Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 895
Hei,

Har gått over til 24timers morfin i form av sevre-long. Det gir ikke akkurat formen oralt(ikke at det er målet heller), men i blant så vil man «kose» seg litt og ha godform…. Jeg har prøvd å knuse innholdet og blande med vann, men det skiller seg bare. Ved oppvarming så blir det en masse, men når det kjøles ned så blir det som stearin. Man kan sikkert være grisekjapp og dra opp og sette skuddet før det tykner, men det kan umulig være bra for systemet…. Har googlet meg blå og finner ikkenoe… så, da er der naturlig å høre med ekspertene her inne!
Er et alternativ kanskje å ta det oralt / nasalt også «spe på» med litt minus de gangene man vil hygge seg litt?
Ingen moralprekner takk 🙈
Har veldig lyst å gå over selv. Gått på sub i 3år men det dekker ikke smertene eg får det for nå lenger.. kan eg spørre hvilken dose du står på å hva du byttet fra?
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Knus helt opp på en eller annen måte… å kok det mens du beveger kokeskjeen, etter hvert vil grumset bli en fast masse.

Dette er antagelser, slik fungerer dolc iallfall, og har hørt sevre skulle være,fmske likt. Så ville prøvdet,det iallfall,
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av hacksaz Vis innlegg
Har veldig lyst å gå over selv. Gått på sub i 3år men det dekker ikke smertene eg får det for nå lenger.. kan eg spørre hvilken dose du står på å hva du byttet fra?
Vis hele sitatet...
500
Sitat av hacksaz Vis innlegg
Har veldig lyst å gå over selv. Gått på sub i 3år men det dekker ikke smertene eg får det for nå lenger.. kan eg spørre hvilken dose du står på å hva du byttet fra?
Vis hele sitatet...
Sorry sent svar!
Gått over fra 32mg sub til 800MG morfin. Føler dog at jeg ikke er helt dekket på den dosen i 24 timer, våkner nesten alltid dårlig, hive i seg piller og vente en times tid før man bare føler seg normal igjen. Føles litt som i gamledager de gangene man ikke hadde selvkontroll til å spare igjen til en mornings, så er det helvetet med å få tak på noen som er våkne, dra seg ut og dingle rundt sjuk og jævlig. Savner ikke det der, nei… hvis tablettene blir for vanskelige å løse opp eller væsken blir for tjukk så er det vel ikke noe særlig å skyte den mtp blodpopper og greier, men hva med plugging evt? Det burde jo gi langt bedre effekt enn oralt. Om ikke like god som IV så iallefall en god del bedre en oralt som er på stakkarslige (30%?)

Virker ikke som det er noen lett måte å få skutt disse greiene på, så noen tips til hva som blander seg bra med 24timers morfin-medisinering de få gangene jeg kunne tenke meg en kosekveld. Vil helst ikke på minus igjen(men om det er det som er mest «anbefalt»…så ja da blir det dét). Forslag både til injeksjon av sevre longen samt evt tilleggs preparat til kosekvelder taes i mot med takk fra alle eksperthoder her inne ☺️
Sist endret av lassieboj; 1. januar 2024 kl. 22:34.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du gjør det sjeldent nok så vil du få rus av å ta den daglige dosen oralt så lenge du klarer å få vekk depoet, men selvsagt vil plugging være ett helt annet nivå, så vær forsiktig med å plugge hele dosen siden det vil tilsvare 2 dagsdoser «rett i blodet».


Hvis du helst vil skyte så prøv å gjør dette: Brett ett A4 papir eller to over greiene, så kjevler du over med noe hardt for å pulverisere det helt. Så kaster du det i vann og koker opp, bruk feks 3ml hvis du vil ha 2ml væske, det kommer til å dampe en del når du koker, men morfin tåler godt varme så du trenger ikke å være forsiktig.

Bruk ett sånn kokekar, feks stearinlys koppen funker bra om du ikke får utdelt skikkelige. så prøver du å ha innholdet i bevegelse hele tiden når du koker.. kan ikke skjønne annet enn at det vil fungere, mener på at en jeg kjente fikk substitol, det er vell det samme som Sevre. Han kokte det bare veldig lenge og så filtrerte. Tror ikke depot greiene blander seg noe særlig ut i kokende vann.. uansett mener jeg ikke å oppfordre til injisering, plugging fungerer jo bra det også.

Forresten så kan man faktisk sniffe morfin også hvis man blander det med chitosan. Da øker tilgjengeligheten fra nesten null til ~60%. Har ikke fått testet det selv enda siden jeg kun har fått tak i flytende chitosan, trenger pulveret. Lite info om det på nettet dessverre.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når det gjelder hva som er godt å blande så syntes jeg det er ganske godt med Lyrica, xanor og/eller zopi. Og heroin da… men bare vær klar over at det ikke går lang tid før du er oppe i samme dosene som før, inkludert morfinen, så anbefaler det ikke med mindre du har satans viljestyrke.
Bør vell strengt tatt ikke anbefale en kombo av morfin, lyrica, xanor og zopiclon heller, det er for viderekomne lyricaen spesielt kan jo bli veldig tung når man ikke har toleranse.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Om du gjør det sjeldent nok så vil du få rus av å ta den daglige dosen oralt så lenge du klarer å få vekk depoet, men selvsagt vil plugging være ett helt annet nivå, så vær forsiktig med å plugge hele dosen siden det vil tilsvare 2 dagsdoser «rett i blodet».


Hvis du helst vil skyte så prøv å gjør dette: Brett ett A4 papir eller to over greiene, så kjevler du over med noe hardt for å pulverisere det helt. Så kaster du det i vann og koker opp, bruk feks 3ml hvis du vil ha 2ml væske, det kommer til å dampe en del når du koker, men morfin tåler godt varme så du trenger ikke å være forsiktig.

Bruk ett sånn kokekar, feks stearinlys koppen funker bra om du ikke får utdelt skikkelige. så prøver du å ha innholdet i bevegelse hele tiden når du koker.. kan ikke skjønne annet enn at det vil fungere, mener på at en jeg kjente fikk substitol, det er vell det samme som Sevre. Han kokte det bare veldig lenge og så filtrerte. Tror ikke depot greiene blander seg noe særlig ut i kokende vann.. uansett mener jeg ikke å oppfordre til injisering, plugging fungerer jo bra det også.

Forresten så kan man faktisk sniffe morfin også hvis man blander det med chitosan. Da øker tilgjengeligheten fra nesten null til ~60%. Har ikke fått testet det selv enda siden jeg kun har fått tak i flytende chitosan, trenger pulveret. Lite info om det på nettet dessverre.
Vis hele sitatet...
Takk! Jeg får bare prøve meg forsiktig frem så jeg ikke waster en dagsdose.. om det blir mye stress med å få det injiserbart så går jeg bare for plugging, det er vel ca dobbel biotilgjengelighet som oralt?
Tenker du at fremgangsmåten da blir som du foreslår ved IV; knuse, blande, koke også droppe filtrering og dra opp i pumpe og plugge 5ish cm innenfor kaviarstjerna?
En ting jeg gjorde med noen tabeletter hvis de ikke ville løse seg opp på "vanlig" vis var å først knuse til fint pulver. Så tømme pulveret i et reagensrør. (I en pumpe uten stempel går også.) røre rundt og la stå en stund til grumset setter seg til bunnen.
Vannløselige stoff vil da være i vannet, Så tar man forsiktig en pumpe med nål og tar vannet av, mens man prøver å ikke ta med grumset på bunnen.
Merk at jeg aldri har gjort dette med den medisinen du nevner. Det kan hende det er medisiner dette ikke er egnet for. Så prøv på eget ansvar.
Har gjort dette med kodein foreksempel. (Kodein uten paracet)