Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 7949
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
jeg lurte på hvor jeg kan få en billig green screen ? bare selve ''lakenet'' ikke noe annet ? helst i norge. har søkt litt rundt på google..
kjøp ett grønt laken? evt. mal en vegg grønn?
Sist endret av MB300Diesel; 14. april 2011 kl. 20:17.
Sitat av MB300Diesel Vis innlegg
kjøp ett grønt laken? evt. mal en vegg grønn?
Vis hele sitatet...
Da må du kjøpe ett stort laken, for teiping funker ræva skal jeg si deg. også blir det ikke helt jevnt, så ville anbefale å kjøpe ett vanlig greenscreenlæretttttt
Stikk på ikea og kjøp deg grønn gardin De har det, har sett det før og vet at de har det ! !1!
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Trådstarter
Hehe har ikke mulighet til å male veggen grønn og har sett lenge etter laken :P men fant ikke i sånn farge. men får se neste gang jeg er på ikea. OT : snakker du serbisk srbija ? jeg gjør :P
u picku materinu! taha, men som srbija sier, så sjekk på ikea. hvis ikke finner du muligens noe på ebay da får du det jo i posten også
shit was so cash
Anda22's Avatar
Litt OT
Men fikk en greensreen med et redigeringsprogram jeg kjøpte på elkjøp.

EDIT: Pinnacle studio 14
Sist endret av Anda22; 14. april 2011 kl. 22:49.
Sitat av snowdog Vis innlegg
Hehe har ikke mulighet til å male veggen grønn og har sett lenge etter laken :P men fant ikke i sånn farge.
Vis hele sitatet...
Det er ikke så nøye hvilken farge det er, så lenge det er en farge som skiller seg ut fra farger det/de du filmer har på seg. Så hvilken som helst grønn/blå/rød whatever nyanse fungerer så lenge du passer på at du ikke finner igjen den fargen i motivene dine.
Jeg tror ikea har grønne laken.