Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 910
Link: http://pokenorway.navhost.com
Hva syns dere om siden?
Stygt!
- Banneren er for høy
- Alt er bare ett rot
- Bakgrundsfargen passer ikke
- Igjen, alt er bare et rot.

Har du lagd det med web page maker elns?
"i would'nt touch that with a six-feet pole."
jeg prøver virkelig å si det her på en fin måte, men det nytter ikke....
kast siden, begynn på nytt, gjør dette en 40ganger så tenker jeg du begynner å få skills nok til å lage en side du kan spørre om kritikk på

m.a.o. du trenger å øve endel
Lever Pokemon enda? :O
Pokemon er så 1999? Fikk nesten piczo følelse av den siden.
Er det firefox som er problemet mitt eller er det planlagt at det skal være fire centimeter mellomrom mellom meny og innhold? Det er også godt med mellomrom fra banneret og ned til innholdet.

Forresten ser det rart ut til høyre for banneret. Det vet du sikkert om.
Trådstarter
3 0
JA, pokemon lever enda.
Har du ikke vist at det har kommet to nye pokemon spill.
Og, nei jeg har ikke lagd det med web page maker.
Jeg er bare ny på css
Trykte på forum. Første jeg så:

Ditt internettdomene
Skriv litt om ditt forum...

Jeg gir siden din 1/100 poeng. Rett og slett en av de dårligste sidene jeg har sett.
Hva er det du egentlig har brukt for å lage den siden?? Slegge?

Edit: Etter å ha trykka på et par andre linker fant jeg ut at siden var enda mer bugga...
Sist endret av Blå Gummitenner; 22. februar 2008 kl. 16:38.
Halo folkens? Hva skjer med dere! Det er greit nok at dere sikkert har laget websider i mange år og kan det, men det er ikke alle som har gjort det. Tydelig vis har ikke denne karen det. Det er INGEN vits i å flame han. Dessuten, hva skjer med konstruktiv kritikk? Skjerpings folkens, hvis man legger ut en side for kritikk, ønsker man gjerne litt mer konstruktive kommentarer enn "Lever Pokemon enda? :O" og "- Alt er bare ett rot". Og til Boogyman, hvordan skal han klare å få til en bra side når ikke en av de 9 (hittil) svarene han har fått er lenger enn tre avsnitt og tar for seg hver del av siden og kommenterer det konstruktivt?

En veldig bra side om du er helt ny Det må jeg si, den er ikke proffesjonell og den er heller ikke brukervennlig, så noe ferdig produkt vil jeg ikke si at det er. For det første, headeren er ALT for stor. Tenk det at banneren er noe som ofte skal ligge øverst på en side og skal si veldig kort om hvilken side det er. Ta f.eks nFF, VG eller Dagbladet.

For det andre, virker det ikke som om du har tilpasset siden flere nettlesere. Eller for den saks skyld, kodet den riktig. Menyen er på venstre side, dyttet opp til headeren. Og om du ser, så havner innholdet rett under der igjen, men veldig langt til siden. Dette kan fikses med float i CSS. Ser at du er ny i CSS, så øvelse gjør mester.

Når det kommer til fargevalget ditt, vil jeg si at det skriker for mye. Fargene passer ikke godt sammen og Det er for sterke farger. Prøv heller å skap litt kontraster med litt mykere farger som er bedre å se på for øyet. Om du ser på menyen, så funker det ikke. En gradient som bakgrunn funker veldig dårlig i denne sammenhengen. Det kunne ha funket om du hadde fikset fargene og fått det litt mykere, men i dette tilfellet blir det ikke bra. Og om du holder musa over, ser man ikke hva som står der.

Når det kommer til hovedboksen der innholdet er, ser man det hvite bedre enn det svarte. Hvorfor? Hvitt skiller seg ut i mørke farger. Jeg vet at blåfargen ikke er så mørk, men det hvite skiller seg godt ut her. Du vil vel heller at de som leser skal se selve teksten og ikke hvor mange kommentarer artikkelen har fått?

Når det kommer til koden din, synes jeg den ser veldig bra ut. Du bruker Div tagger slik det skal gjøres. Det jeg på en annen side ikke skjønner, er hvorfor du har med en table? Dette kunne du like gjerne gjort med div tags. Og i stedenfor å hatt taggene bottommargin="0" i body tagen, kunne du like gjerne hatt den i CSSen. I CSSen er det veldig fint at du kommenterer de forskjellige tagene. Dette kan hjelpe deg i videre utvikling av websider

En veldig fin side om du er helt ny, men som sagt ikke et ferdig produkt. Du burde heller ikke legge ut siden for offentligheten før alle sider er lagt til og fikset.
vel å be vedkommende å lage ny side, er ikke det konstruktivt da ?

uansett den siden ser helt for jævlig ut, forumet står ikke LITT i stil til websiden din engang, det minste du kunne gjort var å funnet ett tema som passer litt til websiden din.
__

Ok tilbake til websiden din, den slår faktisk denne siden vil jeg påstå! Den ser ikke litt pen ut. Starte på nytt helt fra grunnen av er nokk det beste du kan gjøre, lag en skisse på ett ark, og tegn opp hvilke farger du vil bruke ( fargekode osv ) hvilke oppsett du vil ha på siden - etter det kan du begynne å arbeide med programmeringen.
jeg har ikke drivi med web-design så lenge, så jeg er også bare "noob", men det jeg vil du skal rette på, er

1. Headeren.. den er som sagt ALT for stor..
2. Personlig, så foretrekker jeg litt avstand mellom headeren og menyen
3. Aldri legg ut siden før den er ferdig, eller legg iallefall aldri ut med linker som ikke leder til noe..
4. Det er error i chat-scriptet.. det burde fikses for du veit aldri om det er noen her inne som kan finne svakhet i scriptet og utnytte det.. folk gjør hva som helst for å fucke opp for andre..

siden er lizm grei nok den, men den blir litt slitsom å lese etterhvert.. som sagt, så trenger du mer trening, og øvelse gjør mester.. lykke til videre.. xD ..
Jeg kan mot den rette betalingen lage en ny meny til deg.

dittdomene.no
En liten beskrivelse av ditt forum
Vis hele sitatet...
Hva med å "fullføre" siden før du spør om tilbakemeldinger?

Var jeg deg ville jeg sett etter et cms .