Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1063
Håper denne havnet i rett kategori, så den ikke blir fjernet framfor og bli flyttet dit den hører hjemme.

Til saken, besteforeldrene mine har trådløst nettverk, det er låst.
De har også en haug med papirer så jeg har ikke stort håp om og finne koden til nettverket. Kan jeg få åpnet det eller må jeg snu huset på hodet i søket etter papirene, eller ringe en eller annen kundeservice?


Håper noen har svar, fort!
Du kan resette ruteren. Standard passord finner du online.

Edit: Det er ofte et lite hull på baksiden av ruteren der du dytter en tynn gjenstand inn.
Sist endret av Ozma; 25. januar 2009 kl. 23:22.
Sitat av The Freak Vis innlegg
Du kan resette ruteren. Standard passord finner du online.

Edit: Det er ofte et lite hull på baksiden av ruteren der du dytter en tynn gjenstand inn.
Vis hele sitatet...
hvis du rester den blir ofte masse setings bort , eks pppoe setings osv.. da vil ikke noe funke.

løsning koble deg til med kabel. hvordan router er det? (model/merke)
Som du selv foreslår kan du ringe kundeservice til selskapet som leverer nett til besteforeldrene dine - hvis du ikke finner passordet blant papirene da, som du, igjen, foreslår selv.
Trådstarter
34 3
merket er speedtouch, "trykk inn i 10 sekunder for og aktivere wlan" står det rundt en knapp, jeg trykker men wlan lampa blir bare rød.
Vent til lyset/lysene blir røde så slår du den av og på så er den restartet, slik fungerer ihvertfall den jeg bruker.
Om det er speedtouch, (Telenor?) bruker det og stå en sticker under. Men det vet du sikkert.

det kan være telenor support kan være til hjelp.
Trådstarter
34 3
Sitat av MagicalTrevor Vis innlegg
Om det er speedtouch, (Telenor?) bruker det og stå en sticker under. Men det vet du sikkert.

det kan være telenor support kan være til hjelp.
Vis hele sitatet...
Nå sitter jeg på stua, fant sticker under og der stod det også en kode.
KP.