Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1212
Noen som har erfaringer?

Tenker å kjøpe ett sånn global pass. Noen steder jeg MÅ innom?
Tips og triks? Herberger i forskjellige steder? Billige hoteller? Bra utesteder? Bra strender? billig mat, drikke osv.

Trenger ikke å ha vært på interrail, men europa generelt.

Alt av interresse




og jada, jeg har søkt på forumet. fant mye spennende, men istedefor å rippe opp i gamle topics lagde jeg heller mitt eget. håper det går fint
Sist endret av mrniceguy; 1. mars 2007 kl. 16:57.
Mange gode tips i den linken her:
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=61128

Personlig vil jeg anbefale kysten av Kroatia, utrolig fint der. Det er ikke veldig greit å ta tog i Kroatia, så du bør nok beregne å ta buss mange steder, men det er det definitivt verdt. Prøv å ta deg en tur til øyene Brac og Hvar.

Praha er også utrolig bra, ifølge det jeg har hørt så skal det være ganske likt Budapest, så kan være det holder med en av de?

Hva er du ute etter, sommer og sol eller kultur?
Hva er du ute etter, sommer og sol eller kultur?[/quote]


har lest gjennom de linkene ja ligger en masse inne fra før.


er ute etter sommer, uteliv og sol kultur.. hmm.. hva legger du i det? museum utgår hehe.



ser ut til at trippen blir neste år istede. ser ut til å være litt dyrere enn anntatt hehe
▼ ... noen måneder senere ... ▼
DEt jeg lurer på er hva slags bagasje dere tar med dere? Pakker man alt i en stor sekk eller flyr man rundt med bagger og kofferter?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Det mest praktiske når en skal reise er jo å ha minst mulig å bære på, og alltid ha begge hender fri, så eg hadde uten tvil gått for en stor sekk, og eg tipper det er det folk gjer også.