Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 7274
var en person som ringte meg for ca.10min siden og spurte om jeg var den jeg er(ergo navnet mitt), så spurte han om jeg var myndig noe jeg ikke er. Så spurte jeg han hva det var om, det kunne han ikke si til meg, bare at det var noe jeg hadde bestillt, han måtte snakke med foreldrene mine, sa at han skulle ringe tilbake seinere.. hva faen tenkte jeg, noen som vet hva gothia er? takker for alle hendvendelser..
Hm, tror det er ett firma som foretar kredittvurderinger. Dvs, hvis du har bestillt noe fra ett nettsted, så bruker firmaet Gothia for å foreta en kredittvurdering av deg før de behandler bestillingen din, dette for å se om du har registrert noe negativt på deg fra før(Inkassokrav o.l).
Sist endret av ZuPrEmE; 27. september 2006 kl. 19:55.
søker du på google så finner du fort ut at det er utrolig mange firmaer/orginisasjoner ol. som heter det.
Maistro
Gothiatek er for øvrig en snusprodusent.
Gothiatek og Gothia AS har vell strengt talt ikke så veldig mye å gjøre med hverandre tror jeg. Er litt forskell på Gothia AS og Gothiatek.
Men det gav mer mening med tanke på at det er en attenårs aldersgrense på kjøp av snus.
Det er et inkassoselskap.. Har ingenting med snus å gjøre i detr hele tatt!!!