Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 603
Kan man fly på HP5-spillet? (Harry Potter and the order of the phoenix The Game).

Og om man kan, hvor og hvordan? :S :P
Nå har jeg ikke prøvd spillet, men husker jeg riktig ifra boken så er det det året rompeldunk blir avlyst pga tretollmannsturneringen. Eneste flygingen jeg kan tenke meg er på slutten når Harry og vennene tar de dyra jeg ikke husker navnet på å flyr til london.

Noen ganger blir jeg redd meg selv.
Trådstarter
76 0
Eh... *Host og tenke etter*

Altså... Tretrollmannsturneringen er jo i film nummer fire? :S
Femmer'n flyr de GJENNOM London... Der er den eneste flyvingen der i FILMEN... men det burde da være rumpeldunk (diverse annet med sopelime) i spillet, vel? :P
haha jeg mikser opp bøkene, du har rett.
Men Harry blir utvist fra rumepdunklaget av hun strenge hurpa som magidepartemanget har plassert der, derfor ble det lite med flying på harry.
Sist endret av Dice; 21. juli 2007 kl. 19:19.
Trådstarter
76 0
Sitat av Dice
haha jeg mikser opp bøkene, du har rett.
Men Harry blir utvist fra rumepdunk laget av hun strenge hurpa som magidepartemanget har plassert der, derfor blei de lite med flying på harry.
Vis hele sitatet...
>:O

Så kjipt, da... Håper det er sopelimer innvolvert i spillet! Noen her som har spillet?