Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  152 11166
Sitat av barskutenkarsk
Jeg ville ringt dama jeg er keen på, for så å hoppe ombord i et cruiseskip.
Når vi var passe langt utpå havet ville båten begyne å synke og det var kun plass til dama mi og andre kvinnfolk i livredningsbåtene.
Men dama mi hopper av livreddnigsbåten og kommer tilbake til meg fordi hun elsker meg.
Når skipet har sunket, lar jeg henne ligge oppå vrakresten hvor det kun er plass til èn. Så dør jeg i det varme vannet og later som det var kulde som tok livet av meg.
Vis hele sitatet...
Ser du på titantic ofte?

Jeg vet egentlig ikke hva jeg ville gjort, kanskje legge meg på en sånn luftmadrass ute på sjøen og se opp på himmelen til jeg dør. (si hadebra osv til nærmeste seff)
Sitat av PolkagrisLaila
Jævla kjipt om resturangen er sån så bruker en time på å lage retten din

Personlig ville jeg vel sagt hadebra til de nærmeste, venner, og dama..
Hadde sikkert vert litt stressa, om jeg fikk vite jeg hadde 30 min igjen av livet.
Vis hele sitatet...

nei, det er ikke noe problem!
ringer expressen som bruker 5 min på å lage bab så 5-10 min på å levere
hele 15 minutter på å spise og muligens oppleve magesjau'en etter bab'en.

av en eller annen rar grunn har jeg en følelse av at jeg hadde kommet til å gjort noe fint/bra om jeg hadde fått den beskjeden
støvsuga/vaska rommet, evt. donert pcn min til fattige barn i afrika.
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Jeg ville tatt meg en skikkelig god runk ass. (er singel)
røyka meg en feit en og satt på en go låt og flydd vekk
Tror jeg ville brukt 30 min på dele meg seg opp i biter, for så å spise de med et glass vin til
ville spurt den peneste jenta i klassen om vi skulle knulle på do
Jeg ville gått en tur i fjellet og grillet pølser, om været tillot det.
jeg ville røyket meg jævlig stein. så hadde jeg dratt til den peneste jenta jeg visste om å pult hu
Ville starta med å innta ett eller annet halusinogen jeg ikke har hatt baller til å prøve før, skriblet ned noe på et papir, før jeg hadde kastet meg ut av et fly over Himalaya.
Jeg ville ha spist til jeg døde
Jeg hadde simpelten ikke trodd på det, jeg hadde for sikkerhets skyld skrevet en lapp, ikke ringt rundt og uroet noen, men lappen med siste hilsener skulle være der i tilfelle.

Ellers hadde jeg bare levd som normalt, ruslet ut en tur kanskje.
Jeg ville ærlig talt gått å lagt meg for å sove. Kanskje ringt en eller to gamle flammer å fortalt at jeg enda brydde meg om dem. Også sovet. Det er det jeg elsker så hvorfor ikke avslutte med det. NO DOUBT!
Ville tatt opp videotestament. Da kan hele slekta samles forann TV'en og høre min siste vilje! Testamentet ville inneholdt både skandale og sjokk! Ingen skulle gått fra TV'en uten skjelvende hender. Ville dessuten spist noe godt, kanskje et rundstykke.
kommer ann på årsaken.

hadde jeg f.eks hatt fullspredt terminal kreft(eller noen annen ond og lumsk sykdom), tror jeg sikkert ikke merka mine siste t minus 30,
ettersom at man mest sansynlig ligger i den heftigste morfin-rusen ever.

på den annen siden er man sikkert så svak at til og med det å ligge bevist i en seng er et ork og slit.

men om det hadde vært noe "om 30 min dør du pluttselig." så hadde jeg vell prøvd å samlet sammen alle slektningene og vennene jeg hadde fått tak i...litt trist i og med at min mor bor 30 min unna, og aldri ville rukket det på så kort forvarsel.

ellers hadde det blitt testament skriving, tårer og klem.
Hmm... Lagt meg i senga med bestekameratens lillesøster :>
Sitat av ifni
Ville starta med å innta ett eller annet halusinogen jeg ikke har hatt baller til å prøve før, skriblet ned noe på et papir, før jeg hadde kastet meg ut av et fly over Himalaya.
Vis hele sitatet...
Lykke til med å bestille flybilett til Himalaya + reisetid på 30 min.
Sitat av celesa
Reist til sønnen min og lekt med han,kost med han.Om jeg skal dø vil jeg at det siste jeg skal se er smilet til sønnen min og høre den deilige barnelatteren hans :-)
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke om deilig barnelatter er det siste du får høre om sønnen din får se pappaen sin dø forran sine øyne..



Ellers, den tid, den bekymring.
Godt med smør
Sitat av sumodeluxe
Jeg hadde gått til den nærmeste kirken og bedt om tilgivelse for alt jeg har gjort. Så hadde jeg nok ringt mine nermeste og sagt at jeg elsket dem.

Det høres ganske teit ut,
men leser at folk hadde tatt en pils osv. Ville ikke dere forsikret dere om at familien deres, hadde det bra? Og bedt til gud om tilgivelse?
Jeg vet jeg aldri hadde greid og "leve" med megselv vist jeg hadde dratt fra jorden uten og si mine farvel.
Vis hele sitatet...
Vist gud tar meg opp i himmelen til tross for att jeg har gjort så ufattelig mye ukristent å etisk feil og tilgir meg fordi jeg virkelig virkelig virkelig vil opp i himmelen men realiserte ikke det før de 30 siste minuttene mine. Vell, da er gud en person jeg ikke takler synet av. Da vil jeg ikke til himmelen.
Sitat av Bokka
Haha også finner du ut at det bare var tull - du skal ikke forlate verden likevel.. Den er lei..
Vis hele sitatet...
haha, AUDA, your fucked
Faglært idiot
sengetøv's Avatar
jeg hadde dratt ut og bedt dama mi møte meg, og jeg hadde gitt henne en stor kos og bare stått der med henne mens tårene rant..

hun har gitt meg så utrolig mye oppigjennom, og det hadde vært utenkelig at jeg skulle dødd fra henne..

jeg hadde kikka på klokka og da det ikke var lang tid igjen så hadde jeg gitt henne ett hadekyss, takket henne for de gledene hun har gitt meg igjennom mitt opphold her på jorden, gitt henne en hadekos og bedt hu ta godt vare på seg selv resten av livet sitt..

eller noe sånt
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Jeg hadde tatt livet av Valgerd.
Sist endret av CosmoKramer; 14. juni 2008 kl. 22:00.
Sitat av Bravehammer
Jeg hadde tatt livet av Valgerd.
Vis hele sitatet...
PST på døra, så du er faktisk inne i dine 30 siste minutter, ihvertfall som en fri mann.
Er vel ganske soleklart at det var Titanic han tenkte på da han skrev den posten?:S
Raping-spree
Dere som sier dere hadde voldtatt første og deiligste dame i nærheten, synes dette er en ganske syk tanke! Dere voldtar fordi dere slipper konsekvensen av det (dere er døde og får ikke straff), ikke fordi dere har sunn fornuft som gjør at dere ikke hadde greid å gjøre dette mot et annet menneske?
på 30 minutter skulle jeg vel komt igjennom 60-70 stk, med min standard.
Jeg bor 35 minutter unna foreldrene mine ( ved å kjøre fartsgrensa). Så jeg hadde vel kjørt i 140 for å rekke heim før jeg forsvant.
Trådstarter
Det jeg har kommet fram til:

Bak der jeg bor så er det en ås, som gir en ganske superb utsikt over Drammen by. Det tar meg akkurat 13 minutter å jogge opp dit. Jeg hadde jogget opp dit, mest sannsynlig med en kald flaske vann og min MP3 spiller og satt på denne sangen: http://www.youtube.com/watch?v=tAI2doCUbNc

Også hadde jeg nytet Drammen før min siste pust hadde forlatt meg. Litt klisje men faktisk dette hadde jeg gjort. Død i naturen der jeg kan bli fortært fort og effektivt.


edit: Jeg har alltid en nød flaske Whisky som jeg også hadde tatt med meg!
Sist endret av BaJa; 15. juni 2008 kl. 22:37.
Jeg hadde klatret over gjerdet på den amrikanske ambasade iført et stort hvitt laken, et rødt bånd rundt hode å skreket islamske salmer med en brutal høysnue aksagn.
Jeg hadde neppe kommet meg over før politiet hadde fått varmet opp mp5'ene men jeg ville iallefall bli husket.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av jørgs
Dere som sier dere hadde voldtatt første og deiligste dame i nærheten, synes dette er en ganske syk tanke! Dere voldtar fordi dere slipper konsekvensen av det (dere er døde og får ikke straff), ikke fordi dere har sunn fornuft som gjør at dere ikke hadde greid å gjøre dette mot et annet menneske?
Vis hele sitatet...
Nja, går vel heller litt mer på at de sannsynligvis ikke har barn og vil i sine siste 30minutter reprodusere seg selv i siste liten. Du får ikke flere sjanser, så det er ikke så viktig med hvem det er.

Selv hadde jeg kanskje også prøvd og få meg et nyp, kommer litt an på tiden på døgnet og ukedagen
[Edit: Neinei, ikke voldtekt! På den vanlige måten ]

Ellers tror jeg nok at jeg enten ville tatt selvmord. Ville datt bussen til sola og sjålet det første og beste flyet jeg fant, har spilt microsoft flight simulator så det går bra. Også hadde jeg kræsjet te i et av de to St. Olavs blokkene.
Sist endret av Sio; 16. juni 2008 kl. 00:09.
Sitat av Sio
Nja, går vel heller litt mer på at de sannsynligvis ikke har barn og vil i sine siste 30minutter reprodusere seg selv i siste liten. Du får ikke flere sjanser, så det er ikke så viktig med hvem det er.

Selv hadde jeg kanskje også prøvd og få meg et nyp, kommer litt an på tiden på døgnet og ukedagen
[Edit: Neinei, ikke voldtekt! På den vanlige måten ]

Ellers tror jeg nok at jeg enten ville tatt selvmord. Ville datt bussen til sola og sjålet det første og beste flyet jeg fant, har spilt microsoft flight simulator så det går bra. Også hadde jeg kræsjet te i et av de to St. Olavs blokkene.
Vis hele sitatet...
litt kjipt at bussen til sola tar 25 min med flybussen da
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av -steff1-
litt kjipt at bussen til sola tar 25 min med flybussen da
Vis hele sitatet...
Jamen da for jeg ivertfall god tid til og tenke over ting. Nei du sier noe, faen heller :S
Da tror jeg nok heller at jeg stikke opp på valbergtårnet og fyrer av kanonen mot domkirken.
(den og en viss skole står i veien for et fantastisk park areal)
Etter det ville jeg sprunget opp på løkkeveien og kapret en bil og kjørt den inn i en av St. Olavs blokkene.
Jeg tror faktisk etter litt myldring at jeg hadde gått til statoil og invistert i en 5kg propanbeholder, litt ledninger og gaffatape.
Jeg tar min telefon å surrer den godt inn med ledninger, drar ledningene vidre til toppen av beholderen for igjen å sikre den fast med litt tape. tatt på meg et hvit laken og rødt bånd som beskrevet litt lenger oppe i tråden her, løfter tanken over hodet og tar en høylytt joggetur fra østbanen og oppover Karl Johan.
Har jeg ikke blitt skutt før jeg kommer til slottet stiller jeg meg på trappen å vifter med mobilen mens jeg skriker å har meg.
Da har jeg skapt terror panikk i Norske hjem så selv kongen sitter å tygger valium til frokost en uke framover.

(jeg gleder meg som en unge til det smeller i oslo)
Sist endret av rotskrot; 16. juni 2008 kl. 21:02.
Sitat av rotskrot
Jeg tror faktisk etter litt myldring at jeg hadde gått til statoil og invistert i en 5kg propanbeholder, litt ledninger og gaffatape.
Jeg tar min telefon å surrer den godt inn med ledninger, drar ledningene vidre til toppen av beholderen for igjen å sikre den fast med litt tape. tatt på meg et hvit laken og rødt bånd som beskrevet litt lenger oppe i tråden her, løfter tanken over hodet og tar en høylytt joggetur fra østbanen og oppover Karl Johan.
Har jeg ikke blitt skutt før jeg kommer til slottet stiller jeg meg på trappen å vifter med mobilen mens jeg skriker å har meg.
Da har jeg skapt terror panikk i Norske hjem så selv kongen sitter å tygger valium til frokost en uke framover.

(jeg gleder meg som en unge til det smeller i oslo)
Vis hele sitatet...
Minner meg på at jeg fortsatt ønsker minus-KP på forumet.
Jeg kan si at jeg hadde voldtatt livskiten utav den deiligste damen jeg kunne se slik at barnebarna hennes ble født med orgasme. Men jeg tviler sterkt på at knulling hadde vært det første som slo meg når jeg hadde fått en slik beskjed. Jeg hadde vel bedt til Gud og sagt sorry for all shaiten jeg har gjort oppgjennom årene, gitt foreldrene mine en god klem for så å sette meg ned for å se en siste episode av Home and Away.
Sitat av minigolf
for så å sette meg ned for å se en siste episode av Home and Away.
Vis hele sitatet...
Det hørtes faen meg stusslig ut, defintivt ikke det jeg hadde gjort i hvertfall.
1: fortalt til familie og venner at jeg er død innen 30 min.
2: satt meg på mopeden min.
3: kjørt ned til statoil kjøpt 30-40 liter bensin.
4: gjort dette mens jeg drakk sprit.
5: kjørt bort til skolen.
6: tomt bensinen inne på skolen.
7: gjort alle den tjenesten og tent på.
8: mens jeg satt på taket på skolen.
gjort alt dette mens jeg sang en sang jeg ikke kan.
Sist endret av kjetiltheman; 16. juni 2008 kl. 22:48.
Hatt sex med typen.
Haha. Kjetiltheman du er enten veldig ung, umoden eller bare veldig, veldig patetisk.
Jeg hadde skrevet et lite farvellbrev på en rosa post-it lapp, også tatt en rask en med typen før jeg hadde sovnet dramatisk inn i det jeg stumpet røyken.
Først hadde jeg fortalt alle som betyr noe, hvor mye jeg setter pris på de. Så hadde jeg gått på nettet resten av minuttene, sammen med en veldig kald cola, og kost meg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hmmm... Gått litt viking stil? Brenne kirker og voldta nonner?
1: Ringt familie og venner osv.
2: Stjålet naboens Kawazaki Ninja og takk meg en særdeles high speed siste kjøretur.
3: Kjørt til kjæresten og gitt henne et siste kyss og sagt at jeg elsker henne.
4: Kjørt i en fjellvegg etter 29min og 59 sek.
5: Heaven.

Sitat av jørgs
Dere som sier dere hadde voldtatt første og deiligste dame i nærheten, synes dette er en ganske syk tanke! Dere voldtar fordi dere slipper konsekvensen av det (dere er døde og får ikke straff), ikke fordi dere har sunn fornuft som gjør at dere ikke hadde greid å gjøre dette mot et annet menneske?
Vis hele sitatet...
Ja? Man slipper straff, jo. Og når man er død, er det 0 sjanse for dårlig samvittighet(hvis man har det, da).

Anyways, jeg tror jeg hadde lagd mest mulig hælvette.
Sist endret av Bundy; 19. juli 2008 kl. 23:26.
Reist hjem til Katrine Moholt og sagt hvor pen hu er.
Så kommet meg 5 min på veg hjem mens jeg ringte venner & familie.
Jeg hadde tatt forvel med familie og kjæresten..
Kanskje kjøpt noe til de som de setter veldig pris på..
Så hadde jeg tatt pappa's R1 å kjørt meg en high speed tur :=)

Ellers hadde jeg tatt meg en kald glass cola og chilla på nFF..
Sist endret av blondin; 19. juli 2008 kl. 23:58.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Jeg ville gått til legen og blitt kurert.

Sitat av Azylum
Hmmm... Gått litt viking stil? Brenne kirker og voldta nonner?
Vis hele sitatet...
Vikingene er våre forfedre. Respekt dem.
Sist endret av Mexxy; 20. juli 2008 kl. 21:53.
1o min ligge på plenen stirret på himmelen m/ solbriller og
ringt noen venner som rekker å ta et par drinker med meg de siste 2o min
Tatt farvel med venner og familie og prøvd alt jeg ikke har prøvd. Tabeletter, sprøyter eller drøye sigaretter. Samme for meg. Ellers ville jeg prøvd å fått hoppet i fallskjerm mens jeg var on top av dopen, samt fortalt bekjente hva jeg syns om dem. Den jeg er glad i ville jeg definitivt sagt det til, og dem jeg ikke tåler trynet på skulle jeg iallefall sagt det til. Etterpå skulle jeg forlatt verden stille, og tenkt endelig ferdig. Slutt på alle forventningene og pliktene. Slutt på kulden. Helvete venter (neida bare spøker, jeg er ikke religiøs)
Kjørt til sykehuset i full panikk, truet med å drepe legen om han ikke fant en kur.