Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1309
Jeg er vel som mange andre her på FB. Fikk nettopp denne meldingen på status update fra en av mine kontakter:

Godkjenn IKKE ( navn ) som venn! Han er en hacker!! Hvis en venn av deg legger han til som venn, kan han også hacke seg inn din data ID Kopier dette til alle dine venner via statusen den så dine venner kan kopiere det videre til sine

Snakk om og henge ut folk på denne måten. Med en gang det er noe som har hack i seg, spiser de fleste dette. Skulle noen klart og planta en trojan på min data, er FB det siste som ville bekymret meg.

Så...Jeg gikk inn på denne persons ( navn ) venneliste, fant en fra Norge og Sendte en mail. Fikk kjapt svar tilbake:

han er helt uskyldig... jeg har spilt fotball med han når jeg bodde i københavn... tror det var ment som en spøk fra noen som ble tatt litt for alvorlig av intetanende... gjør deg selv og han en tjeneste og ikke videresend denne og gi gjerne den du fikk meldingen fra ett tips om å sjekke ektheten i det man sender før man videresender slik du nettopp har gjort

Er det noen av dere som har opplevd dette eller lignende? Hva ville du gjort?
jeg syns FB tar helt overhånd..
sitter i elevrådet for kl og er nesten kvalmt å se hvor mange som sitter å glaner på en hvit bakgrunn med noe blått på og leser om hvem som bæsja den største kladden på dass i friminuttet..

facebokk har aldri fenga meg på den måten, men syns det er feil å henge ut personer på denne måten, men det er jo klart at h*n sikkert skal ha frem ett poeng?
Sånne kjedebrev er idiotiske, kom sånne på MSN hele tiden. Det er noe absolutt DRITT. Det er bare å overse