Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1508
Sist jeg var på hemp-house kjøpte jeg en pakke med Damiana te. Den kostet 50 kr og inneholdt 50 g. Jeg og mine venner venner, som testet denne er enige om at den gav en effekt, egentlig ganske likt en svak dose cannabis. Men jeg så også at de hadde noen type te-er til, så jeg lurte på om noen her på nff har kjennskap til disse og vet om man kan få noen effekt av dem. Takker for svar.
Gav vel like mye effekt som å røyke hemp planter(uten thc :P)?
De kan ikke selge cannabis-inneholdende ting der, så effekten var nok den berømte placeboeffekten..
Men det er jo fremdeles ikke cannabis i den, selv om virkningen likner.
så har jeg ikke sagt at den inneholder cannabis da.
Men det var jo ikke det han lurte på? Han ville finne ut om noen hadde prøvd noen av de andre typene de hadde til salgs på hemp house.

Han hadde prøvd damiana-te, og sa effekten minte om lav dose cannabis.
Du sa jo ikke at det var cannabis i teen, nei. Noen ganger leser jeg ikke nøye nok.
Back to topic, anyone?
Sitat av Beedie91
Sist jeg var på hemp-house kjøpte jeg en pakke med Damiana te. Den kostet 50 kr og inneholdt 50 g. Jeg og mine venner venner, som testet denne er enige om at den gav en effekt, egentlig ganske likt en svak dose cannabis. Men jeg så også at de hadde noen type te-er til, så jeg lurte på om noen her på nff har kjennskap til disse og vet om man kan få noen effekt av dem. Takker for svar.
Vis hele sitatet...
Damiana skal ha en svakt beroligende effekt, og også være et afrodisikum. I folkemedisinen har urten blitt brukt til dette i århundrer. Så det er jo ikke umulig at dere ble en smule påvirket.

De andre te-typene de har på hemp-house aner jeg ikke noe om, hva heter de og hva inneholder de?
så ikke så nøye på dem men en av dem var det bilde av en chili på
▼ ... over en uke senere ... ▼
det er en mild avslappende følelse du får av damiana teen ganske digg egentlig, ingen som har prøvd noen andre teer de selger på hemphouse.
Sist endret av BeerViking; 26. november 2007 kl. 17:34.