Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1281
Hei. Lurte på er det noen her som vet om noen som ikke låner penger av DnB? Trenger ett forbrukslån men sliter med de som låner av DnB takker for raske svar
Tror du bankene er styrt av idioter? De tar en kreditt-sjekk på deg og du får glatt avslag.
Skriv den siste setningen på en måte som gjør det mulig å forstå den så kanskje vi kan hjelpe deg
Trådstarter
81 0
Jeg er kredittverdig men dårlig kundeforhold og dermed vil ikke de gi meg penger. Har heller ingen betalingsannmerkninger heller. Nei jeg tror ikke de er styrt av idioter. Men som sagt pga dårlig kundeforhold vil ikke dnb gi penger.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
om du har et mastercard kan du øke kredittgrensen til, la oss si 30.000,-, uten å bli kredittsjekket. jeg ble ihvertfall ikke det.

bare å ringe kundeservice.

hadde vært morsomt å vite hva som definerer et "dårlig kundeforhold" i denne sammenhengen..?
Dårlig kundeforhold? Selv om dama i skranken ikke liker deg er det ikke mulig og ikke få lån.
Det må være noe annet.
Snakk med Bank 2. De er de mest liberale (men legale) bankene på forbrukslån i Norge.

Citibank lånte i alle fall ikke av DnB, men de er nå kjøpt opp av Gjensidige, så jeg aner ikke hvordan ståa er der nå.
Trådstarter
81 0
Ett dårlig kundeforhold vil si at vi har kranglet en del både telefon og face 2 face. Har derfor trua med og bytte bank.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av Shortex Vis innlegg
Ett dårlig kundeforhold vil si at vi har kranglet en del både telefon og face 2 face. Har derfor trua med og bytte bank.
Vis hele sitatet...
det har ingenting å si for dine muligheter for å få lån.
Jeg husker en gang for noen år siden så sto det i avisen at en eller annen bank ville ikke gi ut lån til nordlendinger bare fordi vi var nordlendinger. De trodde ikke en eneste nordlending var kredittverdig, så det viser jo bare hvor tullete banken(e) kan være til tider.
Trådstarter
81 0
takker for svar fikk nå ordnet det. Var faktisk kunn en simpel feil. De kjører først en automatisk kredittsjekk også evt. en manuell. når de kjørte den manuelle så så de at alt var bra