelig for meg, så når jeg fant ut at 4-MeO-PCP var tilgjengelig på en RC-forhandler, fikk det duge. Planen min var å titrere dosen min forsiktig og gradvis i en edru, stille setting. Men den gang ei. Det viste seg at kosmisk timing ville at jeg skulle få denne veldig ordinære konvolutten i postkassa mi, dagen jeg skal ut på byen. Siden jeg hentet konvolutten på vei til bussen, ble ziplock-posen liggende trygt og fint i lommeboka mi, mens jeg forberedte meg til kvelden, og gjor ærend i byen.

Etter en stund i med slasking i byen og et par utepils, blir det vors. Formen er fin, og når jeg stikker og møter en venn utenfor vorset kommenterer han at å ta med meg et PCP-analog på fest kanskje ikke er det smarteste du kan gjøre. Vi flirer litt av det, og begynner å drikke.

Etter mye hausing og pils senere finner vi ut at det å ta 4-MeO-PCP ikke er så dumt å ta allikevell, og turen går strake vegen inn på do. Vekt? Nesh, dosering er temmelig høy på dette stoffet, så begge to stikker en finger hver ned i posen og slikker det av. Ikke akkurat vaniljesukker kan man si. Sur, besk, kjemisk smak. Vi drar tilbake til resten av folket, og drikker enda litt til. Litt etter forteller jeg en venn av meg at jeg har tatt det, så han får en finger han og. Jeg tar meg en til.

En par fingerslikk senere begynner virkelig formen å komme seg. En euforisk, varm følelse brer seg i kroppen, og alle mentale følelser blir forsterket, mens det fysisk sett er litt numment. Blikket mitt går halveis inn og ut av fokus, men rusen er lett overkommelig. Faktisk er den genial.

Etter litt mer fingerslikking og litt nasalt( litt ubehagelig, men ikke så mye verre enn sånn jeg husker 2C-D eller 2C-B) går turen til byen. Dette gikk bra, og vel nede i byen møtte vi noen venner, og stakk å danset. Virkelig et bra rusmiddel for dansing syntes jeg, veldig stor "gi faen"-faktor over det hele. Litt senere tar vi en liten bump til på do, og jeg søler litt på gulvet. Er ikke helt stødig, kjenner veldig det disossiative med stoffet, men dette er sikkert i sammenheng med alkohol og. Etter det blir det mer dansing, og jeg blir provosert over at dj-en ikke har Justice tilgjengelig.
Etter det stenger utestedet, og vi loker rundt et par timer før vi stikker hjem. Jeg sovner fort, og kjenner fortsatt rusmiddelet 9 timer etter siste dose. Ikke noe betydelig, men små mentale tegn + en slags glødende form i kroppen. Virkelige merkelige drømmer, gjennom alle sammen er det som et slags filmperspektiv.

Postive effekter: Frigjørende varm euforisk og smålig empatisk rus med fin bodyhigh.

Negative: Smålig aggressivitet og noe følelseskald i visse sammenhenger.
Takker for rapport! Tror ikke jeg har lest rapporter om PCP på norsk før. Det var vel kanskje ikke kjempelurt å debutere med stoffet i fylla, men det gikk jo heldigvis helt fint.

Har du testa det i edru tilstand enda? Isåfall, hvordan følte du det fungerte?
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Bra, enkel og grei rapport
Sitat av Ivellios Vis innlegg
Takker for rapport! Tror ikke jeg har lest rapporter om PCP på norsk før. Det var vel kanskje ikke kjempelurt å debutere med stoffet i fylla, men det gikk jo heldigvis helt fint.

Har du testa det i edru tilstand enda? Isåfall, hvordan følte du det fungerte?
Vis hele sitatet...
4-MeO-PCP er ikke det samme som "PCP" (Fensyklidin).
niz..har en veldig kjekk oppskrift til pcp men har ikke turt å laga enda. men tror lysten dukka litt opp nå ja
Sitat av lex123 Vis innlegg
4-MeO-PCP er ikke det samme som "PCP" (Fensyklidin).
Vis hele sitatet...
Nei det er ikke samme stoff, men de virker forsåvidt veldig likt etter hva jeg har hørt.
4-MeO-PCP er angivelig litt likere ketamin, men har aldri prøvd ketamin, så skal ikke uttale meg for hardt om dette.

Har vært festival her i byen, så jeg og "badjaja" fikk jo testa dette på fylla ved 3 anledninger i forrige uke. Ganske artig stoff. Jeg synes det ligner veldig på alkohol i virkemåte. Den dissosiative delen av det følte jeg var mer fysisk en psykisk. Dro linere på dass på utestedet gjennom hele kvelden, og danset som en tulling. Man blir ikke sliten på det, men merker det bra dagen etterpå. Ville ikke vært den som skulle stoppa meg i en evt. konfrontasjon for å si det slik, er en ganske euforisk rus i utgangspunktet, men det kan slå om til aggresjon rimelig kjapt om situasjonen tilsier det (igjen, ganske likt alkohol).

Er man bra beruset på alkohol og drar seg en lisse av dette blir det litt som å legge på et par pils ekstra på forma, bare med en liten twist, og kanskje litt mer kontrollert :P Blir fort litt sjanglete osv. når jeg gikk ut fra dansegolvet husker jeg at jeg tenkte over at jeg ikke kjente beina mine lenger. Blir litt som å dra cola med hele kroppen

Kan legge til at jeg også sniffa ganske store doser 2cb 2 av 3 kvelder, dette var forøvrig en morsom kombo. Konge å danse på den forma der! Kunne kanskje toppa det med 50mg MDMA eller noe for fullt hus.

Vil anslå dosene jeg tok de tre kveldene omtrent slik:

Dag 1: 30-50mg 4-MeO-PCP nasalt og 10-15mg 2cb Nasalt fordelt utover
Dag 2: 10-20mg 4-MeO-PCP nasalt og 15-20mg 2cb Nasalt fordelt utover
Dag 3: 50-100mg 4-MeO-PCP nasalt + endel pils fordelt utover

Alle formene var artig, og alle var i kombo med 6-8 halvlitere, men det var først på dag 3 at PCP rusen virkelig gjorde seg gjeldene, herlig bedøvende og dissosiativ følelse i hele kroppen og masse dansehumør. Ganske usikker på dosering siden det gikk i lisser fra håndbaken på dass, men er rimelig sikker på at det var en plass mellom 50-100mg. Begynn rolig tho!