Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1490
Hei,

Noen som har noen forslag til noe tøft jeg kan gjøre med denne?

http://img.tradera.com/medium/632/150068632_1.jpg
Har ingen parabol eller kort til den. Tenkte på om man kan flash den med noe tøft eller noe :P
Du kan plukke den i betar og setje den saman igjen heilt slik den var. Så tar du to bilete og legge ut her.

Du skal få kp.
Sitat av Ryan Vis innlegg
Du kan plukke den i betar og setje den saman igjen heilt slik den var. Så tar du to bilete og legge ut her.

Du skal få kp.
Vis hele sitatet...
Haha

titegn
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Lag casemod. mini atx formfaktor :-)
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hva med noe sånt?
Dette er mediasenteret mitt...

<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Det du har er så vidt jeg ser en ren paraboltuner, så du får ikke tatt inn andre signaler enn parabol med den.
Tviler på at det finnes noe custom firmware til den, skal du ha det er det mest vanlig å bruke dreambox.
Tenk ut en fabelaktiv måte å knuse den på og film med med høy FPS og spill av i slow mo og vis det til oss.. Den absolutt enkleste løsningen er nok å lage din egen superhemmelige oppbevaringsboks med lokk.

Eller fyll den med harddisker og lag en NAS. Eller en upraktisk ekstern harddisk.. Lag en vekkerklokke ut av den.. Du kan også lage tidens største telefon dock, bare fordi du kan.

Går utifra at du har en Canal Digital dekoder eller noe rundt den størrelsen siden bildet er borte.