Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3884
Har nå fått innkalling til soning ved Hof fengsel hvor jeg må tilbringe 43 dager.
Dommen var på 120 dager 2 måneder betinget og 2 måneder ubetinget minus varetekt 17 dager (satt litt over en uke for dette)
Jeg gruer meg selvsagt veldig til dette da jeg vil tro jeg kommer til å kjede meg utrolig der inne. har lest en del..

Er det noen som kan fortelle meg litt om fengslet? om du har vært der. rutiner, hvor lett det er å smugle med seg ting dit osv..
håper egentlig å få søkt meg til ett annet sted (lukka etc)
en kamerat a meg som bor i en annen del av landet som også er skyldig i samme sak ble flytta til lukka hvor han hadde egen tv og playstation på rommet. hvilke fengsler i østlandsområdet har det slik?

På forhånd takk.
Du søker deg vel for F ikke til en mer lukket avdeling?
Du vil nok få det etter forholdene bra på Hof, det er ikke akkurat landets værste sted.
Du har vel sikkert gjort deg fortjent til noen dager der nede, så det er vel bare å møte opp og gjøre opp for deg?
Så er det nye tider med nye muligheter når du er ute igjen!
Du får neppe tid til å kjede deg på Hof

Sier bare;

http://www.youtube.com/watch?v=GG4Y02mnfAQ
Trådstarter
3 0
Sitat av Skytteren Vis innlegg
Du søker deg vel for F ikke til en mer lukket avdeling?
Du vil nok få det etter forholdene bra på Hof, det er ikke akkurat landets værste sted.
Du har vel sikkert gjort deg fortjent til noen dager der nede, så det er vel bare å møte opp og gjøre opp for deg?
Så er det nye tider med nye muligheter når du er ute igjen!
Vis hele sitatet...
Joda, har nok fortjent meg til de dagene inne, men det er noe med Hof som skremmer meg. da jeg var i varetekt hadde jeg det egentlig greit. tv på rommet egen dusj,toalett og kjøleskap. da gikk tida ganske greit. ( selv om man desperat ser på alt som er å oppdrive på tven)
Visstnok er det visst ganske trivelig på Hof. Hyggelig arbeidsmiljø, ålreit mat og masse dop
Jeg kjedet meg som en GAL der.. og jeg satt bare i 16 dager...

noen kule folk, noen komplette idioter (inkludert vaktene) "hyggelig arbeidsmiljø" ja...forsåvidt...

og PLENTY med dop! men er også plenty med razziaer... de kom med bikkjer mens vi spilte bingo og ferska 2 stk...

nå skal det også sies at jeg som ikkedophue naturlig nok ikke er interessert i dop, men selv for meg som ikke oppsøkte det var det åpenlyst at det florerte.

en annen ting: IKKE spis lunsj!!!!!!!!! det er gammel restemat fra flere dager siden som de bare moser sammen i ei gryte. jeg ble matforgifta og hadde magesmerter og diarè halve tiden min.
Trådstarter
3 0
Uff.. ja er ikke noe dophue selv. røyker bare litt weed innimellom og holder meg til det.
men skal ikke ha det på papiret iallefall hehe.

så gruer meg litt til det der. hva slags folk jeg kommer til å treffe på, også er jeg redd for å bli dårlig der inne. særlig hvis man kan bli matforgifta i lunsjen.
Bruker de virkelig gammel restemat som er flere dager gammel? ush.....

Vel. det er to uker til jeg skal dit nå. gruer meg noe sinnsykt. + at jeg vet det blir kjedelig.
Hoff er ikke så ille det. Kjedlig blir det vell uannsett. Lunsjen er helt grei den, andre maten også. Kan være lurt å si at du du ikke røyker når du blir tatt inn da havner du på C- brakka der er det som regel litt roliger. Viss du røker sigg så kan du bare gå rett utenfor selv om du er på C. Prøv å bli med på alt som er av vellferdsting, få tida til å gå. Unngå å være altfor stor i kjefen til å begynne med, så går det så fint så. Satts på å finslipe bortennis ferdighetene dine da går tiden fort. Ha et hygglig opphold på Hoff, blir bra det!