Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2352
Sotti samme en del kompiser å tatt makka i natt, tok siste for 2 timer sia, begynner å kjenne at jeg blir trøtt som faen.. Men det som er saken er at jeg ikke vil sove, og ikke peppre enda grunnet det er så tidlig...Noen som har noen tips for å komme i form? Ja, jeg skal dusje, spise litt og pusse tenner...
Vet at det er ett standard svar. Men det pleier å hjelpe 99% uansett trøtthet. Ta deg ett par kopper kaffe
Hmm, ja kanskje jeg skal knerte i meg ett par battery siden jeg hater kaffe:P
Battery er oppskrytt. Det er mer "fjortiseffekt" enn hva det egentlig hjelper. Selv om at du ikke liker det, så kan du jo alltids tvinge det i deg. Det vil garantert kvikke deg opp

Lag en sinnsyk sterk kaffe (masse masse kaffe, lite vann) og så shotter du det
Koffein til tusan.
Sist endret av Shibbster; 28. juli 2006 kl. 14:30.
Først og fremst må man prøve å få i seg noe mat som er lett og få ned. Har også hørt at det kan hjelpe å spise noen tabbiser med vitaminer.
Sitat av erre
Først og fremst må man prøve å få i seg noe mat som er lett og få ned. Har også hørt at det kan hjelpe å spise noen tabbiser med vitaminer.
Vis hele sitatet...

Ett VELDIG godt tips... Mat og vann.Så er formen tilbake Men,d beste er jo å "lande" igjen da
▼ ... over en måned senere ... ▼
Bynn å rydd litt:P
Vittig å se dagen etter,
ting er plasert på helt
syke plasser=)

Men sjønner ikke åssen
du orka å spise vartfall..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Få i deg noe vitamin piller og noe mineraler pluss en kalori rik frokost selvom jeg vet det er vanskelig få i seg mat etter kjøret en natt, men er bedre å tvinge det i seg. Føler deg MYE bedre etter på. Gjorde nå i alle fall jeg.
suppe, vitaminer, solarium, alkohol
Battery inneholder koffein og sukker, en del mer enn hva som nesten er mulig å lage i en kaffekopp.

Samme forutsetninger får å virke, men er enig i at det kanskje kan virke mer som en placebo effekt på fjortisser, da man ikke blir hyper av koffein, man blir ikke trøtt
Ser mange foreslår vitaminer og mineraler her. Hvorfor skal dette gjøre at han mister trøttheten??
Sitat av Hundre_Kroner
Hmm, ja kanskje jeg skal knerte i meg ett par battery siden jeg hater kaffe:P
Vis hele sitatet...
Vet dette er gammel tråd, men dette må bare svares på..
Har forresten lest dette her på forumet;

Det er så godt som like mye koffein i Cola som i battery.. 1mg. mer i battery tror jeg.
Du får 1,5 l. cola for 15 spenn..

0.33 l. battery koster vel omtrent det samme..

En kopp kaffe innholder like mye koffein som 0.33 l. cola og 0.33 l. battery tilsammen.
Ta oppi masse sukker og litt melk så blir kaffin god. Men ingenting slår en god café con leche i syden
Sist endret av Worner; 27. september 2006 kl. 23:28.
kjør på så går det seg til
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Sitat av Epitaph
Ser mange foreslår vitaminer og mineraler her. Hvorfor skal dette gjøre at han mister trøttheten??
Vis hele sitatet...
Placeboen av å spise noe sunt? Noen vitaminer, f.eks. b-vitamin virker vel oppkvikkende så fort det kommer i systemet. Mangel på diverse mineraler og vitaminer vil vel også være med på å dra formen ned. Men jeg er ingen ernæringsspesialist, så det er mulig jeg bare lyver.

Han vil vel ikke bare slippe trøttheten. Det er jo det man har amfetamin til. Når man går våken på amfetamin en stund, vil man etterhvert føle seg sliten fysisk og psykisk i perioder. Dette kommer selvfølgelig av mangel på søvn og mat(bl.a. mineraler og vitaminer)

Koffein er ikke noe særlig. Hva kan den få ut av kroppen etter at kjempestorebroren amfetamin har vært der?
Sukker vil kanskje gi en litt oppkvikkende effekt et øyblikk, mens den slitne kroppen din henter det den klarer ut av sukkeret.

Som du sa, start med å ta en lang varm dusj og puss tenner. Lag deg en skikkelig frokost med karbohydrater, protein og fiber. Ta gjerne som nevnt tidligere vitaminer, fett-syrer, mineraler o.l. Drikk masse vann. Få masse frisk luft. Prøv å tøm hodet ved å gjøre litt verdagslige ting.

Så er det bare å kjøre på med en justering.

Det er viktig å passe på å ikke ta mer amfetamin enn en trenger også, da dette vil gjøre formen værre enn den trenger utpå mårrakvisten. Når man har sittet i ro en stund må man jobbe i gang rusen igjen(rydding/vasking er veldig effektivt), ikke prøve å justere den opp. Tar man for mye vil man etterhvert føle seg tung i både hodet og kroppen.
Sist endret av z0p; 28. september 2006 kl. 08:03.