Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 483
Ja, nå sitter jeg her og nettverket faller ut og inn konstant. Her er det 3 pc'er på et nettverk. 2 med xp og en med vista + en gang iblant en ps3. 2 av pcen har azurezus på til enhver tid. Oppe får vi beskjed om ip-conflict og på dataen nede får jeg beskjed om at en nettverkskabel har blitt koblet fra. på ps3'en får eg bare en error melding, og når jeg ser på film står det at en mediaserver har blitt frakoblet. routern min er en ZyXEL Zyair? noen ideer om hvordan jeg kan få fikset dette?

Takker for all hjelp. Cantwo
Bruker du trådløst eller kablet nettverk, får du de samme feilene hvis IKKE azurezus står på?
Trådstarter
56 5
Bruker trådløst til de oppe. Kablet til den nede. Litt usikker på om jeg får de samme feilene når azurezus står på. Gjør det ihvertfall på min når jeg har slått av azurezus nede. Kan det ha noe med innstillingene i azurezus å gjøre? Evt kan kan jeg bytte til en annen torrentklient. Har forresten satt sånn at pcene blir tildelt ip automatisk, så det kan ikke være problemet.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sett max antall connections i azereus til 50 og per torrent til 25 så burde du iallefall ikke få noe problem.

Jeg tipper problemet ligger i at routeren din som alle andre billigroutere ikke takler alt for mange connections og den går i metning når du bruker en torrent.