Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2764
Heisann.

Et nytt bilde av meg, tok meg tid til å bruke kameraet idag, har ikke rørt det på noen uker for å ta ordentlige bilder.

Ruta gjorde sabla vondt!
heheh...tjaa synes vel egentlig ikke det var så bra, hva var spessielt med det bortsett fra den lille samlingen kviser i ansiktet ditt?
Synes faktisk konseptet var bra. Manglet kanskje litt på utførelsen. Det ble på en måte vel utvisket ved din venstre hånd, litt vel bluret kanskje. Derimot kunne du faktisk ha laget et veldig spesielt bilde av din høyre hånd med litt klipping og litt (Norsk for 1337?) Photoshop/GIMP arbeid.
Syntes dette var ganske stili, så liksom litt død ut. som et lik som ligger under vann som plutselig kommer til live. men det lyste da kanskje litt mye opp på vensre siden?
Første følelse av å se bildet; klaustrofobi
Sitat av kermit-
Første følelse av å se bildet; klaustrofobi
Vis hele sitatet...
Der sa du det. Første følelsen jeg fikk da jeg så bildet var "dæven, ble trangt her."
Hehe, klaustrofobi ja. Skal prøve noe lignende med en glassplate med vann oppå engang til vinteren, da ser det ut som personen bak "drukner". Ser sykt ut!
Jeg tenker øyeblikkelig på en av Saw-filmene.
Ikke dermed sagt at bildet er intenst bra. Men stilig nok. Kan dessverre ikke komme med noe konstruktivt.
Synes det var et kult bilde, men høyre hånda ble litt for svak i forhold til det røder på venstre..
Øvre del av ansiktet kunne vært litt skarpere.
Det var egentlig ikke noe spesielt stilig, lite farger.
Balansen blei litt skeiv. Dekker man over trynet ditt, ser det ut som om bildet er tatt på to forskjellige steder. Uttrykket i øyet ble nesten litt komisk. Det passer dårlig inn med resten av bildet. I tillegg er de kvisene forstyrrende. Ew..
Enkelte forstyrrende elementer, slik som at den høyre hånden din ( venstre på bildet ) er en annen farge enn din venstre hånd Ellers likte jeg bildet veldig, synes også det er noe med plasseringen av hodet som ikke er helt på topp, men en flott idè og det ble langt bedre enn hva jeg hadde klart å få til selv iallefall :]
Sitat av Lundern
Heisann.

Et nytt bilde av meg, tok meg tid til å bruke kameraet idag, har ikke rørt det på noen uker for å ta ordentlige bilder.

Ruta gjorde sabla vondt!
Vis hele sitatet...
savner bildene dine.. Lenge siden sist... Syns det bilde der var stilig! Tøff kontur på høyrehånda di.
Edit: Syns lyssettingen var genial. Du greide å lage en dyster stemme i bildet, likte det veldig!

Sitat av Kamikaze666
heheh...tjaa synes vel egentlig ikke det var så bra, hva var spessielt med det bortsett fra den lille samlingen kviser i ansiktet ditt?
Vis hele sitatet...
Teit sagt.
Sist endret av bendiks; 30. november 2006 kl. 15:40.
Jævla fett bilde
Sitat av John B
Enkelte forstyrrende elementer, slik som at den høyre hånden din ( venstre på bildet ) er en annen farge enn din venstre hånd
Vis hele sitatet...
Svært uenig.. Det syns jeg var stilig, og forsterket dysterheten i bildet. Og skapte litt spenning
Ser det er mange meninger her, bra!

Selv ble jeg ikke så veldig fornøyd egentlig, skulle brukt 5 sekunder mer på lukkeren gitt. Skjøt det med 10sek lukker og f/5.6, ISO200.

Takker og bukker og alt det sjitet der
Likte bildet ditt

Men hva slags rute er det egentlig?

Fikk lyst til å prøve det hehe. vil ikke presse noe jævlig på vanlig rute hehe. prøve det med en bilrute elns.
Sist endret av Swordfish; 30. november 2006 kl. 17:54.
Kan jo prøve å klemme hele kroppen inn i en bilderute, bak den glassruta, sånn at det ser ut som om du er fanget inne i bildet? Bare prøve å presse deg sammen så godt du kan, sånn at det ser virkelig ubehagelig å sitte innesperret i det bildet...
Sverdfisk: Det er en bilrute.

tom-annen: Skal definitivt prøve det, må bare få litt dogg på ruta igjen
Synes det var dritkult! Men som noen har sagt, ble venstrehånda og ansiktet litt for svak i forhold til høyrehånda. Hvis du hadde trykt dem lenger inn hadde det vært helt sjef
▼ ... over en uke senere ... ▼
så ut som du nettopp hadde kommet deg ut av tvangstrøya :P
fet bilde
Så ut som noe fra en skrekkfilm av noe slag... Artig bilde :P