Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1271
http://pass.blogg.no/

Lenge siden jeg har oppdatert der nå, men vil vite om det er noe vits å fortsette å holde på, eller om jeg skal la være å ta kameraet til rep., og bare glemme hele greia

Noen tilbakemeldinger?
Jeg takler negative kommentarer, bare det er litt konstruktivt

For det første synes jeg det var altfor mange bilder, blir bare litt generelle kommentarer istedenfor kritikk til et bilde. Noen av bildene var bra, men ingen ga meg noe aha opplevelse. Noen var litt ute av fokus, men det kan jo fikses med litt mer tålmodighet og flere trykk på knappene når du først er igang. Syns du skal heller legge ut kun de bildene du er veldig fornøyd med istedenfor for å legge ut mye som er sånn ca. ok.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Hvorfor tat du bilder egentlig? Uten å ha sett på bildene dine, vil jeg påstå at om det ikke er fordi du selv synes det er gøy, er det vel heller liten grunn til å fortsette..
Jeg synes fotografering er veldig gøy, men jeg er en person som blir veldig engasjert i noe, så dabber det av litt etterhvert. Og hvis en reperasjon kommer til å koste svin kan jeg heller fortsette med å ta bilder med litt dårligere kamera.

Az0g: Er vel enig i det, men på den tiden jeg brukte bloggen hadde jeg noen folk som hele tiden maste på at jeg skulle oppdatere, og da blir det litt mer generelt. Men skal rydde opp!

Dobbelpost, beklager

Klarer ikke å forandre den første posten, men denne linken er bedre:
http://pass.blogg.no/bilder.html

Litt eldre bilder, fra når jeg var mer engasjert
Sist endret av ugress; 1. desember 2008 kl. 05:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Synes mange av bildene funket, mens andre var relativt normale. Greit å ikke vise "så mange" bilder på en gang, men velge deg ut noen favoritter. 2 - 3 stk kanskje. Vanskelig å gi noe konstruktivt på så mange bilder;P
Jeg gikk igjennom bildene en gang til nå og mye senere, hadde du valgt ut de beste hadde bloggen blitt tusen ganger bedre. For eksempel bildet av korridoren i svart hvitt skilte seg ut fra mange av de andre, jeg synes det var et av de bedre og jeg synes det er slike bilder du bør ha!

Ser nå at det første innlegget mitt så litt negativt ut, men var trett og sliten og hadde ikke fått i meg noe kaffe enda...
Sitat av ugress Vis innlegg
Lenge siden jeg har oppdatert der nå, men vil vite om det er noe vits å fortsette å holde på, eller om jeg skal la være å ta kameraet til rep., og bare glemme hele greia
Vis hele sitatet...
Unge pike, få reparert det kameraet. Bildene dine har sjarm, og er det noe verden trenger mer av så er det vel det.
Helt enig med fabianca! Du har noe som veldig mange fotografer sliter med å få til og det er sjel i bildene. I langt i fra alle, men jeg syns du har fått ufortjent mye pepper her. Det er mye bra på siden din, men du kan jo gjerne rydde opp litt. Mange er generiske, men selv de "slappe" har noe flott ved seg. Det her må du bare se og fortsette med.

Dette er forresten noe av det fineste jeg har sett på forumet av naturbilder.. Og det på tross av at den overser "rule of thirds" og det som er.

http://pass.blogg.no/images/m_rkganga_058_1193686715.jpg

Mitt intrykk er at du sitter på et underernært fototalent. Ta med kameraet ditt hvorenn du går, og hvis du har interesse for det, kan du lese deg opp på teknikk etterhvert som tiden går.
Det poe sa! Det bildet var utrolig fint!

Likte mange av bildene dine. Mange var livlige og virket som om de hadde en historie med seg, spesielt bildene av personer. De to bildene fra Hellas kunne vært tatt rett fra en katalog, de var utrolig fine!

Du var også veldig flink til å ta naturbilder. Av en eller annen grunn stemte absolutt alt - både plassen, utsnittet og lyset og alt det som skal stemme.

Få ordnet kameraet ditt og ta det med deg overalt, du har jo kjempepotensiale!
Enig med de siste kommentarene her; om du liker det du driver med må du for all del fortsette! Jeg liker det i alle fall veldig godt.

Dine bilder har sjel og stemning hver for seg, og sammen liker jeg de enda bedre. Det er selvfølgelig mye middelmådig og noe dårlig der, men i det store og hele sitter jeg igjen med et godt inntrykk.

Og en siste ting: Drit i det folk sier om å lese masse om regler og teknikk om du ikke gidder. Ta bilder som du vil og ting vil falle på plass om du har øye for det.
Oi, tusen takk for respons til alle.

Jeg skal rydde opp og prøve å finne en bra kombinasjon med de beste bildene. Også skal jeg prøve å få kameraet reparert

froskenfredrik: enig med deg der, hvis alle følger teknikker og regler hele tiden blir jo alle bilder like, lame.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Litt lettere å gi konstruktiv kritikk til kun 1bilde, eneste jeg kan si om bildene dine er noen av di var veldig fine.
sleng ut 1 bilde, så lærer du mye mere av kritikken du får