Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 4623
Hvilke faktureringsprogram burde jeg bruke? Har ærlig nok ikke tenk til å betale noe for dette, mer iretning nedlastning ideer?
Om du er et foretak og skal bruke et slikt program som koster penger, er du nok pliktig til å betale, om du skulle bli oppdaget, vil det koste deg dyrt vil jeg tro.

Ettersom jeg husker finnes det en rekke gratis programmer som er linket på ITpro.no sine sider. Fungerer greit, har selv prøvd noen av disse iform av ungdomsbedrift.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Kjem an på kor mange kunder, type fakturering o.l. Statoil og frisøren på hjørnet har neppe bruk for samme faktureringsprogram for å sei det slik...
Faktura Larsen er både gratis og bra
Jeg har prøvd 3 forskjellige..

det første husker jeg ikke, men var alt for stort og for komplisert... (egentlig ikke, men når man ikke har bruk for det i det hele tatt, så er det komplisert...)
Nummer 2... intron faktura, er ett web-basert faktureringsprogram, som jeg regner med at er nok for de aller-aller fleste små og mellomstore bedrifter..
nummer 3.. axapta fra MS.. Er alt for svært det også, 1000 muligheter og en haug med alt for vanskelige ting.. Ingen andre enn Microsoft selv har vel bruk for det skulle man tro..

www.intron.no. men det koster altså penger... Får sjefen til å bytte tilbake til nyttår.. Tror jeg har brukt dobbel tid på faktureringen (jaja.. penger i kassen for meg, men er så dritt lei..) etter at vi skifta til axapta... får det vel igjennom www.consis.no, eller www.telecomputing.no vil jeg tru..
Sjekk http://www.digi.no/digi98.nsf/pub/dd...852lmk34799267 og
http://itpro.no/download.php?op=view...etails&lid=937
(les kommentarene nedover på den siste linken for å fikse noen skrivefeil i programmet).
på jobben bruker vi et program som heter movex, sinnsykt komplisert. har brukt det i 2 år, og kan sikkert bare 1/1000.
Har Movex på jobben vi og, SnippeX.
Vet ikke noe om faktureringsdelen, men alle "stempler" seg inn og ut med det. Sikkert flere produkter av samme produsent.
Mamut.no - de har en slik "gratispakke"
Gratispakka til mamut er ikke verdt å installere. Skal du ha noe enkelt, og som er veldig lett å flytte fra maskin til maskin, ta en titt på akelius. Det gjør det jeg trenger, hvertfall.
Jeg til mitt lille beskjedne firma bruker et program som heter WinVask. veldig fornøyd med dette. de har en gratisversjon som er enkel, men veldig funksjonibel for enkel fakturering, men har også versjoner som koster litt med mer avanserte funksjoner.

ANBEFALES!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
er det noen mulighet å få tak i mamut "gratis" ?
Et program som heter Fakt 2000 er svært simpelt. Min bestefar kan bruke det uten problemer, og han har svært lite kompetanse med data.

Koster 1300,- da
Google WinVask tror det skulle være ett norsk faktura prog