Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2667
Hei.

Tittelen sier det meste. Jeg har hatt oppkastsyken i noen dager nå. Nå er jeg nettopp ferdig, og kjenner det på kroppen for og si det sånn, blandt annet med et sprengt blodkar på øyet.

Noen kompisser kommer bort idag og vil ha meg med til og røyke. Er det dumt? Siden man blir jo veldig rød i øynene når man røyker, og det er kanskje ikke så lurt når man har klart og sprengt et blodkar i øyet fra før?

Mvh Martin
Det går nok bra, har selv røyket med sprengte blodkar på øyet og det skjedde egentlig ikke noe.
Øyet kan jo trossalt falle ut om du røyker med et sprengt blodkarr, så det må du ikke gjøre..
Se for deg dette scenarioet: Du har vært på fylla dagen før og våkner opp med en fyllesyke uten like. Øya dine er så røde at du ser ut som en orc. Kan du røyke bønne selvom formen er som den er? Ja.

Jeg ser ikke problemet. Om du har angst for å bli tatt pga øynene dine burde du gå til innkjøp av øyedråper (feks pollendråper) som gjør øynene helt blanke.

Have fun
Trådstarter
No, har ikke noe med å bli tatt, bor alene hjemme så det er ikke noe problem, tenkte kun på at det kunne spre seg eller bli værre, siden man blir så rød i øynene.. hehe
KP til deg Outier, jeg gliste.

På den litt mer seriøse siden. Bare røyk du, martin899. Ingenting å bekymre seg over. Det vil ikke forverre øyet ditt, og det vil ikke innebære noen større risiko enn ved røyking uten sprengt blodkar.
Jeg vil ikke oppfordre deg til å røyke, du burde nok heller sende meg til kompisene dine så røyker jeg istedet

nei nei, men serious shit: Øyet ditt vil klare seg helt fint, akkurat som hjernen din
Sitat av Dr Whorst Vis innlegg
Jeg vil ikke oppfordre deg til å røyke, du burde nok heller sende meg til kompisene dine så røyker jeg istedet

nei nei, men serious shit: Øyet ditt vil klare seg helt fint, akkurat som hjernen din
Vis hele sitatet...
Slenger meg med på denne
Trådstarter
Er det noen problem og røyke etter og ha spist noe paracet da?
Sitat av martin899 Vis innlegg
Er det noen problem og røyke etter og ha spist noe paracet da?
Vis hele sitatet...
Paracet og cannabis sammen er en jævla go' smertestillende ihvertfall... Har lest et eller annet sted at cannabis forsterker paracetamol en smule, og min egen erfaring tilsier at man får intet mer enn mindre vondt hvor man har vondt av å røyke etter et par paracet...
Er ingenting farlig med det.
Finnes det farlige rus-komboer man kan gjøre med cannabisen egentlig? Tenker på fysiske interaksjoner.
Her er nå min mening om den saken. Man blir tørrere på øynene enn normalt hvis man røker seg skakk. Så det vil muligens gå litt legre tid for øye ditt å lege seg. Men utover det så tar ikke øyet ditt noe permanent skade av det.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av onoffon Vis innlegg
Finnes det farlige rus-komboer man kan gjøre med cannabisen egentlig? Tenker på fysiske interaksjoner.
Vis hele sitatet...
Fysisk? Nei, har ikke sett noe dokumentasjon på noen skumle interaksjoner, men psykisk er det kanskje ikke så lurt å røyke mye om man skulle ta psykedelika.
Det har en tendens til å påvirke trippen, cannabis er psykedelisk i riktig dose og renhet, noe som kan ta brukeren på senga: Bare cannabis alene har fått uvitende brukere til å få for seg de særeste ting: http://freak.no/forum/showthread.php?t=103126
Haha, det er nok ingen farer ved å røyke med sprengt blodkar..Har selv FÅTT sprengt blodkar i øyet av å røyke, eller i hvertfall mye oftere etter inntak enn i "edru" tilstand, noen som vet om dette er tilfeldig eller ikke?