Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  49 10780
Noen erfaringer? Noe bra rus? Hvordan er det best og røyke det da?
Snakker ikke av erfaring, men du blir visstnok dritfort avhengig.. Hørt at det er verre enn crack.
Sjekk erowid.org for inntaksmetoder hvis du er villig til å risikere at livet ditt går i dass. (:
Ikke litt lyst å droppe det hele da..?
Methamf røykes ihvertfall i helst som heroin, ved hjelp av søvlfolie hvor du ligger det og et et trakt formet rør du trekker inn røyken med.
Får man tak i meth i norge da? Så en dokumentar ifra usa om det. Er jo masse sånne spøkelsesbyer der stort sett alle under 30 er meth avhengie, og det er produksjons-laber på hver eneste gård.
lanze: Dendokumentaren skulle jeg gjerne sett. Husker du hva den het?
Jeg digger sånne dop-dokumtarer som er skikkelig jævlige
mmm, husker ikke. Den gikk på tv-norge for noen år siden.
Var blandt annet hjemme hos en kar, der ALLE rommene var fulle av masse drit han hadde skrudd fra hverandre.
Så dokumentaren selv.. Tror den het "Crank" ellerno..
Etter å ha sett den fant jeg ut at jeg skal gi faen i makka i det hele tatt :O


tror det er denna ..
Sist endret av foxnol; 26. mars 2006 kl. 23:51.
Jeg så den på TVNorge. Tror den heter "Dark Crystal" (1) eller "Crystal Fear, Crystal Clear" (2). Beskrivelsen til sistnevnte passer best.

(1) http://www.cbc.ca/fifth/darkcrystal/bc.html
(2) http://www.cbc.ca/passionateeye/crystalfear.html

Edit: Det var som foxnol sa, Crank: Made in America. TVNorge programinfo: http://www.tvnorge.no/index_program_...rogram=1038349
Sist endret av sputch; 26. mars 2006 kl. 23:57.
Sjekk ut filmen "spun", hele filmen handler om methamfetamin...
Noen som vet om hvor jeg kan se/kjøpe noen av disse filmene?
Her har du iallefall spun: www.cdon.com
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Kjøper Kokain, og lager en base av dette, for så å røyke det.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kan vel ogsaa nevne denne dokumentaren.

Black Tar Heroin - http://www.brightlightsfilm.com/28/blacktarheroin.html
Jeg så en dokumentar om det får litt siden, husker ikke hva den heter da.. men fikk intrykk av at det ikke er helt stabilt.. :S Har en kul dokumenter på pc'en; History.Channel.Hooked.Illegal.Drugs.and.How.They.Got.That
Men tror ikke de nevner det i den, ganske kul dokumentar tho.. (litt off topic)
meth er helt sykt. du kan jo prøve å røyke vanlig amf , tar og lager en liten kopp i alliminiums folie med et lite håndtak , legg dosen din oppi , lag et rør, kok det og innhaler det.
Smaker dritt...20 2020022002
noen som har funnet "Crank: Made in America"?
Var vi ikke enige om at alu folie avga gasser som ikke var særlig menneskevennlige?
Vurder lyspære eller andre alternativer..
Viss jeg noen gang skal røyke Methamf eller heroin, trur jeg gasser aluminiums folie kan avgi vil være det siste jeg tenker på
Sitat av bread
Var vi ikke enige om at alu folie avga gasser som ikke var særlig menneskevennlige?
Vis hele sitatet...
Nei, jeg tror vi ble enige () om at dette er en myte, eller iallefall en overdrevet påstand. Dog gasser jeg alltid av aluminiumsfolien med en lighter på den matte siden til det ikke ryker lenger, bare for sikkerhets skyld..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av lanze
Får man tak i meth i norge da? Så en dokumentar ifra usa om det. Er jo masse sånne spøkelsesbyer der stort sett alle under 30 er meth avhengie, og det er produksjons-laber på hver eneste gård.
Vis hele sitatet...
Meth kommer bare mer og mer til norge.. Synd altså,de greiene er sikkelig scary

Sitat av ||viper||
Noen erfaringer? Noe bra rus? Hvordan er det best og røyke det da?
Vis hele sitatet...
Meth kan man røyke i glass eller metall pipe. samme som crack. ang rusen så er den helt sinnsyk. Man kan være "på" i 24t i strekk før rusen begynner og gå ut av kroppen. Vil bare si at meth er mere avhengihets dannende enn heroin
Leste om meth på rotten.com, ( http://www.rotten.com/library/crime/...thamphetamine/ )så tror jeg holder meg unna det ja. Ikke spesielt vanskelig å lage selv?
Sist endret av Imsdal; 29. september 2006 kl. 20:50.
Du skal ha ganske god peiling på kjemi for å lage methamfetamin selv, holder ikke akkurat med litt kjemi fra vgs, det er ikke noe du bare smeller sammen på kjøkkenet kan man si.
Sitat av Imsdal
Leste om meth på rotten.com, ( http://www.rotten.com/library/crime/...thamphetamine/ )så tror jeg holder meg unna det ja. Ikke spesielt vanskelig å lage selv?
Vis hele sitatet...
Kjempe lett og lage selv,det meste man trenger får man kjøpt på apotek og vanlig daglivarebutikk. Når man blander desse kjemikalene kan det oppstå en kjemisk reaksjon som er veldig eksplosivt. Har sett mange bilder av "meth labs" det ser ikke bra ut
Så vil jeg heller ikke bli seende sånn her ut etter noen år: http://www.sequoyahcountysheriff.org...new%20user.jpg

Sitat av Ivellios
Du skal ha ganske god peiling på kjemi for å lage methamfetamin selv, holder ikke akkurat med litt kjemi fra vgs, det er ikke noe du bare smeller sammen på kjøkkenet kan man si.
Vis hele sitatet...
Man trenger og ha peiling men 99% av de som lager det har ikke det! det er da det sier pang!
Sitat av Dior
Kjempe lett og lage selv,det meste man trenger får man kjøpt på apotek og vanlig daglivarebutikk. Når man blander desse kjemikalene kan det oppstå en kjemisk reaksjon som er veldig eksplosivt. Har sett mange bilder av "meth labs" det ser ikke bra ut
Vis hele sitatet...
Det er uansett ikke alle ingredienser man får tak i i norge, du trenger ihvertfall efedrin eller pseudoefedrin som er ulovlig her.
Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor "alle" er så fiendtlig innstilt ovenfor meth..

Jeg har prøvd både vanlig amfetamin og methamfetamin, og jeg må jo si at jeg liker meth best av de to. Personlig så syns jeg at meth gir en mer behagelig rus enn vanlig meth. Men det betyr jo ikke at jeg tar meth hele tiden.

Ja, jeg er igrunn enig i argumentet "Det er så utrolig vanedannende", men jeg mener av selvkontroll, eller kanskje mangel på sådan, har en ganske ganske stor finger med i spillet hos dem som faktisk blir avhengig og blir seende ut som disse skrekkeksemplene man ser på forskjellige steder.
Det er med meth som det er med alle rusmidler; det må brukes med måte hvis man først skal bruke det. Hvis man ikke klarer å kontrollere seg så bør man egentlig ikke prøve rusmidler i det hele tatt. Intet vondt mot noen.
Edit til min forrige post:

Personlig så syns jeg at meth gir en mer behagelig rus enn vanlig amfetamin.

Sånn! Makes more sense now, doesn't it?

Beklager feilen..
Sitat av rune420
Det er uansett ikke alle ingredienser man får tak i i norge, du trenger ihvertfall efedrin eller pseudoefedrin som er ulovlig her.
Vis hele sitatet...
Så sant så sant. Men jeg tror at viss man vil lage det får man tak i ingrediensene. Men det er jo ikke norge meth er mest utbrett da
▼ ... over en uke senere ... ▼
Gar god erfaring med meth, men har kun droppet og snortet dette, seinest nå :P Har hørt folk har dårlig erfaringer med å røyke det med tanke på uvitenhet. Anbefaler heller Ice, da det er laget for å røykes. Vet ikke hvordan tilgjenglig det er der du bor, men det burde kunne skaffes if you call your drug dealer. <- sitat: Ali G, beste; "You call you lawyer, i call mi drug dealer". haha, nei, er alt for ødelagt til å poste her egentlig, men lykke til
Nå ble jeg litt påvirka så nå går jeg inn å henter 400fra reisepenga å koser meg ikveld
▼ ... over en måned senere ... ▼
Ice har jeg prøvd. Det er chille saker litt lette hallisser og bare kos..
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av Dior
Kjempe lett og lage selv,det meste man trenger får man kjøpt på apotek og vanlig daglivarebutikk.
Vis hele sitatet...
Dette er jo bare tull. Man kan si at det er lett å lage i forhold til andre stoffer, men det er ikke så lett som du tydeligvis tror. Hvis det hadde vært så lett som du beskriver, hvorfor lager ikke alle det da?
De som har pådratt seg såkalt 'Meth Mouth', hvor lenge har de egentlig røyket?
Det har nok minst like mye med dårlig hygiene og kjevestuk å gjøre tror jeg.
Det er jo ikke et ukjent fenomen at tweakere gnisser tenner.
Og det er lett å få kjøpt, like lett som Ya Ba, som er røyketabletter med en blanding av metamf, koffein og ofte litt heroin. Det er god amfetamin som du blir ordentlig speeda av, men jeg er så innkjørt på "nåla" at jeg synes virkningen kommer altfor tregt.

Ice uttales ais, det er det engelske ordet for is.

Og Ice røykes på glasspiper med en boble med to hull i, ett oppå og et utover, mens andre veien går røret ned i en vanlig vannpipe. Icen legges i bobla og varmes med lighter til den smelter og begynner å ryke. Da trekker man sakte og jevnt inn. Stopper man opp, krystalliserer røyken seg i glassrøret, sprøtt å se på og ikke særlig populær tabbe å gjøre. For da må man jobbe med å få smelta det inni røret isteden.(Egen erfaring med å bli skjelt ut for det ) Ya Ba-tablettene røykes på sølvpapir akkurat som heroin.

Virkning: det er ordentlig amfetamin, og pumpa går bra en blir hyperaktiv som pokker og jeg får også ståpels mens det siger på. In jiseres det går det litt fortere, men det kicker ikke sånn som vår hjemlige makka

Jeg så en si at metamf røykes på sølvpapir, og det går også med icen du får kjøpt i Thailand. Men nesten alle røyker det på glasspiper. Ya Ba røykes kun på sølvpapir.

Angående spørsmålet om "meth-mouth": At tenner knekker er vel en av de mest kjente bivirkningene til amfetaminen vi har hatt i "alle år" her hjemme også? DEt har nok ikke noe med røykinga å gjøre.
Legg det på en bit sølvpapir. Legg det oppi sølvpapiret. Sett så lighteren på den laveste flammen og hold under. Røyken som kommer fra methen skal du suge i deg via noe slikt som en sammenrullet 500 lapp eller noe annet av papir. Du bør ha litt størrelse på den rullen du suger gjennom slik at mesteparten går inn i deg. Et sugerør fungerer vel, men da kan det nok hende at mye av røyken havner på utsiden av hullet.
Rusen skal visstnok være et lykkerush og alt av begymringer blir glemt. Meth virker direkte på belønningssenteret i hjernen og det sier seg vel selv at man blir fort avhenig
Sist endret av Trippa; 9. desember 2007 kl. 21:39.
Sugerør funker dårlig. For det smelter. Jo mindre flamme du har på lighteren, desto mindre smelter det, men det smelter uansett nok til at du puster inn gasser fra brent plastikk. Papir holder bra. I thailand røyker nesten alle med både sølvpapir og sugepapir fra bløte røykpakker. Den beste å bruke der er den thailandske Krang Tip-røyken. Sorry at alt er thailandsk fra meg, men det er det eneste stedet jeg har røyka amfetamin..
Den bobla di Drøggs finns også med et hull - den i enden av bobla. Du kan jo stikke på en pipebutikk og finne deg no slikt, eller du kan bruke kreativiteten og lage no lignende selv:

1. Finn en lyspære med lengst mulig sokkelgang, der sokkelen befinner seg.

2. Mål dimensjonene sånn ca på sokkelgangen og stikk til nærmeste pvc-forhandler. Denne type plast er ideelt sådan for erstatninger, jo glattere flate jo bedre.

3. Stikk innom nærmeste butikk hvor de selger gaffa-teip, elektro-teip eller en hard type teip, det funker.

4. Har du ikke glass-kutter, så forsøk å forsiktig knuse sokkelsiden nærmest mulig sokkelen, får du ikke det til er det ikke krise, bare ikke knus pæra. Fjern sokkel med wolfram og hele pakka, vask eller skyll godt i varmt vann - la pæra tørke.

5. Med pvc-røret ditt, avhengig av beregningene på øyemålet ditt og hvordan du fjernet sokkelen, skal du enten:

a) Plassere pvc-røret på utsiden av whatever er igjen av sokkellengden på lyspæra. Pvc-røret skal være tettest mulig denne åpningen, har du misset litt, no big deal, bare teip rundt hele sokkellengden x-antall ganger som skal til for at pvc-røret sitter bom fast. Bedre å teipe slik at den stikker ut på enden, enn at det beveger seg nedover lyspæras "boble". Har du en saks, fjernes overflødig teip lett. Benytt helst gaffa-teip el. lignende, lyspæra blir ganske varm.

b) Uheldig med sokkellengden? Prøv dette. Stikk pvc-røret på innsiden av lyspæra, men ikke for langt ned, siden dette ikke er no vannbong. Denne gangen teiper du rundt pvc-røret til den sitter fast mot enden av whatever er igjen av sokkellengden, og forsiktig skru mot eller med klokka til en liten bit av røret er på innsiden. Husk å teipe litt innpå røret så du får mest mulig pvc-plast bit på innsiden og minst mulig teip, for smakens skyld. Teip så en gang til slik at du får dekket over det lille som er igjen av sokkellengde, så alt er tett.

Gratulerer, du har nå en improvisert ice-bong i desperate tider.

Eller:

Stikk på rimi og kjøp deg en eddikkflaske, allerede klargjort for improvisert ice-smoke. Aluminiumsrøret skulle ikke by på nevneverdige problemer, siden tuppen er av gummi.

Eller

Finn en liten vase med lang hals, funker fett nok.

Eller

bruk bongen du allerede har fra før, husk å rensen godt først så ikke noe "vapour" fester seg fast til sidene og samler væske og rekrystalliserer seg tilbake til krystallene - noe som kan bli et h... problem siden det kan være ganske varmt å trekke inn dampen mens du bruker opp gassen på lightern din, brenner ut stearinlyset ditt o.s.v. og lager bedriten sotmerke for å brenne ut krystallene som har samla seg/tetta seg i røret ditt.

Når du nå varmer opp lyspæra di, som for øvrig må være ny, ikke brukt - obs! eller eddikflaska, som godt kan være brukt bare vask og skyll og tørk!!! grundig (la den stå så all vann er fjernet er grundig nok tørk), eller vasa eller bongen, husk at varmen skal holdes konstant rettet mot ice-biten, som du godt kan slå løs til småbiter, no prob - og bare legg ved noen få klumper så du slipper å brenne halsen din av dampen, hvis lengden på røret ikke var lang nok. Ice er svært virksom i bittesmå doser, og du kan heller ta deg en ny hit enn å røyke alt på en gang.

klumpen(e) som ligger i bunnen, går så fort over til væske-tilstand, at du ikke trenger noe "choke" egentlig, for å trekke til deg dampen. Choken er benyttet for mange piper som et ledd i å få fjerna røyk sugd fra tobakk inn i bongen og tror beskrives luftinntak eller no.

Siden det er damp du røyker her, er choke temmelig unødvendig, dampen stiger som kjent oppover, og når luft entrer gangen, avkjøles dampen og faller tilbake i væska på bunn som nærmest umiddelbart etter avkjøling går tilbake til sin krystall-form.

Avhengig av varme-middel benyttet, renhetsgrad av ice-en og selvsagt inntaksmidlet kan de krystallene som rekrystalliseres a) forandre litt på farge b)suge seg fast til overflate c)være vanskelig å vaske bort - så ikke rens pipa for ny justering, fortsett å bruken til en merkelig "sot"smak kommer fram - kast. Skaff deg en ny pipe, eller hvis du ikke kaster - kok varmt vann, ikke! bruk såpe - ta av kjelen fra plata, legg bongen nedi så det varme vannet kommer på innsiden, restene på bunn burde etterhvert eller umiddelbart forsvinne - ta opp bongen og hell ut vannet, kok det på nytt og fortsett slik til du tror alt piss er forsvunnet - vask bongen på vanlig måte, bruker du såpe eller salo denne gangen, husk å skyll godt med først varmt og deretter kaldt (ikke iskaldt, hvis du er glad i bongen - ikke det at jeg tror det knuses, men tweakere har en egen måte å få alt riktig gjort galt) - la stå å tørke naturlig, ser det ut som det er fettflekker der, så skyll varmt kontra kaldt igjen og kanskje hjelp til med papir etter skyllinga med det varme vannet. Om det er litt sot oppover boblesida eller under gjør ikke så mye - det er innsida du skal bekymre deg for (ikke rare bekymringa, ikke misforstå).

Det finns sikkert mange andre måter å røyke det på - ikke vær redd, det er ikke fribase - ingen aske eller vann eller hva det er folk måtte finne på av røyke-metoder som lest tidligere, bare få sugd i deg dampen du så har du gjort ditt. Etterhvert finner du en måte å trekke inn den varme dampen på uten å måtte brenne av deg tunga, noen mer effektive enn andre - your choice.

At det ryker av dampen er samme som når du koker, du ser "røyk" for det, men det er fortsatt ikke fribase. I motsatt fall er aluminiumsfolie som nevnt benyttet for krystall, pulver, meta, yaba, whatever - der kommer det røyk opp fordi strukturen kjemisk ikke gjør om pulveret til væske først, den går direkte over til gass-form. Når du røyker dette pulveret, kan alt fra oppstemt, rastløs til fjern, rotete etc. inntreffe, på ice blir du stort sett energisk, du kjenner rusen inntreffer umiddelbart, men jeg personlig må ikke hoppe opp og danse for det. Men svette-perlene har en tendens til å komme fortere, og varmen er intens - allikevel merker du forskjell. Dette fordi "røyken" som kommer til lungene dine er renere - og dermed inntreffer rus-effekt fortere, som gjør dette veldig individuelt - der en kan vaske kjøkkenet, en sitter å studerer Microsoft Certified Professional boka når han skal sette sammen sykkelen sin, en annen prater høl i huet på de andre, og sistemann sitter og disser pratmakern for hans pratekick med slengkommentarer og ironi eller sarkasme.

NB! Ice kan ikke røykes på sølvpapir - med mindre du har en sølvpapir som er lagd for å danne en atmosfære som får væska i ice til å bli på sølvpapiret - noe som betyr at sølvpapiret må ha glassegenskaper, ihvertfall ikke trekke væskedampen inn i papiret
Sist endret av paranoy; 9. desember 2007 kl. 21:42.
Jeg har ikke vært borti amfetamin i Norge jeg hadde turt å prøve å røyke engang, så det er kun Thailandsferie-opplegg for meg. Du nevnte lyspærer i et annet innlegg en gang når vi snakka om noe liknende, og jeg lurte på om det var en sånn type du snakka om, ja.
Jeg er forsiktig både med hva jeg tar inn i Thailand og ut av Thailand, jeg vil ikke at noe thai-politi skal finne noe som helst på flyplassen, hehe. Straffenivået der nede er sinnssykt for nark, så jeg satser heller på å røyke på lokale folks utstyr. En får vel ikke røyka metamfen vi får kjøpt her i landet? Den er jo ikke krystallisk? Jeg har aldri turt å prøve, og jeg tror jeg har hørt at du bare svartsvir den hvis du prøver. Men hadde jeg fått tak i noe krystall her så kanskje..i hvert fall hvis jeg hadde vært sammen med noen med aversjoner mot sprøytebruk.

Jeg har ikke sett noen røyke ice på annet enn glasspipe der, men flere pushere har sagt at det går an på sølvpapir også. Det er jo helt sikkert ikke like bra, siden jeg aldri faktisk har sett noen gjøre det
Hehe, skal du svi metamf enten her eller i utlandet må du nok brenne direkte på metamfen. Jeg har selv gjort det, og faktisk ment jeg har fått effekt - men nope, var nok placebo.

Suge metamf inn i røyk som enkelte gjorde med kokain før en oppdaget at det var sløseri, har jeg også forsøkt. Du skal ikke lenger enn til Sverige før du blir ledd ut, direkte glo/ild/flamme på met vil bare brennen opp - sånn er det bare.

Første gang jeg faktisk lærte å røyke meta var da en kis kom med ice, pratekicka etterpå gav oss endel svar på hvorfor vi ikke hadde opplevd denne rusen før, ja.

Meta er faktisk veldig vanlig i Skandinavia i dag, det er blitt såpass at det går an å lage statistikker for det - og har nok vært det lenge. Men fordi denne type amf oftest blandes med vanlig amf er det temmelig sikkert at amfen ihvertfall vil brennes opp, og dette smaker for j.... noe som sikkert påvirker metarusen. Prøv å strø litt bakepulver eller kanskje aske? oppå metaen som skal røykes her i Norge, kanskje det funker? Du kan sammenligne det med yaba, siden yaba som crack benytter seg av de samme egenskapene med bakepulver til å røyke metaen (crack blir røyke kokaen). Aske er også en karbon-sak, det funker på samme måten - gjør "urøykelig" saker mer "røykelig". Det eneste kjipe med aske, hvis det er sukker som er kuttestoff - vil shiten ta fyr

http://www.cognitiveliberty.org/shul...phetamine.html

Lenka over kan gi deg en test på om metaen du får er av den gode typen eller blandingstype. Den gode typen vil som nevnt krystallisere seg når vannet har fordampet eller avkjølt (høres det kjent ut?) mens blandingstypen gjør ikke det. Selv har jeg ikke forsøkt dette, fordi jeg ikke er rik nok til å sløse bort så mye som et korn av hva jeg eventuellt skulle skaffe av god meta - hvis det er meta og ikke en blandingsmeta med amf
Sist endret av paranoy; 9. desember 2007 kl. 22:16.
Angående sugerør: Jeg snakket da om røyking av yaba, men virkningen lighteren og den varme røyken har på sugerøret ville nok vært den samme for ice.

Ja, men som jeg har sagt før(og fått pepper for her), jeg liker den andre måten å få i meg amf veldig mye bedre. (Søplanarkis-måten..hehe)

Pepper betyr kjeft, forresten. (Har noia for at folk skal misforstå meg hele tida, for jeg skjønner ennå ikke helt hvorfor jeg ble utestengt )
Sitat av Drøggs
Angående sugerør: Jeg snakket da om røyking av yaba, men virkningen lighteren og den varme røyken har på sugerøret ville nok vært den samme for ice.

Ja, men som jeg har sagt før(og fått pepper for her), jeg liker den andre måten å få i meg amf veldig mye bedre. (Søplanarkis-måten..hehe)

Pepper betyr kjeft, forresten. (Har noia for at folk skal misforstå meg hele tida, for jeg skjønner ennå ikke helt hvorfor jeg ble utestengt )
Vis hele sitatet...
Sugerør vil jeg ikke anbefale noen, pvc er ikke sugerør. Rull deg en pengeseddel, alt som forsvinner inn i den kan da umulig bety så mye rusmessig - selv blir jeg kvalm av å røyke på denne måten, vet ikke hvorfor - og det påvirker rusen, så en pipe er å foretrekke.

Allikevel gjør jeg det hvis anledningen skulle by seg, da..
Jepp, sugerør-kommentaren var til en annen her som foreslo det. Tro meg, jeg har prøvd, for jeg ble fort lei av å måtte finne papir til å rulle sugerør av mens jeg røyka yaba. Når man røyker yaba setter det seg mye av et et gult avfallspulver på innsiden av røret, så det er ikke veldig mange yabaer man får røyka med ett rør før det er tett. Å klippe sugerør-biter virka jo veldig enkelt og greit, men de smelta uansett hvor mikroskopisk flamme jeg klarte å lage på lighterne. Avfallspulveret er også røykbart, men når man skraper det av, ødelegger man papiret litt, så det går i å rulle stadig nye rør mens man røyker

Beklager at innlegga mine blir litt rotete ganske ofte
Ikke no i veien å røyke det gule avfallspulveret vel? Når det blir brunt kan det være greit å stoppe

Forøvrig tror jeg det kan lønne seg å bruke samme lighter som ice, tror narvesen har slike. Vanlige lightere har en tendens til å føre flammen opp langs siden på sølvfolie. Som med ice bør flammen peke rett på pulveret - da slipper du steget med det gule håper jeg.

Men slike gass-lightere kan du ikke benytte deg med på sølvfolie fra røykpakker, uansett hvor mange ganger du bretter etter å brent baksiden av folie. Pakkefolie er best å bruke, men v-brett er kanskje sløs med slik folie? En u-form tror jeg skal samle røyken fint nok til at en litt uerfaren røyker skal få med seg all røyken, husk å suge etter å stoppe opp å tenne, hvis ikke ryker masse bort. Dette gjelder ikke deg da Drøggs, regner med du har røyka så mange ganger nå at det er vel strengt tatt samme om du bretter v eller u

Så forresten nå at tuppen på eddikflaska ikke var av gummi, prøv å ta av hele lukket da, kjøp en vinkork, den skal passe akkurat til eddikflaskas åpning tror jeg. Med en syl, stikk et hull forsiktig igjennom og stapp inn et rør av noe slag (ikke sugerør). Uansett er det beste å kjøpe seg en liten glasspipe, men med tanke på den sterke oppvarminga er det kanskje lurt å ikke kjøpe den aller dyreste, siden en ofte kaster disse pipene istedet for å vente til det knuses.

Glemte å fortelle at med lyspære kontra vanlig pipe er det sikkert ikke lurt å bruke en flamberer eller hva det heter (sånn på kina resteurant) narvesen og slike plasser har helt greit slike type lightere - de ser litt mer fancy ut enn vanlige lightere, og når du tenner opp ser du nesten ikke flammen, du hører bare gass-lyd no a la sånn du hører på såkalte bunsen-burner (klarer ikke forklare det orntli, kaller det selv bare gass-lighter).

kjøp 2-3 slike lightere, eller en boks med butan-gass i tillegg - du blir overraske over hvor fort den effektive flammestyrken på slike lightere går bort, fyll på ofte - eller skaff deg en flamberer, noe som er litt dyrt for en gangs røyk av ice ifølge meg da..
Sist endret av paranoy; 10. desember 2007 kl. 15:19. Grunn: Hvilket lighter skulle kjøpes på narvesen? Svar
Pulveret går fint å røyke, det ser ut som røykeheroin omtrent og smelter til brunsvart olje og ryker sånn som resten av yabaen bortsett fra at du bare får ett eller to småsmå trekk før det er borte. Hele yabaen får man mange lange og gode trekk av Jeg fant nettopp en yaba-lighter her, hehe. Den vanligste å bruke er en thailandsk gjennomsiktig plast-engangslighter som det står TAIYO på ene siden av metalltoppen på og THAILAND på andre siden. De er lette å modifisere til bitteliten flamme, og holder lenge uten at toppen smelter og spretter av.. Ååh, nå fikk jeg lyst til å dra ned igjen..men den siste turen blakka meg for så mye penger at jeg nok må vente noen måneder ennå før jeg kan fly ned dit igjen..
Guide til fenyletylaminer

Denne linken forsøker på sitt beste å forklare litt om amfetaminer, og litt lenger ned i teksten står en tilsynelatende enkel måte å lage metamfetamin på

For sikkerhets skyld brukes google for å sjekke om metoden kan stemme...
norsk referanse til thionyl klorid beskrivelsen i lenka over

Dette er på norsk, det gjør det enklere å lese. Litt lenger ned på denne siden finner du litt skriv om thionyl klorid. Les den - velg så om du vil stole på at dokumentet er riktig siden den ligger på internett.

Problem: Hvor kan man få tak i thionyl klorid da? Istedet for å liste opp eksempler, velger jeg på måfå en - men jeg vil gjerne gjøre folk oppmerksomme på at det er en OBS!

http://logichem.netpower.no/department.aspx?iId=5712
http://logichem.netpower.no/datashee...47&iDepId=5712
http://logichem.netpower.no/datashee...44&iDepId=5712

OBS!!!
Ifølge meg er dette med litium-batterier og skrelling av det, ytterst ubehagelig. Men etter hva jeg har forstått, så er det for noen skremselspropaganda. Personlig velger jeg å være blant de som skremmes, litium reagerer voldsomt med vann har jeg hørt, det inneholder også thionyl klorid i dette og mange andre tilfeller.
Vis hele sitatet...
Tionyl kloridet vil fordampes (vaporize) - hvordan en skal få til dette må man lete/lese opp selv, jeg vet ikke (og om jeg hadde visst det, så har jeg lært såpass at det ikke passer seg å vise det på et forum - har jeg skjønt).

Jeg vil føre mer skremselspropaganda: Dette kan gi ubehagelige konsekvenser!

Verdt å få med seg
http://www.synthetikal.org/hiveboard...thylation.html

KONKLUSJON
Sukk, så var det ikke så lett allikevel ifølge denne lenken - men det har visstnok funket for noen, funker det for deg?

Tja, velger du batterimetoden som ifølge meg og alle andre skremselspropaganda-folk er jo dette den farligste og enkleste (gjort med noen små endringer som gjør det enda mer nervepirrende men mer tiltalende for nye uten kjemiske kunnskaper, hvis noen proffer her stusser på hva jeg mener) - resultatet blir kanskje ikke så skuffende allikevel?

Meta d-, d-/l-, meta + amfetaminer: Amf er det uansett, amf og meta-blandinger er skandinaver særdeles vant til, bortsett fra propaganda-risikoen er ikke akkurat dette særlig vanskelig har jeg forstått.
Sist endret av mentalmelt; 10. desember 2007 kl. 21:29. Grunn: masse off topic
Topic er røyke metamfetamin.

Om dere vil diskutere produksjon, eller forøvrig annet usammenhengende vås dere imellom, så foreslår jeg at dere utveksler msn-adresser..
Det var sløvt. Men konklusjonen på topicen er altså at : Ja, røyke metamfetamin går helt fint når man har røykbare varianter, det gjøres på glasspipe eller alu-folie, og virkningen er amfetamin. Ikke "uuæææh, verdens farligste dop som du blir hekta på etter første test,gal av og hopper ut fra et høyhus eller klør av deg trynet på" eller eller eller hva de skriver på litt mer fantasifulle nettsteder.
Done and Done