Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  105 26451
Mkay, dere ber om det! Og jeg har ikke akkurat så jævligt mye bedre å ta meg til.
Her kommer "tha nude photo":
http://i53.photobucket.com/albums/g7...o_nme_nude.jpg
Zomg nydelig ;p
Sitat av tribalgoth
Zomg nydelig ;p
Vis hele sitatet...
i second that emotion

"it's not that i newer grew up,i just never stoppen dreaming" ?
Sitat av GothQueen
Mkay, dere ber om det! Og jeg har ikke akkurat så jævligt mye bedre å ta meg til.
Her kommer "tha nude photo":
http://i53.photobucket.com/albums/g7...o_nme_nude.jpg
Vis hele sitatet...
Har du hår under armene?
Sitat av GothQueen
Mkay, dere ber om det! Og jeg har ikke akkurat så jævligt mye bedre å ta meg til.
Her kommer "tha nude photo":
http://i53.photobucket.com/albums/g7...o_nme_nude.jpg
Vis hele sitatet...

Kom igjen nå Få se litt mer av deg GothQueen :P Ikke nødvendigvis helt uten klær
Sist endret av fiNk; 7. desember 2007 kl. 00:28.
Vedder på at hvis alle de som har bedt om å se gothqueen nude nå hadde brukt mer tid på å synge-parrings sanger og danset pirrende boogie-woogies, og mindre tid på å mase om å se en jente naken på et forum så hadde dere nok fått se mer nakenhet utenom internett.

No offence
Sist endret av Pagliacci; 7. desember 2007 kl. 00:32.
Sitat av Scr0tum
Vedder på at hvis alle de som har bedt om å se gothqueen nude nå hadde brukt mer tid på å synge-parrings sanger og danset pirrende boogie-woogies, og mindre tid på å mase om å se en jente naken på et forum så hadde dere nok fått se mer nakenhet utenom internett.

No offence
Vis hele sitatet...
Ja! Det er jo faktisk inn med svette nerder som sier *flap flap flap* istede for å plystre etter pene jenter! xD
Jeg danser masse pirrende boogie-woogies jeg, og jeg får alltid masse chicks flyvende etter meg.
Helt sant!
Men annyway, jeg syns dere kan kåre en vinner, bare for syns skyld! xD
Ministry of Love
sptz's Avatar
Ok da kårer jeg Miyu til vinner, siden hun ser på det som et yrke å være søsteren til Helk. Samt at hun er opp ned.

Gratulerer!
Er Miuy vinner, eller er det din personlige mening?

I alle fall, gratz.
Det er jo personlig mening, han er ikke dommer?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Trådstarter Donor
Damnit!

Juryen har etter lange krangler på IRC komt fram til følgande.
  1. Ulldott - Einaste som fulgte intensjonen i konkuransen. Bilde tatt for konkuransen, med tits og masse hud! MAD CREDZ!!!!
  2. Miyu - Søstra til helk. En del trekk for vinterpåkledning.
  3. Delt mellom GothQueen og fabianca. Enkelte i juryen tenner på rosa parykker, andre tenner på støvler...
Såeh. Ulldott kan krype til køys med innholdet i moyner sitt skap, mens Miyu går til Forconin, Fabianca til m0b, og GothQueen må ta til takke med meg.

*Phew*

Edit: ta kontakt med premien på PM for å arrangere date. Når det gjelder innholdet av skapet så er postgangen i området litt uregelmessig, så det kan ta litt tid før Ulldott får pakken...

Edit2: i tillegg får Freaker_911 svært ærefull bemerkning fra dommerpanelet denne gangen, men nådde desverre ikkje heilt opp. Pluss for kreativ sminke.
Sist endret av vidarlo; 10. desember 2007 kl. 18:07.
Så hva var det i skapet?
Sitat av w0t.
Så hva var det i skapet?
Vis hele sitatet...
Det får vi kanskje vite når ulldott får pakken...?
Eller kan Vidarlo røpe hemmeligheten for oss, nå som konkuransen er over?
Sist endret av Turbolego; 10. desember 2007 kl. 17:59.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av Turbolego
Det får vi kanskje vite når ulldott får pakken...?
Vis hele sitatet...
s/når/viss/

Postgangen i området er som sagt meget flaky pga. stor mangel på postbud
Hvordan kan freaker911 være utelatt topp 3?
Sitat av wkL
Hvordan kan freaker911 være utelatt topp 3?
Vis hele sitatet...
Fordi han spiller WoW

Edit: Fordi han har en onkel som spiller WoW
Sist endret av Gjøk; 10. desember 2007 kl. 18:32.
Jeg spiller ikke wow?:P Det var onkelen min sin pc som var der bake, jeg fordømmer det onde spillet.
Sitat av freaker911
Jeg spiller ikke wow?:P Det var onkelen min sin pc som var der bake, jeg fordømmer det onde spillet.
Vis hele sitatet...
Det sier de alle...

Men alle skjønte vel at ulldott kom til å vinne med et sånt bilde?!

Mad creds til ulldott, og kos deg med hva det nå er inni skapet!
Han blir nok til å KOSE med det hvertfall;D
Jeg mangler ord. Haha, nei, selvsagt ikke. Vil gjerne takke alle der ute som tenner på rosa hår. Flappetiflapp. Fin premie.
vidarlo:
Passer 30.februar?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av GothQueen
vidarlo:
Passer 30.februar?
Vis hele sitatet...
Sounds just fine. Trur eg såvidt skal greie å få skvisa deg inn den dagen Bare husk å si ifra et par dager på forhånd - gjerne 28. elns slik at eg husker det
Hrmph. Syns kanskje at Adious skulle ha vunnet. Var mer nudity der, også hadde han ekle brystvorter.
I'll do!
xD

max-mekka:
Oy! Ikke diss nipplene til broren min! Grrrr!
Sist endret av GothQueen; 10. desember 2007 kl. 20:22.
King of Spooning
Acidous's Avatar
Sitat av max-mekka
Hrmph. Syns kanskje at Adious skulle ha vunnet. Var mer nudity der, også hadde han ekle brystvorter.
Vis hele sitatet...
Det var ikke det du sa i helga når du sutta på de
Sitat av Acidous
Det var ikke det du sa i helga når du sutta på de
Vis hele sitatet...
Nei, men da var de stive<3
Jeg vil gjerne komme med en klage!
m0b vil ikke gå på date med meg. Utnevn en ny premie til meg!
Dumpa av premien sin, den er hard.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Som crew utøver jeg min makt og pålegger Goophy å være premien din!
Goophy: IFI-bygget i morgo? Jentedoen der er temmelig øde, og er du grisestygg tar det meg tre sekunder å finne en annen nerd.
Miyu: Har du forvilla deg inn her også
Grats Ulldott!
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av fabianca
Goophy: IFI-bygget i morgo? Jentedoen der er temmelig øde, og er du grisestygg tar det meg tre sekunder å finne en annen nerd.
Vis hele sitatet...
Haha. Rett på sak!
Oi. Jeg sov hele uka, og fikk ikke med meg dette? :<

DET ER EN ÆRE! Takketale kommer når/hvis jeg får tid/gidder

(Hvordan kontakter jeg skapet til ivioyner?)
Sist endret av ulldott; 14. desember 2007 kl. 23:24.
Sitat av fabianca
Goophy: IFI-bygget i morgo? Jentedoen der er temmelig øde, og er du grisestygg tar det meg tre sekunder å finne en annen nerd.
Vis hele sitatet...
Jeg kan gå god for Goophy. Han er grisesøt.
Sitat av fabianca
Goophy: IFI-bygget i morgo? Jentedoen der er temmelig øde, og er du grisestygg tar det meg tre sekunder å finne en annen nerd.
Vis hele sitatet...
Jeg er en annen nerd...
Sitat av Diablo
Jeg er en annen nerd...
Vis hele sitatet...
Føler desperate forsøk på deit her?

Anyways, grattis ulldott!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Satt og søkte etter filmer på piratebay her i sta, og plutselig dukket det opp reklame for en velkjent jentekropp til venstre for søkeresultatet mitt. Linken førte meg hit: http://www.deiligst.no/1892903 og jeg tror vi alle har sett henne før..
jaG
Produktutvikler
Sitat av mentalmelt
Satt og søkte etter filmer på piratebay her i sta, og plutselig dukket det opp reklame for en velkjent jentekropp til venstre for søkeresultatet mitt. Linken førte meg hit: http://www.deiligst.no/1892903 og jeg tror vi alle har sett henne før..
Vis hele sitatet...
Goth-doggie!
Sitat av mentalmelt
Satt og søkte etter filmer på piratebay her i sta, og plutselig dukket det opp reklame for en velkjent jentekropp til venstre for søkeresultatet mitt. Linken førte meg hit: http://www.deiligst.no/1892903 og jeg tror vi alle har sett henne før..
Vis hele sitatet...
Keep'em coming!
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av mentalmelt
Satt og søkte etter filmer på piratebay her i sta, og plutselig dukket det opp reklame for en velkjent jentekropp til venstre for søkeresultatet mitt. Linken førte meg hit: http://www.deiligst.no/1892903 og jeg tror vi alle har sett henne før..
Vis hele sitatet...
KONSPIRASJON! Kva i alle verdens dager er sjansen for det?
Sitat av mentalmelt
Satt og søkte etter filmer på piratebay her i sta, og plutselig dukket det opp reklame for en velkjent jentekropp til venstre for søkeresultatet mitt. Linken førte meg hit: http://www.deiligst.no/1892903 og jeg tror vi alle har sett henne før..
Vis hele sitatet...
Hehe, jeg fant henne faktisk en gang jeg også på akkurat samme måte som deg.

Om å gjøre å quote mentalmelt i hver post da forresten.
Sist endret av Gjøk; 14. januar 2008 kl. 20:35.
Sitat av mentalmelt
Satt og søkte etter filmer på piratebay her i sta, og plutselig dukket det opp reklame for en velkjent jentekropp til venstre for søkeresultatet mitt. Linken førte meg hit: http://www.deiligst.no/1892903 og jeg tror vi alle har sett henne før..
Vis hele sitatet...
hehe, tipper det bildet får überhøy rating via en bunch freakerne...
Kanskje dagens høyst rangerte også?
Ey! Er ikke min feil at jeg får så masse stemmer at jeg har blitt reklame for dejligst :P
Har til og med skrevet mail for å slippe å dukke opp overalt, men neeeeeiii da! :/
I og med at du er bereist på verdensveven, hva med å drysse litt over vårt eget galleri?
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Sitat av fabianca
Jeg vil gjerne komme med en klage!
m0b vil ikke gå på date med meg. Utnevn en ny premie til meg!
Vis hele sitatet...
Jegvilikkehva? Nå har jeg jo sluttet å jobbe overtid og allting!
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av |d13m0b
Jegvilikkehva? Nå har jeg jo sluttet å jobbe overtid og allting!
Vis hele sitatet...
Jeg vil gjerne se litt initiativ.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av fabianca
Jeg vil gjerne se litt initiativ.
Vis hele sitatet...
Frå m0b si side er det å regne for et iniativ.

Neste må eventuelt bli at det dukker opp perl-haiku i PM-boksen din.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kjære, jeg glemte rent å skrive tripprapport Goophy.
Vi gikk på date, han var uforskammet forsinket, han fornærmet meg på det groveste, jeg fornærmet ham på det groveste, jeg fikk vondt i magen av skjult avokado og det hele endte med at Goophy fikk knoke i en scene som minnet om Døden på Oslo S.

Med andre ord: jeg vil absolutt oppfordre alle til å delta i fremtidige pose contests. Premiene er helt storartet.
Tripprapport fabianca:

Vi gikk på date, hun var uforskammet forsinket, jeg har en fin drøvel, enkelte er for urutinerte til å gjennomskue skjult avokado og det hele endte med vill slosskamp som resulterte i frilynt seksuell utfoldelse på en benk.

Vi skal gifte oss i November, utvalgte medlemmer vil bli invitert.
Høres bra ut, vinneren min har ikke hentet premien sin ennå, premien blir vel nødt til å hente hun som vant premien :/