Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 5127
Hei.

fikk en ny type makka , som er oransje aktig, og seig, aldri sett dette før, men fikk vite at det var gode saker,(samme langer i 3 år) .
jeg prøvde ca 0.5 skudd til og starte med, og blei greit rocka,
men da effekten begynte og forsvinne og jeg skulle justere opp, blei jeg veldig dårlig, var som og havne på direkte nedtur etter 7 dagers makkaløp. etter 1 try out. jeg føler meg fortsatt sliten, ser "gnistre" i lufta akkurat som de gangene man ikke spiser på noen dager osv. henger fortsatt fast etter 4 dager uten den makkan. bruker en helt annen som det ikke er noe problem med. nå går jeg rundt i evig nedtur :S

lurer da på om den oransje makkaen var noe galt med?
eller om rett og slett det har skjedd no galt med meg?
Er nok knall greier det. Høres ut som meth , henger lenge igjen
Trådstarter
18 0
tviler på at det var meth, siden jeg da betaler 250 per g av dette, vanlig makka pris. Meth ligger på 1000 her. vanskelig og skaffe. og aldri opplevd at meth gir 4 dagers nedtur etter 1 smell, og klarer ikke justere meg opp igjen. lurer på om det kan være dårlig makka, kanskje blandet ut med noe som ikke er helt bra i sprøyteform?
For å svare på spørsmålet i oerskriften; Ja, amfetamin kan være brun eller oransj.
Dette trenger ikke å ha betydning for renhetsgrad (annet enn at det ikke er 100%
optisk ren amfetamin), og er ingen indikator på om det faktisk er amfetamin eller
ikke.

Man har aldri noen garanti for hva et stoff er, eller hva det er blandet ut med, uansett hvor
lenge man har kjent dealeren sin. I ditt tilfelle er det mulig du har blitt solgt et urent produkt
som f. eks. er tynnet ut med andre stoffer, eller inneholder restprodukter fra ufulstendig syntese.

Sitat av Marianne Vis innlegg
henger fortsatt fast etter 4 dager uten den makkan. bruker en helt annen som det ikke er noe problem med. nå går jeg rundt i evig nedtur :S
Vis hele sitatet...
Hvordan vet du at det ikke er noen "problemer" med denne andre speeden, da du fortsatt merker uheldige bivirkninger?
Det er jo umulig å vite om disse er fra den brune/oransje utgaven av stoffet, eller fra det du bruker nå.

Mitt råd er som følger: Kutt ut all amfetamin. Se om symptomene bedres. Hvis ja, ligg unna den brune/oransje
(eller ligg unna all amfetamin, for den saks skyld). Hvis nei, ligg unna all amfetamin og oppsøk lege.
Trådstarter
18 0
er ganske sikker på at den jeg har nå er "problemfri" siden andre brukere sier det samme, men fler som har klaget på den gule, men jeg kan da ikke si noe sikkert, siden jeg ikke er flinkest med og la vær speeden, gir meg mer plager en det jeg har nå etter noen års bruk. noen som vet kanskje hva det kan være blandet ut med, kan det være noe farlig?
Sitat av Marianne Vis innlegg
noen som vet kanskje hva det kan være blandet ut med
Vis hele sitatet...
Det er helt umulig å si. Gateamfetamin kan være blandet ut med hva som helst.
Imidlertid kan man gjøre et slightly educated guess. Denne listen over hva farge
kan indikere er henetet fra denne tråden på bluelight: http://www.bluelight.ru/vb/archive/i.../t-197113.html


* RED: The product was made from pseudoephedrine tablets, and the red colouring of the tablet was not adequately washed away (it is difficult).
* ORANGE: Ephedrine sulphate was used, and some of the sulphate was reduced to sulphur.
* PURPLE: Iodine from a phosphorus-iodine reaction was not washed out.
* GREEN: Copper (or other metallic) salts somehow made their way in to the mixture, probably due to the reaction vessel used in the manufacture.
* BROWN: Oxidized red colouring (see above), or tabulating agent was present in the reduction.
Sitat av Marianne Vis innlegg
kan det være noe farlig?
Vis hele sitatet...
Ja.
Hvordan var den i vann? Løste det seg opp medengang eller blei det noe rester osv? Fikk du "kick" eller kom den bare mer og mer?
Trådstarter
18 0
liten update,den løser seg sakte i vann, var noe rester men brukte sigg filter ver gang. den var seig som det greiene inni trær. og blei gromsete vann. Formen er også blitt dårligere, har spist frukt for og bedre men hjelper lite, så lurer på om noen hvet om det kan være noe som burde sjekkes?
nFF er ikke helsepersonell. Hør på felix_poker han har fornuftige råd. Blir du værre og værre, oppsøk lege. En sjekk kan aldri skade.
Sitat av Marianne Vis innlegg
liten update,den løser seg sakte i vann, var noe rester men brukte sigg filter ver gang. den var seig som det greiene inni trær. og blei gromsete vann. Formen er også blitt dårligere, har spist frukt for og bedre men hjelper lite, så lurer på om noen hvet om det kan være noe som burde sjekkes?
Vis hele sitatet...
Gromsete vann skal det jo ikke bli... Hvor mange ml vann bruker du og blande ut ett halvt g med? Bruker du springvann?

Sigarettfilter er vel ganske risky og bruke, kan fort ligge ett lite sigarettrusk der som kommer inn i sprøyta og da vet du selv hvorfor du blir så dårlig..

Bruk bomull som filter , og blir "makkaen" din grumsete i vann så IKKE skyt den!