Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1077
Nå som navn fra Epsteinlista publiseres tenkte jeg vi kanskje kunne ha en tråd på det. Hittil har jeg bare sett dokumenter som nevner Thorbjørn Jagland og Terje Rød Larsen(som jo var kjent) fra Norge.
Tror dere det som kommer frem i disse dokumentene vil resultere i noen konsekvenser for de involverte? Forbi det sosiale.
morkakespisende
Jeg tror det som slippes må være en eller annen revidert liste og at de som er på den kun er på den av en grunn, altså at de skal (figurativt sett) knulles i ræva mens de virkelige styggingene fortsatt kommer unna ustraffet. Dette er verktøy til karakterdrap og justismord av høyeste grad og du kan banne på at om en tufs som meg kan fantasere om det så kan en psykopat også, bare med mer vilje til å gjennomføre. Stygg sak.
Ja her sier du noe, faktisk. Hm.. heiv meg kanskje på den ballen litt fort uten å tenke meg om.
Jeg har lagt merke til at langt ifra alle vet hva den lista egentlig er. Noen ser ut til å tro at alle på den lista besøkte Epstein Island. Men jeg tror det kun er folk som fløy på Epsteins fly. (Jeg er ganske sikker. Men ikke 100%)
Listene finner dere her, det er navn og hvor de har reist, har bare tittet på ett par flak. De eneste som pirret min nysgjerrighet var hvem som fløy med Epstein samtidig som det er anonymiserte navn i flyet, da disse i stor grad skal være ofrene, som fortsatt blir anonymisert.

https://archive.org/details/epstein-...age/2/mode/2up
Det er fortsatt aktivitet i NY-leiligheten. Kanskje det er Les Wexner som fortsatt trenger nye "modeller?"