Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 1943
En stund siden jeg har postet her nå. Men jeg lurer litt på hva dere synes om denne fjortis-bilde-drittsiden jeg har laget design til :click me!

skal liksom være litt sommerpreg og shit. og koden suger pikk ja, så ikke gidd å kommenter den

Noen tips til forbedring?

as
Sist endret av dirtyp0p; 26. mai 2004 kl. 01:49.
Likte designet jeg, veldig enkelt og sommerlig

sweet...

snædne jenter også
Siden bruker halve skjermen, og det tilfeldige bildet er likt hver gang
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Skikkelig ipop-design det der.

Men skriften kræsja. Ta vekk bold, sett størrelsen ned et hakk og gjør skriften mørkeblå. Da er du der.
Til off topic, men kunne hatt noen av de varme
Er det "om-å-gjøre-å-se-soss-ut".no?
Bare masse små puslinger med hårbånd der, jo..
(gud forby at de ikke passer inn blandt moten satt av jonathan og christopher fra holmenkollen... )
Det var da en festlig sak det der, artig design.

Men hva er greia med dette "tilfeldige bildet" det ødelegger jo hele designet. inkluder det i siden (ved å flytte det eller å utvide resten av siden) eller dropp det.
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
Jeg ville gjort siden litt bredere. Den er veldig smal sånn den er nå (@ 1280x960)
Veldig fet header, men resten nedover blir litt ødelagt pga. linkene med 3px stroke rundt liksom..

Ellers bra
Opprinnelig postet av ZODORiX
Til off topic, men kunne hatt noen av de varme
Vis hele sitatet...
enig med dg der ZODORiX... hehe... grei side det der(litt sommerkozy)...
Syntes siden passet velidg godt til sitt formål, vet ikke helt om jeg hadde brukt designet på en helt seriøs side, men fin fint var det ihvertfall.
Keep up the good work
pen denne..
Så ganske sommerlig ut, og tror den passer bra til målgruppen (hvis det er en..)

Har laget en fjortis side ala "se, jeg har funnet masse gif's og lager meg side med home.no generatoren" for en stund siden:

Fjortiz

Ekstra stilig med midi der...
Opprinnelig postet av Orgazmus
Siden bruker halve skjermen, og det tilfeldige bildet er likt hver gang
Vis hele sitatet...
det tilfeldige bildet er forskjellig hver gang her, så det virker nok som det skal.
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
På denne siden: http://kyllinger.summerkickoff.com/bilder.php ble det så mye info at bildene og skriften gikk over bakgrunn, dvs bakrgunnen loopet seg selv, noe som ikke var så veldig pent.
var virkelig mange brukbare damer der
Det var liksom litt beach-feeling... Knalltøft! Dette kan du bygge på....
er kanskje ikke du som skriver på sida, men må si at ord som "pheeet", "jezz" osv gjør seg dårlig. får litt sånn *sukk* oppfatning av det..
Opprinnelig postet av Capric
er kanskje ikke du som skriver på sida, men må si at ord som "pheeet", "jezz" osv gjør seg dårlig. får litt sånn *sukk* oppfatning av det..
Vis hele sitatet...
Desse uttrykkene er vel slike fjortizzzzz uttrykk, ikke sant? Det var jo en fjortisside, da..
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Det er fremdels fint å bruke norsk skriftspråk, spør du meg
På tross av at det er en fjortisside
Du er min venn
niigu's Avatar
Farge på rollover var vond.
Vet ingenting
Den skulle vært midtstilt.

Ellers, så var den veldig bra :>
dirtyp0p's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Rariuz
Veldig fet header, men resten nedover blir litt ødelagt pga. linkene med 3px stroke rundt liksom..

Ellers bra
Vis hele sitatet...
syns det passer ganske bra med stroke'n der jeg. bruker mye stroke på skriften i selve designet, derfor har jeg det i menyen også.. er enig i at menyen ikke er så kjempe smud, men orker ikke lage noe bedre akkurat nå. føler de har god nok side til sitt formål nå uansett


er ikke jeg som har skrevet all skriften på siden.. er nok fjortis jentene som står for den..!

ellers takk til de som likte siden og kom med tips..

likte den ikke så godt midtstillt jeg, så tror jeg kommer til å ha den sånn som den er nå. vurderte også å lage en sånn tilfeldig bilde boks på andre siden, og så midtstille den. men det la jeg dødt foreløpig..

as
DØDS FET!
Ble hvirkelig i fest stemmnig her!
Ikke midtstill. Da hadde det sett helt forferdelig ut. Men sida var bra nå den. Men som noen andre har påpekt, så må "tilfeldig bilde" integreres i sida, og side i seg selv kunne godt vært litt bredere. Men uansett, så var det et bra design.
blir kanskje litt naken uten tilfeldig bilde, men nå ser det ut som en klump på siden liksom ja

Drittkul side

Hva heter sangen forresten??
Najs design, enkelt og sommerlig, det var vel det som var poenget også

e'e no toOsjEH da? JAAADDA !
dirtyp0p's Avatar
Trådstarter
takk for den gode responsen!

sangen heter "The Underdog Project - Summerjam". det er den gode gamle versjonen.. ikke den nye som er mixet sammen med the sunclub - fiesta som har blitt spillt endel på radion nå.
Steiki. Meget bra side, synes jeg. Virka litt fjortis men samtidlig ikke for fjortis. Er jentene gamle ?
hxxp://home.no.net/part11/bilder/celine/imagepages/image2.html

Steike for nåken pupper på hun her da! Hvor gamle er jentene på siden? Blir bra med flere bilder, snart er sommeren her også vet dere Pen side må jeg si
han spør om kommentarer til design, og det folk er ute etter å vite er hvor gamle jentene er.. *sigh*