Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 556
Heisann. Driver å skal lage en hjemmeside.
Har kommet litt i gang med layouten.
Lurte på om dere "fagfolk" kan gi meg litt konstruktiv kritikk!
Da mener jeg på layouten og fargevalg osv.

Knowkn bugz:

Den funker bare i 1024x768 enda. Har en layer som jeg ikke skal ha, så den er absolute. Dette blir rettet så fort som mulig.

Det er også samme innhold på alle sidene, untatt profil.

Linker linken funker ikke da jeg ikke har lagt til linker.html.

Håper på mange svar!

url = http://home.no.net/marsveen
Sorry,ikke mye konstruktiv kritikk fra meg,den handler om biler.
Menmen..
Knappene var fæl.
Banneren helt ok egentlig.
Jeg følte meg som en dysletiker når jeg skulle lese teksten med en bil i bakgrunnen.
Syns siden var pen jeg .. Stå på. Sleng gjerne inn litt om Moped Trimming
Siden loadet ganske tregt og første linken jeg trykka på ga 404, men designet var helt greit.
Trådstarter
8 0
Opprinnelig postet av reallife
Siden loadet ganske tregt og første linken jeg trykka på ga 404, men designet var helt greit.
Vis hele sitatet...
Hmm, det var litt rart. Ligger på powertech sine ftp siter og det er jo 100mbit. Hele siden er vel på kanskje 2mb...men første siden som loades er ikke stor da

Mulig powertech sliter litt bare

Håper det bedrer seg da

Noen flere som har meninger?
du kan kanskje bruke en tynn outlining for å "avgrense" banneren og bunnen fra resten av designet. Jeg ville vel også økt kontrasten i profilbildet. Prøv også ut forskjellige bakgrunnsfarger. Jeg syntes det ble litt blekt...
ellers så siden grei ut.
Trådstarter
8 0
Heisann folkens.

Jeg beklager at dere leste posten to ganger.
Fikk bare beskjed om at det ikke var lovlig å poste hjemmeside urler og ønske om kritikk på den tråden jeg starta første gangen.
Fikk beskjed om at jeg måtte poste her i stede og at den jeg starta først ville bli stengt!
Thats why!