Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  71 6188
Etter den forrige tråden å bedømme blir det nFF-treff på Peppes pizza(Trondheim torg) mandag 21. desember!

Hvem som helst kan få komme, men må si ifra i denne tråden her på forhånd, slik at jeg kan bestille bord etter anntall nff'ere som kommer!

Håper at så mange som mulig tar seg turen
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Trenger ikke å ha beskjed fra alle som ikke kommer.

Tror jeg kommer, skal gi beskjed seinest et par dager før om det blir eller ikke.

EDIT: Hvorfor på Trondheim Torg? Min erfaring er at den i Kjøpmannsgata er hakket roligere, ikke så mye stress. Som regel god plass til å bestille bord i kjelleren der.
Sist endret av Cheroxx; 8. desember 2009 kl. 20:11.
Ja, eller den på solsiden.. Der er det romslig, og ikke minst rolig :-) Bare et lite forslag fra meg. Selv tror jeg at jeg kommer, men skal varsle før om det ikke blir! Hilsen meg :-)
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Kommer sannsynligvis. Mulig jeg tar med gjest. Skal kontakte andre mulige. Kommer med nærmere informasjon.
er desverre dratt hjem til kalde nord den 17 desember, og misser derfor også dette treffet. Hva med å kjøre et slikt treff når det ikke nærmer seg ferier osv, for mange av oss nff'ere i trondheim, er nordlenninger på villspor! som gjerne vil gjem og treffe familien sin i juletidene=)
Dessverre er jeg også borte fra samme dag som Bassalf.
Doom mantia
VinumSabbathi's Avatar
Trådstarter
Sitat av Cheroxx Vis innlegg
Trenger ikke å ha beskjed fra alle som ikke kommer.

Tror jeg kommer, skal gi beskjed seinest et par dager før om det blir eller ikke.

EDIT: Hvorfor på Trondheim Torg? Min erfaring er at den i Kjøpmannsgata er hakket roligere, ikke så mye stress. Som regel god plass til å bestille bord i kjelleren der.
Vis hele sitatet...
Hvorfor er et godt spørsmål Tenkte mest på at alle vet hvor det ligger hen, men for min del er det akkurat det samme. Peppes i kjøpmannsgata er den desidert fineste resturanten de har, så vi kan såklart bytte
Det er forandringer i planene, så jeg kan komme på treffet.

Edit: Forøvrig enig med Cheroxx. Helst ikke på Trondheim torg.
Sist endret av exocytose; 8. desember 2009 kl. 23:12.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Er enig med majoriteten i at Peppes i kjøpmannsgata er mye bedre enn den på Torget.
Jeg sier ikke at det er 100 % sikkert at jeg kommer for øyeblikket, men jeg skal prøve så godt jeg kan og gi beskjed i god tid.

Sitat av exocytose Vis innlegg
Det er forandringer i planene, så jeg kan komme på treffet.
Vis hele sitatet...
Flott! Gleder meg til å (kanskje) treffe deg. Det gjelder forøvrig resten av dere også.
Sosialisere seg på ordentlig! Er ikke det litt risikabelt da?
Nei, jeg vet ikke helt.... Det var bare noe jeg sa
Hva skjer på sånne treff da? Hvordan gikk det i fjor f.eks.?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
*er på randen til å lage egen tråd om hva som skjer på treff*

Dette er en bra beskrivelse av et typisk treff.
Dæsken, my kinda party:P

Kunne vært artig å vært med som observatør i det minste...

Jeg gir lyd fra meg. Bor et lite stykke unna så vi får se...
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Vale Vis innlegg
Dæsken, my kinda party:P

Kunne vært artig å vært med som observatør i det minste...

Jeg gir lyd fra meg. Bor et lite stykke unna så vi får se...
Vis hele sitatet...
I'd like to see you try. Vi koser oss så mye, og sitter så tett, at vi får merkbar gravitasjonskraft, og da slipper du ikke unna. Bare ikke tro at du klarer å oppnå unnslippshastigheten.

Folk møter opp. Hilser forsiktig på hverandre. Venter på at resten skal komme. Innser at resten ikke kommer. Begynner å småprate. Bestiller mat og drikke. Fortsetter snakkingen. Spiser. Koser seg etterhvert. Glemmer de sosiale barrierene. --> Har det hyggelig.
Har tenkt litt på en ting.

Blir det ikke litt teit stemning når folk presenterer seg med nFF-nicket sitt i det virkelige liv?

Nå kan vi se bort fra mitt nick som er relativt pubertalt.
Bruker dere bare nick eller?

Eks.:
"Hei, jeg heter Vale og er åpenlys Freaker"
"Du må være Jonta, antar jeg?"
Hehe, det er ikke et forretningsmøte vi skal på, men et helt avslappet treff. Hva man sier tviler jeg spiller så særlig rolle, og det tar man vel på sparket, alt ettersom.
Høres koselig ut, skulle hatt et nytt slikt treff i Bergen
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
På de to forrige treffene i Trondheim brukte hvertfall alle nick.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Som helk sa: Har ingen vits å bruke både nick, _og_ navn.

Best å koble person mot nick. Navn blir bare enda en variabel. I Oslo var det frivillig navnerunde ganske sent på kvelden. Husker kun ett navn derfra, som jeg ikke kan koble til person engang. Jeg husker kun navnet til Cheroxx, men å bruke det på treff blir bare rart.
Doom mantia
VinumSabbathi's Avatar
Trådstarter
Peppes Pizza i kjøpmannsgata klokka 19:00 21. desember.

Noen innvendinger angående klokkeslett? Regner med at noen kommer for sent, derfor det blir så "tidlig"
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Passer perfekt for meg, så jeg stiller opp! Hyggelig med litt real life interaksjon med folk og.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
I'm in kl. 19:00. Blir nok byturhandledag. Noen som vet hvor lenge de fleste butikkene vil være åpne?
Kjøpesentrene stenger kl. 2000 vil jeg tro. Vanlige butikker kl.1800 som regel...
høers helt kongelig ut!
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Regn med meg med mindre jeg sier noe annet.

Vi burde forresten avtale et sted å møtes litt før eller akkurat hvor vi skal ha bord ellerno, litt pinlig hver gang man må gå bort og si: "Hei, er dere fra freakforum eller?"
er det ikke mulig å få arrangert et slikt møte etter nyttår også?=) ville vært digg=)
Sitat av Cheroxx Vis innlegg
Regn med meg med mindre jeg sier noe annet.

Vi burde forresten avtale et sted å møtes litt før eller akkurat hvor vi skal ha bord ellerno, litt pinlig hver gang man må gå bort og si: "Hei, er dere fra freakforum eller?"
Vis hele sitatet...
Hva med å bestille bord på forhånd?
Man trenger jo bare å telle opp ca. hvor mange som kommer for så å ringe til Peppes pizza og reservere x antall bord til nFF.
Doom mantia
VinumSabbathi's Avatar
Trådstarter
Sitat av Bassalf Vis innlegg
er det ikke mulig å få arrangert et slikt møte etter nyttår også?=) ville vært digg=)
Vis hele sitatet...
Det er bare å smekke opp en tråd det
Er det 18 år grense der??
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Nei, det er ingen aldersgrense. Blir av erfaring folk under 18. Jeg blir 17 til våren og kommer trolig.
Doom mantia
VinumSabbathi's Avatar
Trådstarter
Sitat av keentoo Vis innlegg
Er det 18 år grense der??
Vis hele sitatet...
Såklart ikke! Tenker du på å komme innom?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
keentoo: Kravet for å være med er å møte opp.

Angående plass å møtes: Vi finner da hvertfall hverandre Cheroxx, og spesielt pinlig synes jeg ikke det er. Kan ta det som forrige gang og møtes rett utenfor eventuelt.
Hadde vært moro å delta på noe slikt, men kan nok dessverre ikke stille da jeg befinner med nordpå for øyeblikket. Hvor jeg blir over nyttår.
I'm in

Det blir koselig
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Har noen bestilt bord enda? Med mindre noe annet blir sagt regner jeg med trådstarter tar seg av det. Kanskje kjekt om det blir gjort imorra, i tilfelle det skulle være fullt mener jeg. Ikke det at jeg tror det, men kjekt å ha det unnagjort uansett.

Jeg kommer ihvertfall, 97% sikker på det. Om noen under 18 sitter og er keen, men ikke tør, så kan jeg røpe at jeg blir 17 om et par måneder, og har vært på treff før. Det er ikke farlig, nFFere biter ikke så hardt.
Doom mantia
VinumSabbathi's Avatar
Trådstarter
Cheroxx: Jeg satt faktisk å tenkte på det før idag, og det blir til at jeg tar det imorra Bestiller akkurat i forhold til hva som er blitt sagt i denne tråden. Håper inderlig at ingen bailer ut i siste sekund nå

Har kommet til åtte stk. freakere atm.

Kommer til å sjekke tråden før jeg ringer imorra, slik at ingen blir utelatt i siste liten
Sist endret av VinumSabbathi; 18. desember 2009 kl. 23:25.
Kan vel også nevne at det ikke er skummelt å komme for jenter.. Jeg overlevde sist treff!
tror egentlig ikke jeg kommer desverre, men er det ikke bare å bestille bort til 20 stk da, selv om du vet at bare 8 kommer for sikkert, det koster vel ikke noe å bestille opp bord? :P
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Sist tror jeg Jonta sa at de skulle holde av til 15 også justerte han antallet etterhvert som folk meldte seg av og på. Dette skjedde jo over to uker ellernoe, så blir litt unødvendig å begynne med det nå.

Du kan jo ringe å si at vi blir rundt 10 stk, så går det sikkert greit .
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Har du fått bestilt bord, VinumSabbathi?
Doom mantia
VinumSabbathi's Avatar
Trådstarter
Sitat av Cheroxx Vis innlegg
Har du fått bestilt bord, VinumSabbathi?
Vis hele sitatet...
10stk bord er bestilt hos Peppes Pizza i Kjøpmannsgata 25. kl. 19:00 i morgen
Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
10stk bord er bestilt hos Peppes Pizza i Kjøpmannsgata 25. kl. 19:00 i morgen
Vis hele sitatet...
Ti bord, eller bord til ti stk?
Doom mantia
VinumSabbathi's Avatar
Trådstarter
Ett til hver freak såklart!

Neida, enkel skrivefeil gitt
Er kjøpmannsgata den vi var på i fjor?
Sitat av greenfeber Vis innlegg
Er kjøpmannsgata den vi var på i fjor?
Vis hele sitatet...
Jepp! Synd jeg ikke kan komme.
_Litt_ skummelt å sosialisere seg med ukjente mennesker. Skummelt å være sosial generellt sett.
Doom mantia
VinumSabbathi's Avatar
Trådstarter
Ingen som bailer ut i siste liten nå, sant?
Pokkern. Jeg fikk vite nå at jeg må på jobb! Kos dere masse da folkens!