Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  68 15271
Sitat av knott Vis innlegg
Ja venstre side går visst rett til hjertet.
Vis hele sitatet...
Årer i begge sider av kroppen går jo til hjertet, kommer bare an på om det er en vene eller arterie

Sitat av holy_toy Vis innlegg
Slag er vel om jeg husker riktig bare blodpropp i hjernen(correct me if I am wrong) men som med en hvilken som helst annen form for blodpropp blir du nummen i armen, pga bloodommløpet stoppes.
Vis hele sitatet...
nummenheten i armen om man får slag har vel med å gjøre at blodtilførselen til aktuelt sted i hjernen blir påvirket? slag i høyreside av hjernen gir venstresidig parese og omvendt.
knott:
Det har en viss betydning hvilken åre man setter i for effekten, men ingen betydning hvis amf'en ikke kicker i utgangspunktet. Hvis amf'en ikke kicker i utgangspunktet får du mest sannsynligvis ikke kicket ved å øke dosen heller. Dette er veldig forskjellig fra amf til amf. Det er nok korrekt at forskjellen på meta og amf er på tiltagningen av ruseffekten, der meta virker som den setter inn en del senere. Men også meta kan 'kicke' ved injeksjon, men ikke på samme måte.

Det føles som om synet vibrerer litt tror jeg. Sist jeg ble tatt på pisseprøve og det slo utslag kun på meta, så var det en slags synsforstyrrelse jeg fikk på varen i det jeg injiserte. Dette normaliserte seg etter noen minutter. Sprøtt nok så satte ikke effekten inn på metaen før flere timer etter injeksjonen(!) så den var antageligvis blandet ut også, vil jeg tro. Innen den tid hadde vi rukket å kjøre i oss flere justeringer, som igjen dro på det samme timeantallet etterpå, så du kan tenke deg overraskelsen vi fikk da formen etter et halvt døgn stod på sitt verste, der en normalt begynner å bli sliten!

Nå skal det legges til at jeg var på sykehus den gangen, og gjorde dette med en medpasient. Han sa det var den grimmeste rockeformen han hadde opplevd på lenge, og det ga mersmak. Veldig spesiell eim på varen, jeg klarer ikke helt å beskrive det. Kompisen min sa han ble kvalm av å bare lukte på den utenfor posen(!), og trudde det var bøff siden det ikke fenga umiddelbart. Eneste han la merke til var at idet injeksjonen ble satt, så virka det lovende fordi det varmet litt i hodet (tinningene), men det gikk veldig fort over. 8 timer etterpå skulle du ha sett ham!

Rusen varte ekstremt lenge i forhold til amfetamin, jeg snakker da ikke om topprusen, men om selve "effekten" som frysninger og energisk følelse. Jeg får stort sett ikke frysninger av amf, men meta er unntaket ennå. Så hver gang jeg får frysninger av en vare, går jeg ut fra at den er blandet med amf. Unntaket er hvis den ikke kicker øyeblikkelig, men en stund etterpå gradvis, da går jeg ut fra at det kan ha vært meta. Men dette er en høyst usikker antagelse.

Ettereffekt av frysningene satt igjen i inntil 2-3 dager etter at rusen var over, og det som overrasket meg stort var hvor forskjellig rus han og jeg fikk. Jeg ble svært beroliget av varen, men dette blir jeg stort sett på amf produkter, men ikke på denne måten - der jeg mer eller mindre følte for å ligge rett ut hele tiden. Han derimot, kunne løpt Grethe Waitz løpet i sandaler og ennå fått den store gullpokalen (selvom det ikke deles ut). Euforien var magisk, men det pleier den stort sett å være på meta, ren eller ikke. Ihvertfall av de jeg har prøvd. =)
Paranoy: Meta`en kicker ikke , mens speeden igjen kicker og er råest fra første stund , mens du kan si det blir motsatt på metaen, den bare øker og øker så den er jo litt skummel sånn for uerfarne vil jeg absolutt si.

Man blir mere rastløs og rocka på speed mens metaen er som du sir roligere men varer mye lengre , ikke bestandig man føler seg noe rusa mens man er på, det merker man først når man har sovet og hvillt seg for hvor rusa og psycho man var....

Men er veldig lei av og skyte inn når det ikke kicker, så er det ingen som vet noe man kan tilsette for og gi kick i sprøyta? Har prøvd med fenazefan/koffein og druesukker litt oppi , men det ga ikke noe spesiellt mere.. Dietyleter vet jeg bare av på boks som i startgass og der er det jo masse andre ting man ikke vil ha med i så.

TIPS?? Forutenom og droppe hele driten

Sitat av Stayneh Vis innlegg
Årer i begge sider av kroppen går jo til hjertet, kommer bare an på om det er en vene eller arterie
.
Vis hele sitatet...

Tror du man setter skuddet i en arterie da? dohhhhhhhhhhhhh

Sitat av holy_toy Vis innlegg
Slag er vel om jeg husker riktig bare blodpropp i hjernen(correct me if I am wrong) men som med en hvilken som helst annen form for blodpropp blir du nummen i armen, pga bloodommløpet stoppes.
Vis hele sitatet...

Jasså så da har jeg hatt blodpropp flere ganger da?? Du snakker om blodpropp og slag som om det ikke er noe big deal
Sist endret av knott; 2. mai 2009 kl. 02:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
legg den til tørk i ti min.. bytt pose på'n. og lag droppere eller ta'n i kaffen med masse sukker ikke fin i nesa den.
Knott, jeg blir rolig både på speed og meta. Det med rastløsheten går du fra deg etter hvert, vil jeg tro. Fenazon/koffein og druesukker vil jeg neppe tro gir noe kicker nei. Skaff deg annen type amfetamin er mitt beste tips!
Sitat av knott Vis innlegg


Jasså så da har jeg hatt blodpropp flere ganger da?? Du snakker om blodpropp og slag som om det ikke er noe big deal
Vis hele sitatet...

Uhm....Nei, tro meg det er big deal, numheten i armen din vil være ditt minste lille problem, men det kan ofte skje i forkant, hjerteinfarkt er f.eks blodpropp i hjertet, og da blir smerten så sterk at mange spyr, kommer ann på hvor massivt det er, slag vil vel gjøre at du går i bakken av smerte. Du kan selvfølgelig være nummen i armen uten å ha hatt blodpropp,
Sitat av Hrunz Vis innlegg
Hadde en solid nedtur etter at jeg testa amf for første gang på 4 mnd...
Noia som faen, svette, spasmer osv... Så jeg ble litt skremt igjen, satser på at jeg har lært leksa...
Vis hele sitatet...
kansje det var rotte gift du fikk :P
Sitat av FlyingVeeVee Vis innlegg
[offtopic]
Jeg åpnet denne posten i den tro at det var den tidlige lanseringen av julemarsipan vi skulle diskutere jeg
[/offtopic]
Vis hele sitatet...
Du var ikke den eneste ^_^

Uansett, tørk det så snorter du det, garantert win.
Sitat av knott Vis innlegg
Tror du man setter skuddet i en arterie da? dohhhhhhhhhhhhh
Vis hele sitatet...
Nei det tror jeg ikke, men man kan ikke si at "venstre side går til hjertet." Kun det jeg mente

Man kan ha blodpropp og slag uten noen nevneverdig smerte og kommer jo litt an på hvor proppen eller blødningen er.
Sist endret av Stayneh; 2. mai 2009 kl. 18:49.
Sitat av Stayneh Vis innlegg
Nei det tror jeg ikke, men man kan ikke si at "venstre side går til hjertet." Kun det jeg mente

Man kan ha blodpropp og slag uten noen nevneverdig smerte og kommer jo litt an på hvor proppen eller blødningen er.
Vis hele sitatet...
Hvordan kan man det og vite det da?
Jeg er ingen ekspert i anatomi og ei heller en lege, men det jeg har forstått av blodomløpet, er at dens vei til hjertekamrene er styrt av hvilket kretsløp den går i. Det lille kretsløp, eller lungekretsløpet, pumper blodet konsekvent til venstre forkammer og videre til venstre hjertekammer der det store kretsløp begynner. De store venene, som er en del av det store kretsløpet, pumper til høyre forkammer og videre til høyre hjertekammer. Fra høyre hjertekammer pumpes blodet påny gjennom det lille kretsløp, altså tilbake til det venstre hjertekammeret. Eller noe sånt. Hvis ingen skjønte hva jeg mener, legger jeg ved et sitat (fra det store blodomløp) og en lenke der det står mere om kroppens blodomløp


Når blodet har passert gjennom kapillarene, strømmer det først gjennom små vener (venyler) som deretter går sammen i større vener og videre til de store hulvener som leder blodet tilbake til hjertets høyre forkammer. Dette blandede venøse blodet kommer fra alle kroppens organer. På sin vei har blodet avgitt oksygen og tatt opp karbondioksid. Fra høyre hjertekammer pumpes det så påny gjennom lungekretsløpet.
Vis hele sitatet...

Blodomløpet.
http://www.pasienthandboka.no/defaul...cumentid=28765

der kan du lese det meste om blodpropp i hjernen.. litt skremmende er det vel kanskje, men life's a risk.. ;P
Jeg husker ikke hvor jeg har det fra, men jeg mener du kan legge det på et flat underlag, også legge det i fryseren for at amfetaminen ikke skal fordampe (Noe jeg er usikker på vil skje egentlig, men siden det er nevnt går inn inn for det).
Ellers, funker det jo å bare smøre det utover noe flat, og la det tørke sakte men sikkert, også kan du hakke en gang iblant. Hvis det har veldig sterk lukt, kan det også hende det er blanda med eter.
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Du fryser den bare ned 1 times tid..Så kan du fint hakke det opp og snorte som vanlig pulver.
Sitat av tunfisk2 Vis innlegg
legg den til tørk i ti min.. bytt pose på'n. og lag droppere eller ta'n i kaffen med masse sukker ikke fin i nesa den.
Vis hele sitatet...
Akkurat som om det ikke tærer på tennerne da... Hva med og bare kaste shiiiten istedenfor..
Sitat av knott Vis innlegg
Hvordan kan man det og vite det da?
Vis hele sitatet...
Det vet man ved at man får tatt røntgen av skallen
(eller så kan man være synsk)
Sist endret av Stayneh; 4. mai 2009 kl. 13:55.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kjøpte no pepper idag.
Er vandt til og få noe pulver og noe klumper, enten fuktig eller tørt , men idag fikk jeg noe annet.
Det var akkurat som en steinhard liten stein, men noe hvit og noe Grå/Brunt på og fult av krystaller. Så nesten liten ut som en pyntekrystall. blei helt tørr og fin når vi kakket den.
Stiinket vellogmerke amfetamin av den og den funket veldig fint og svei bra i nesa men har noen andre vært borti denne ? Blir litt skeptisk når d er noe jeg ikke har vært borti før.

Takker for svar
marsipan = spenn deg fast i stolen med 50 sigs å 3 liter cola å snakkes om 12 timer når tyggiklessene har detti såpass at du såvidt ser gulvet... hehe. for å ikke snakke om dillogdall/skru/pelle ting i filler anfallene...hehe. ihvertfall sånn jeg har opplevd marsipan... men jeg har alrdig hørt `ro deg ned!!!` heller da...
▼ ... mange måneder senere ... ▼
vel, fikk tak i maripan her rundt nyttår. var så og si flytende, og hadde en gul tone i seg.
droppa halvparten, og kakket resten til d gikk ann å snorte. null stress i joggedres (Y)