Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 8273
Å fy faen jeg griner! så sinnsykt bra! Hans store lem:P hahah fy faen! Prøv det her: Kok ris, hvis du ikke har gjort det før så får du skikkelig gugge ut av det! ta naboens dyre cab med twin potter og fyll dem opp med ris ca 10 cm inn, deretter venter du på at han starter bilen og forhåpentligvis gasser litt hardt og spruter ris utover den andre naboens bil:P
Legg ut leiligheten hans til leie på finn.no, sett tid for visning tidlig en søndag (gjerne flere ganger etterhverandre) du vet han har vært på fylla kvelden før.
Husk å sette prisen til noe rimelig, men ikke latterlig rimelig. Den kommer han ihvertfall til å huske evig lenge
kwm
kwm's Avatar
Trådstarter
Der var første gjort!

Har klistremerkeskriver her, så innlegg nr #42 it is

Skreiv ikke I love cock, men Æ (hjerte) Menn

Venter i spenning..
Sussenusselig
CaptainP's Avatar
"Kan Hans Tore Lem melde seg i resepsjonen? Det var da Hans Tore Lem, til resepsjonen" aaaaah, to be young again... Skulle bare ønske at hun hadde sagt "Vær så snill"

Du kan jo skaffe et grihjerte og poste det til en av arbeidskammeratene dine med brevet "Igor wants his money back" eller "Anse dette som et tegn på at om man knuser noens hjerte, kan de finne på å gjøre noe værre med ditt"
https://www.helseutvalget.no/bestill/
Bruk den der.

Det er bare og skrive navnet til sjefen din og han får det i postkassa

Bestilte til en kompis i går, håper og få meg en skikkelig latter om noen dager =D
Sist endret av newt; 24. april 2008 kl. 11:18.
Det heter forresten ikke vatervann, det er vaterbobler man skal gå til innkjøp for : )

Jeg hadde en gang en fin liste med flere enn disse som allerede er nevnt; bøtte med vakuum, blinklysolje, grønn overledning.

Skal se om jeg ikke får tak på den lista, så kan jeg legge til her.
For å gjøre dette må man ha litt peiling på bil og bremse systemer.

Du trenger nøkkelen til bilen. Så setter du på brekket, så setter du fast brekk viren. Så går du inn i bilen og løsner brekket.

Så fra han sin side vil han ikke skjønne hvorfor han står stille når han gir gass. Han vil se at brekket og bremsene ikke er på, men kan ikke komme av veien.
▼ ... over en uke senere ... ▼
kwm
kwm's Avatar
Trådstarter
Kan jo kjøre selv om brekket er oppe tho, gjør det bare litt mer "farlig".
▼ ... over en uke senere ... ▼
One of the good guys
2rs1's Avatar
hvordan gikk det med klistremerket?