Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 597
Hei freaks! Har røykt daglig i sikkert 2 år før det ble bråstopp med lite røyking i 2-3 måneder… greit nok me en pause, men i ny å ne tar jeg meg ett blås etter feks trening opplever at jeg blir paranoid med engang å igår hadde jeg AirPods i uten musikk, men hodet mitt spilte musikk å diskusjonen de alltid har etter en låt, hehe litt ekkelt jeg vet. Tyder dette på psykose av slags eller er jeg bare syk i hodet vet dere noe eller opplevd noe lignende er jo ikke gøy å oppleve sånne ekle ting å jeg var 110% sikker på det spilte musikk å jeg måtte gå å sjekke mobilen og om noen spilte musikk i naborommet jævla fucka, kom med innspill stoners <3
Hasjen er sykt sterk for tiden, veldig lett og få noia. Helt vanlig bivirkning og det er ikke noe tegn på psykose akkurat. Men du kan jo ende opp i psykose hvis du fortsetter og røyke deg paranoid ofte. Bedre å bare legge røyken på hylla hvis du får noia hver gang.
Jeg tror ikke jeg har så mye å bidra med, men mine sanser blir litt crazy om jeg røyker for mye. Mennesker og dyr rundt meg ser og kjennes ut som karakterer fra Ivo Caprino's dukker, som f.eks. de i Reve-Enka, om noen husker.
Sist endret av Mr.Glum; 2 uker siden kl. 14:38.
Jeg fikk også en stemme i hodet engang jeg var helt sinnsykt skækk. Er ikke noe lege, men tror ikke det er et stort problem at du trodde at du hørte musikk når du hadde airpodsene på.
OhKyo's Avatar
Trådstarter
75 8
Sitat av bob47 Vis innlegg
Jeg fikk også en stemme i hodet engang jeg var helt sinnsykt skækk. Er ikke noe lege, men tror ikke det er et stort problem at du trodde at du hørte musikk når du hadde airpodsene på.
Vis hele sitatet...
Tenkte også sånn at noice cancelling var på så kan hende jeg hørte den frekvens lyden å gjorde det om til stemmer å musikk. Trodde det var en radio som spilte liksom haha. Aldri opplevd noe lignende på brunt har da opplevd å sett å hørt ting på grønt før da, men men må nok ta farvel med min gode venn :,(
Du får lavere toleranse når du har hatt pause og da bør du røyke mindre mengder når du tar deg en blås igjen ellers blir det fort slike bivirkninger.
Neppe noen fare, men ubehagelig.
Ha litt mindre doser av gangen.
Oi så kult! Gratis Spotify da
OhKyo's Avatar
Trådstarter
75 8
Sitat av Fraktalist Vis innlegg
Du får lavere toleranse når du har hatt pause og da bør du røyke mindre mengder når du tar deg en blås igjen ellers blir det fort slike bivirkninger.
Neppe noen fare, men ubehagelig.
Ha litt mindre doser av gangen.
Vis hele sitatet...
Ja, men tok meg ofte 1 gram til dagen så tenkte at 0,3 skulle gå fint, men som de sier oppforbi her tror jeg hasj karrieren min er over før røykte jeg for å slappe av nå slapper jeg mindre av når jeg er høy, men folk reagerer annerledes så så
Når man røyker så kan man få en veldig livlig fantasi. Visse får mye visuals med øynene igjen og/eller at det er akuratt som man kan spille av sanger i hode ganske klart osv. Men vist du faktisk fikk skikkelige hørsels halliser, så klart at du ikke klarer å skille dem fra virkeligheten på hasj så ville jeg definitivt tatt det som ett rødt flagg, det er ikke vanlig. Isåfall så kan det nok være lurt å legge hasjen litt på hylla. Bare det at du får så noia vær gang du røyker er ett tegen og en veldig god grunn for å la hue få en lengre pause fra cannabis.
Sist endret av Alge; 2 uker siden kl. 15:09.
Dette med å høre musikk i hodet etter trekk er favorittbivirkningen min iværtfall
Jeg kan lage musikken i hodet on the go også om det er rett sorten.