Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1878
Pent. Vakkert.
Fantastiske fotografier. Stemningen er flott fanget i bildene.

Layouten på siden var også nyskapende nok til å være spennende, men samtidig "standard" nok til å være veldig lett å navigere i.

Alt i alt: very well done!
Var utrolig enkel, men det var faktisk pent slikt du hadde gjort det. Selv om det bare var to farger så passet det inn.


Var faktisk inne senest i forigårs og så om du hadde "åpnet"
Hadde satt pris på om du hadde lagt ved litt informasjon også, i stedet for bare en link. Fin side.
Nydelig
Sier meg enig med de før meg.

Det eneste jeg har å pirke på er avstanden fra "your basket" og ut til kanten. Kanskje legge inn litt avstand der.
Utrolig, er stolt av å kunne kommentere siden, og ikke minst de velkomponerte bildene.
Elsker simpelheten av siden, bildene blir liksom fokus istedet for selve sida.
Sitat av El-Nino
Det eneste jeg har å pirke på er avstanden fra "your basket" og ut til kanten. Kanskje legge inn litt avstand der.
Vis hele sitatet...
Avstanden ut til kanten burde være mer, er veldig enig i det.

Ser at du har random header (forskjellige i allefall), det var utrolig tøft.
Skulle bare også presisere at det ser litt anderledes ut i Opera 7.54 (vet ikke hvor velkjent du er med problemet), men så helt bra ut i FF og IE. Slenger det opp jeg.

SD

edit:
så at det allerede var kommentert i denne tråden:
http://www.freakforum.nu/forum/showt...ighlight=opera
Sist endret av SD; 20. april 2005 kl. 23:41.
Jeg likte variasjonen din over "when the shit hits the fan" i FAQen.
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Trådstarter
Okay, siden folk etterspør info:

Hei! Velkommen til Rockprints.co.uk. Jeg håper dere har lyst til å ta en titt på siden. Send gjerne e-postkort til deres venner osv, eller finn på andre sprell for å promote siden.

Takk for all feedback så langt, og tar gjerne imot mer.

HEaderen er random, ja. Så langt er det bare 11 bilder eller så, men det er en smal sak å legge til flere etterhvert.
Kanskje en bug: Q: How do I go about ordering photos from you? ..A: Go to the photos, den linken funket ikke. kommer til /photos og får ikke testet kjøp funksjonen.

Ellers må jeg si at bildene har topp kvalitet men mulig litt billige. £1,40 er ikke mye i disse dager.
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Trådstarter
Bildene selger jeg på god profitt for £1.40. Det er nettopp derfor det er en så genial deal. Problemet er å få folk til å gå til siden og kjøpe!

hj
For å si det mildt; vær frekk, send e-post til dagbladet og mange andre relevante aviser, som kan skrive om det redaksjonelt fra en standard pressemelding avisen kan kopiere/lime inn, der du omtaler deg selv som tredjeperson. Du kommer fra Norge , og har bilder fra kjente band og dette selges billig til alle. Pressemeldingen kan komme med utsnitt fra Nightwish som mange liker, avisen kan trykke med. Dersom bare én av de store skriver gir det hundretusener i loggen + kjedereaksjon.

Nyheter får avisene aldri nok av likevel.
Du er min venn
niigu's Avatar
Utrolig pent! Riktignok savner jeg andre bakgrunnsfarger enn de kjedelige grå du har.. :s
Haha. Flirte rått av FAQen din. Pen side og flotte bilder.
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Trådstarter
Sitat av niigu
Utrolig pent! Riktignok savner jeg andre bakgrunnsfarger enn de kjedelige grå du har.. :s
Vis hele sitatet...
har du forslag, så tar jeg gjerne imot! hehe

hj
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Trådstarter
Da har jeg videreutviklet siden en del... Kan være verd å ta en titt! har dessuten tatt i bruk adwords til marketing (søk på "tristania" for eksempel)...

I tillegg har jeg lagt til denne siden som skal gjøre den mer synlig for Google.

Videre kommentarer tas imot med glede, både på innhold, design, osv.
Sist endret av SharQ; 26. april 2005 kl. 16:40.
Siden var nydelig. Det eneste som er å kommenter på siden som gjør rockprints mer tydelig på google er de punkt prikkene utenfor rammen, det så bare bedritent ut.

Edit: å teksten passet ikke in på høre siden. Jeg bruker FireFox.
Sist endret av Lise13; 26. april 2005 kl. 16:56.
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Trådstarter
Hææ? Kan du ta skjermbilde og sende til ? Dette har jeg aldri hørt om før...

hj
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Haje: Punktene i lista.

Ellers en veldig fin side. Savner informasjon om størrelsen på bildene, men det kan jo hende jeg bare har oversett det...
Sist endret av aybara; 26. april 2005 kl. 18:38.
Bruker også FF, og får det samme som aybara (bare for å bekrefte liksom).
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Trådstarter
Jævlig sært. Men takk for tipset, skal se om jeg klarer å få fikset det.

Størrelsen på bildene dukker jo opp når du klikker på "kjøp bilde" knappen! Men jeg forstår hva dere mener. Det bør legges til, ja.

Haje
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hva har skjedd?
Sitat av Photocritic Ltd.
As per 1 August 2005, Photocritic Ltd (and, with it, Rockprints.co.uk) is no longer trading.
Vis hele sitatet...
Dette var trist.