Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  293 59222
Ble facinert av dette faen hadde kommet vis jeg hadde visst om det...
digger sånne ting.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er nå blitt litt mer int. siden sist, så hvis det blir planlagt noe i god tid i forveiene er jeg med! Da skal jeg få meg fri fra jobben og komme innover.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
noen som hadde giddet å forklart meg hvordan man kommer seg ned i "katakombene" under youngstorget, får vi svar skal vi en tur ned dit til førstkommende helg...
er også interessert i info om valkyrie plass
bilder blir lagt ut her hvis vi får beskrivelse på inngang til "katakombene"
Er det lov å Dirke seg vei når man driver Urban infiltrasion? ?
Det er vel hakket værre en vanlig infinltrasjon ?
altså om du dirker deg vei er det ikke verdens ende. På dikemark må man fram med kubeinet for å komme seg inn.......
Nå har jeg lest litt rundt, og nå ble jeg skillelig keen på lit UE !
Nå er det jo SOmmer og varmt ute så det er vel snart på tide `?
Sitat av kimern89
noen som hadde giddet å forklart meg hvordan man kommer seg ned i "katakombene" under youngstorget, får vi svar skal vi en tur ned dit til førstkommende helg...
er også interessert i info om valkyrie plass
bilder blir lagt ut her hvis vi får beskrivelse på inngang til "katakombene"
Vis hele sitatet...
Sleng deg med på neste treff, så blir du informert. Det er vel ingen vits i å dele ut slik informasjon på internett hvor alle kan sitte og lese det. Da blir det rimelig trafikk på slike steder, og de sveiser igjen inngangene.
Sitat av M&G
Sleng deg med på neste treff, så blir du informert. Det er vel ingen vits i å dele ut slik informasjon på internett hvor alle kan sitte og lese det. Da blir det rimelig trafikk på slike steder, og de sveiser igjen inngangene.
Vis hele sitatet...
Du kan jo sende kimern89 en PM med info, da.
Men særriøst, dette er noe av det mest interesanne jeg har sett på lenge!
Fant http://www.infiltration.org/ som er en ganske bra side om det. Noen som vet av noen norske?
Sist endret av Christian; 1. juni 2007 kl. 23:29.
Tips: Finn dere et kulverttårn som lar seg åpne. Dette er de grønne metaltårnene som står rundt om i Oslo. Kort sagt, Oslo er en sveitserost når det kommer til muligheter for UE!

Eks: Tårnene ved CJ Hambroes Plass (Tinghuset).

Kulverttårnene er en fin vei inn i Oslos undergrunn.
▼ ... over et år senere ... ▼
serr folkens! har lest hele tråden nå og er helt hypp på og bli me på detta! bor 20 min unna oslo med buss null stress.
Elsker UE da jeg ikke har vært på såmye, kun Solbergfoss i spydeberg
Sende med PM neste gang noen skal ut?
Sitat av HellToPay
ADVARSEL!
vet ikke hvor langt dette om katakombene under youngstorget har gått men:
I disse katakombene bor norges gatebarn.
små barn som bor under jorda, barn av horer som regel bil jeg tru, som har vokst opp der i et totalt tussmørke.
to kamerater av meg var der nede for noen måneder siden (fjor sommer trur jeg) og de blei møtt av kanskje 20-30 små barn som bare sto og titta på dem.
de eldste (mellom 7-9 år gamle) var synelig beruset (sansyneligvis lim) og oppførte seg velig truende.
han ene (som er en stor, sterk og gæærn tyrker) tok beina fatt og sprinta det han var kar for ut igjen.
jeg er hypp på å hjelpe barna, men norsk stat benekter deres eksistens.
men for all del, klatre gjerne ned dit (kan vise eventuelle hvor inngangen er) men det blir på eget ansvar og uten meg.
jeg har ikke vært der og har ikke lyst til å være der. jeg vil bare at folk skal vite om hvordan ting er i norge, verdens beste land å bo i.

mine 2 cent..

Øy! jeg er dødshypp på å være med (nesten) overalt i oslo, bare ikke denne helgen (24-26). skal henge med lillebruttern for en gangs skyld
Vis hele sitatet...


Noen som faktisk har sjekket ut dette?

For dette tror jeg faen så lite på... Men man blir jo nysgjerrig...
Dette virker jævlig kult, hvis noen skal på fler turer så vil jeg og en kompis gjerne være med. Setter pris på PM med info
vi trenger folk som har vært der før/ veit hvor ting er for og komme noe videre tror jeg
Noen flere en meg som lukter en sterk eim med bullshit om disse "katakombene" ? dette hadde vært
A-magasinet / vg materiale for lenge siden hvis det var sant...
ja, har tung for og tro det! MEN hadde vært fett og luska rundt nedi der
Har kjempelyst til å bli med jeg og! Ingen av vennene mine tør sånt. Men hvis dette med de små barna stemmer tar jeg med den gode vennen min golfkøllen med for sikkerhetsskyld.
Advokaten (balltre) er en fin kompis ja pratet med 3 kompiser om og dra ned under oslo i sta, dem var helt med! men har ingen peiling på hvor ting er
horeunger som sniffer lim i hopetall under oslo sentrum... ugler i mosen deluxe
Sitat av røyksky
Noen flere en meg som lukter en sterk eim med bullshit om disse "katakombene" ? dette hadde vært
A-magasinet / vg materiale for lenge siden hvis det var sant...
Vis hele sitatet...
http://oslopuls.no/kunst/article1566721.ece
Sitat av Melodrama
Har kjempelyst til å bli med jeg og! Ingen av vennene mine tør sånt. Men hvis dette med de små barna stemmer tar jeg med den gode vennen min golfkøllen med for sikkerhetsskyld.
Vis hele sitatet...
Så du kan drepe barna som ikke har en dritt? forsto ikke logikken?
Sitat av raze
http://oslopuls.no/kunst/article1566721.ece
Vis hele sitatet...
Joda, noen kunstnere har laget en liten golfsimulator der nede. Men står ingenting om alle disse horeungene som lever i skyggen av samfunnet og sniffer lim. Var vel egentlig det jeg tenkte på...
Har meget vanskelig for å tro på dette. Det ville vært diskutert i media og vi ville ha sett masse gate barn daglig. Forresten hvordan blir det foreslott at de får seg mat disse stakkars barna?

Og om det faktisk er en vei inn, ville de funnet denne veien å stukket av.
Sist endret av Initzuriel; 10. juni 2008 kl. 19:40.
Sitat av Fudge
Så du kan drepe barna som ikke har en dritt? forsto ikke logikken?
Vis hele sitatet...
Tviler sterkt på at det er gatebarn der nede. Men det med golfkøllen var for sikkerhetens skyld, ikke for å løpe rundt å denge fantasibarna under Oslo.
jeg er også keen på og være med på en slik tur. alltid hatt lyst til det så si ifra a folkens!
Bergen anyone?
kan ikke noen finne disse undergrunnsbasene a?

http://www.youtube.com/watch?v=LPzOZD5cWR8
now thats some fucked up shit. ble helt fascinert av de videoene om nibiru og greier haha. ikke bra og sitte på nff når man er trøtt (,")
Tror det er rimelig vanneskelig å komme seg inn i de basene, i og med at de fleste ikke er ferdige og det sannsyneligvis er folk der som jobber med dem. Hvis de i det hele tatt eksisterer.
Sitat av pawsan
Vis hele sitatet...

Ville ikke dette kommet ifra flere steder?
Jeg mener, se på all infoen som flyter om andre ting som er "TOP SECRET".

Jeg mener det er ganske gjennomført like BS som Bonsai Kittens om noen husker de d;
Under der jeg jobber går det en ca 600m lang gang som går under Oslo.. Den kommer ut rett ved akerselva ett sted... Fikk høre av vaktmesteren på stedet at det var rebellene under andre verdenskrig som brukte den til å komme seg inn i sentrum for å sprenge av bomber etc.. De kom opp fra tunellen i bygget jeg jobber... DogA ved Jacobs kulturkirke.
Jeg og noen andre på jobb skal ta en tur gjennom der når det er lite å gjøre på jobb... Er skikkelig creepy sted.. Må inn i en biteliten luke nede i kjelleren på jobben, så kommer man inn i disse gamle, trange gangene....
Sitat av Initzuriel
Ville ikke dette kommet ifra flere steder?
Jeg mener, se på all infoen som flyter om andre ting som er "TOP SECRET".

Jeg mener det er ganske gjennomført like BS som Bonsai Kittens om noen husker de d;
Vis hele sitatet...

det kommer fra hele verden, florerer av det på nettet!
Det skal også være en tunnell under Torggata som ble gravd ut av tyskerne under krigen til bruk for evt bykrig. Den skal starte rundt Ankertorget, dvs ved siden av Jacob Kirke og gå et stykke bortover Torggata (til Youngstorget, evt lenger). Vet ikke om tunnellen fortsatt er der, leste om den i en bok om norsk motstandsbevegelse under krigen.

Ellers er det åpne sølvgruver under Gamle Aker Kirke (inngang ved Uelandsgate), men det anbefales ikke å gå inn da det er stor rasfare, mye av det er under vann og mye er ikke kartlagt.

Under Westerdals skole er det tunneller og i området rundt Ruseløkka skal det være flere tyskertunneller.

Pluss rykter om tunneller en masse andre steder i byen (kjellerne på gamle store skoler skal være bra steder å finne innganger).



Sitat av Cryptography
Under der jeg jobber går det en ca 600m lang gang som går under Oslo.. Den kommer ut rett ved akerselva ett sted... Fikk høre av vaktmesteren på stedet at det var rebellene under andre verdenskrig som brukte den til å komme seg inn i sentrum for å sprenge av bomber etc.. De kom opp fra tunellen i bygget jeg jobber... DogA ved Jacobs kulturkirke.
Jeg og noen andre på jobb skal ta en tur gjennom der når det er lite å gjøre på jobb... Er skikkelig creepy sted.. Må inn i en biteliten luke nede i kjelleren på jobben, så kommer man inn i disse gamle, trange gangene....
Vis hele sitatet...
På arbeidsplassen din er det et hemmelig rom på loftet. Det ble lagd av XU-folk under krigen (motstandsbevegelsens etterretningsorg) og ikke oppdaget igjen før for få år siden.

kan hende jeg har vært inne i de tunellene ved doga, hvis det er de jeg har vært inne i er de fulle av asbest kabler og er sperre hver 300m eller no.. men creepy, jepps!

anbefales å ta en tur..

ref sølvgruvene; kom over dette på nettet for noen uker siden.. syntes det var god lesing..
http://www.nordicexplorers.com/akersberget.pdf
▼ ... over en uke senere ... ▼
Haha! Noe fikk meg til å tenke på dette forumet da jeg leste dette:
http://www.aftenposten.no/nyheter/article2512387.ece
haha, jeg også
var det noen av dere?
Sitat av BuzzR
ref sølvgruvene; kom over dette på nettet for noen uker siden.. syntes det var god lesing..
http://www.nordicexplorers.com/akersberget.pdf
Vis hele sitatet...
Bare for å ha sagt det: Håper at alle her skjønner at det å ta seg inn i denne typen gruver ikke er noe for "deg og meg".
Hva er Urban Exploration?:S
Noen som vet om slike plasser rundt i Hamar området?
Sitat av Priceless
Hva er Urban Exploration?:S
Vis hele sitatet...
Google? Wikipedia??
Noen som driver med ue her i oslo? skal en tur i morgen til et hus ved etterstad.
bare og henge seg på.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg er keen... Egentlig på utkikk etter et gjemt sted hvor man kunne hatt en god gammeldags rave uforstyrret. Også er det jo itt spennende å se gamle gjemte og glemte rom!
Sitat av Petruz
PS: Jeg er 14 og leter ikke etter en "sex kamerat" -.-
Vis hele sitatet...
Jeg lo.
Sitat av pandaboy
Bergen anyone?
Vis hele sitatet...
Bergen ja. Vet du om noe?
Eventuelt Stavanger?
Daim, sjekk ut bildene på den her http://triggur.org/cata/index.html man må jo hoppe ut av skinnet vist man finner tusenvis av dødemennesker :S!!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av Silfest Vis innlegg
Noen som vet om slike plasser rundt i Hamar området?
Vis hele sitatet...
Nedafor kornsiloen, i skogen der. Er det en slags hule (undergang). Har vel vært kjelleren på et bygg? har lett litt rundt på forum for å finne ut hva det er rester etter men har ikke funnet ut.

Ang. UE i Oslo, ble dette egentlig noe av? Jeg er med jeg, hvis jeg kan. Ja, jeg er bare 13 år, men jeg kan lett komme inn steder som dere "store" ikke kan komme inn Noen Ganger kan det være lurt og ha med en "liten" fyr.

Men vil gjerne vite om noen vet om noen flere "UE" områder rundt omkring i Hamar
▼ ... over en uke senere ... ▼
Oslo ..
Jeg vil gjerne være med en gang hvis det skjer noe igjen snart..
håper seriøst det.
<- Not Spirituell
bergice's Avatar
Fant nettopp ut om dette UE greiene, har alltid vært interessert i sånne spennende utforskelser.

Jeg har dykkersertifikat, og jeg så det stedet noen hadde vært rett ved Game Aker Kirke, hadde vært sykt kult å prøve meg der en gang

Og også interessant det der med Youngstorget og tbanestasjonene. Bor i oslo og har en venn som også er ganske interessert i dette. Er 15 men driter seriøst i det, så lenge man er forsiktig bør det gå greit

Håper vi kan få til en sånn tur snart!
er veldig klar for noe UE i Oslo nå når sommern nærmer seg
men jeg håper da at flere blir med, er ganske noob når det gjelder ue, og det blir da så og si min første gang ;P untatt den ene gangen jeg og en kompis dro til enden av t-banetunnellen på vestli, og der var det ikke noe spess å finne

har også et par andre kompiser som kan være gankse innteresert i no UE nå i nærmeste tid