Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1512
Hei!

Høres sikkert veldig dumt ut, men har spurt mange, og sitter fortsatt dønn fast.. Så håper noen her kan hjelpe.

Jeg skal lage en offentlig, åpen Facebook gruppe nå. Men etter jeg har lagd den, så må ikke-medlemmer "søke om medlemskap", de kan ikke bare trykke "Bli medlem" slik man kan i alle andre grupper. Informasjonen står også øverst på siden, i stedet for til venstre. Medlemmer kan ikke invitere andre heller..

Før da man lagde grupper fikk man opp "choose group type". Det gjør jeg ikke nå, jeg får bare opp et bittelite vindu der det står navn, beskrivelse, og åpenhet.. Ikke kontor, adresse, nyheter eller noen ting.

Kan noen hjelpe?
http://www.facebook.com/?sk=2361831622 -> klikk 'Opprett en gruppe' -> Følg innstrukser.
Gjort det, da kommer bare det vinduet jeg la ved opp.. Og etter jeg trykker opprett da, så må folk søke om medlemskap osv osv..

Skjønner ikke hvorfor det skal være sånn!

Edit: Velger selvsagt åpen før jeg trykker opprett.. Hjelper ikke.

Lagde en side istedet..
Sist endret av sokkejohn123; 7. mars 2011 kl. 02:14.
Der det står "personvern:: lukket", velger du noe annet.
Sist endret av NidarSverre; 7. mars 2011 kl. 03:24.