Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 742
Jeg har en mappe som heter "Musikkvideoer" på pcn min. Og hver gang jeg åpner denne mappen, så får jeg opp feilmeldingen at explorer har ett problem og må lukkes. Dette får jeg hver eeeeneste gang jeg åpner mappen, og det gjelder kun denne mappen. Hva skal dette ha seg, og hva kan jeg gjøre for og fikse det?
tja, du må finne den filen som gjør at explorer dør. ganske sikkert en avi fil
Legg inn codex til den filmen som klikker. Det pleier å fungere =)

*Edit og du kan også slå av at du viser miniatyrbilder.
Sist endret av Torepia; 28. september 2004 kl. 14:01.
Opprinnelig postet av meitemark
tja, du må finne den filen som gjør at explorer dør. ganske sikkert en avi fil
Vis hele sitatet...
Okei, åssen kan jeg finne ut det da? Er helt grønn på slike ting
Elimineringsmetoden? Virker det så ulogisk? Flytt noen filer ut av mappen og sjekk om den fortsatt krasjer, gjør den ikke det så har du en av dem filene. Se nermere på dem. Flyttinga kan du foreta deg i ledeteksten.
Opprinnelig postet av |d13m0b
Elimineringsmetoden? Virker det så ulogisk? Flytt noen filer ut av mappen og sjekk om den fortsatt krasjer, gjør den ikke det så har du en av dem filene. Se nermere på dem. Flyttinga kan du foreta deg i ledeteksten.
Vis hele sitatet...

Ok ok Takk skal du ha
Hos meg er det debuggeren "Dr Watson" som gjør at videofiler klikker.. Du kan jo prøve å sette en annen debugger som standard, det funket for meg.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Hmm, skjer det samme hos meg, Ad-aware tok den ganske fort... Vet ikke hva som gjør det.. Skjer det samme om du skrur av miniatyr-bilde-visning?? Da forsvant det hos meg nemlig, men Ad-aware tok den permanent som sagt..
-totto