Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1273
Hei.

Et lite bilde fra meg, har ikke hatt tid til å ta så mye bilder den siste tiden. Heldig som jeg aldri er var det delvis overskyet og sola tittet akkurat fram når jeg tok bildet, derfor er det noen mørke områder, men jeg synes resultatet ble bra.

biohazard waste
3 eksponeringer, photomatix og photoshop.
Likte egentlig bilde, men synet ble mer dratt mot dammen som er på venstre side en selve biohazard dunken. Dog er det nok ikke så bra å beskjære bildet for mye, da jeg ser på området rundt som en relativt viktig del som skal vise at miljøet er skadd.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Er ingen fotografiekspert selv, men jeg syns du kunne fått dunken litt nærmere midten av bildet, og at "tiltingen" er litt overdrevet, ble nesten svimmel.
Sitat av robhol
..."tiltingen" er litt overdrevet, ble nesten svimmel.
Vis hele sitatet...
Enig der, ble litt svimmel.

Ellers et bra bilde.
imponerende farger digga hvor mettet fargene er uten at det ser voldtatt ut i photoshop.
Sitat av Jofx
uten at det ser voldtatt ut i photoshop.
Vis hele sitatet...
hah. nuvel.

litt mye tilt. er heller ingen fan av hdr-bilder. dette er egentlig inget unntak.

se om du kan få noenlunde samme resultat med en eksponering, så blir det bedre
Sist endret av ErikH; 20. juni 2008 kl. 12:17.
Det bildet er lagret langt inne i en skjult mappe inni noen hundre andre

Ganske kult. Men litt skjevt?
Jeg syntes det over-all er det veldig godt bildet. For ikke å snakke om bra etterbehandling.
Tiltingen er kanskje noe overdrevent, men det trekker ikke alt for mye ned.

Spennende bildet som er veldig interesserende.
Stilig bilde,hvor har du tatt det? Enig at tiltingen ble litt aggresiv men ellers fett.
Så nesten ut som screenshot til et spill Digga det egentlig,veldig tøffe farger.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Jeg likte det!
Likte hvordan du fikk hele området på bildet til å virke radioaktivt!

Tilten på bildet er litt bob-bob, men det gir jo også en slags effekt.
Bildet var ellers helt greit komponert - KP til deg
Jeg syns det så jævlig kult ut
Nå kan jeg så og si ingen verdens ting om forografering, men jeg er litt enig i at tilten kan være litt overdreven, men synes fortsatt bildet var dritfett gj

edit: vil bare ta med at jeg syns skyene var sykt kule
Sist endret av Vegar; 21. juni 2008 kl. 19:14.
Litt for mye HDR redigering etter min smak. Kanskje litt for sterke farger.
Ellers likte jeg bildeutsnittet veldig godt.
originalt : D
Sist endret av OracIe; 21. juni 2008 kl. 19:16.
Jeg digger HDR! I want some of your skills
jeg syntes tilten var noe av det som gjorde bildet, og man blir vel gjerne litt svimmel av biohazard.hehe
Et bra bilde, men de mørke områdene ble for store noen plasser, blant annet ved dammen

Men et godt bilde, ingen tvil om det..
rå farger. syns bilde ble veldig braa
Heftig bilde. Eneste er vel at tiltinga er litt overdreven.
Likte veldig godt at vannet er grønt foran tønna.. Passer liksom inn!