Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1166
Kjøpte en 13 tommer med feil specs, jeg har funnet ut i ettertid at jeg vil ha 8gb ram og større ssd. Hvordan fungerer det med retur på apple produkter? Må jeg sende tilbake eller er det mulig å levere den på eplehuset? Pcen et kjøpt på apple.no
Har du åpnet den?
du har 14 dager angrerett, pakk sammen og send tilbake
Trådstarter
Har ikke åpnet den nei. Men lurte på om jeg kan levere den på eplehuset i byen når jeg har kjøpt den på apple.no, slik at jeg får penger til å bestille en ny
Har du prøvd å ringe de?

Det er som regel butikken selv som vet best
Trådstarter
Skal prøve å ringe i morgen
Slik jeg har forstått det er eplehuset en uavhengig butikk kjede som bare er "støttet" av Apple, derfor tviler jeg det vil gå å lever den til dem.
Kan jo hende jeg tar feil såklart ås det er jo verdt et forsøk
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Apple Inc. har fremdeles ikke så mye innflytelse på det norske folk at de har begynt å endre på lovverket ennå så jeg ville tatt en titt på denne siden før de endrer lovene og før angreretten går ut.

Her for å vite om du har angrerett.

Hvordan du bruker angrerett og hvem som betaler hva.

Lykke til!

(Til evt. "besserwissere" og trollz tror jeg seff ikke at Apple kommer til å endre loven, satt bare ting på spissen.)
Sist endret av Duckie; 16. juni 2013 kl. 17:35.
Eplehuset og Apple er 2 helt forskjellige bedrifter, og har ingenting med hverandre å gjøre annet enn at de selger de samme produktene. Det blir som å kjøpe noe på Elkjøp og levere det tilbake på Expert...
Du kan spørre på Eplehuset, men i utgangspunktet må du sende den tilbake til apple.no.

Har du fått med skjema for angrerett kan du returnere varen innen 14 dager, i motsatt fall har du 3 måneder. Varen må være ubrukt, og du må returnere den i forsvarlig innpakning. Du må selv stå for kostnaden ved returen.
Deretter vil du få tilbakeført pengene på kredittkort eller konto, avhengig av hva du betalte med.
Sitat av doseren Vis innlegg
Du kan spørre på Eplehuset, men i utgangspunktet må du sende den tilbake til apple.no.

Har du fått med skjema for angrerett kan du returnere varen innen 14 dager, i motsatt fall har du 3 måneder. Varen må være ubrukt, og du må returnere den i forsvarlig innpakning. Du må selv stå for kostnaden ved returen.
Deretter vil du få tilbakeført pengene på kredittkort eller konto, avhengig av hva du betalte med.
Vis hele sitatet...
tull.. du kan fint prøve dataen, tlf osv
Vet ikke om det er helt relevant, men jeg kjøpte iPhonen min fra Apple.no og når jeg skulle sende den inn på rep. gikk det helt fint at jeg leverte den på Eplehuset.
Reparasjon er noe annet. Eplehuset er autorisert Apple-verksted. Men de kan ikke gi deg penger tilbake for en maskin de ikke har solgt deg.
Sist endret av fuzzy76; 17. juni 2013 kl. 21:20.