Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 798
Hei alle med freaks noen som skal på David Guetta konsert i bergenhus festning 18. august ?

Eller noen som har tidligere erfaringer med David Guetta live ?
Setter pris på alle svar
Så absolutt ikke, David Guetta. Det han gjør live er og trykke play eller pause og rope litt i mikrofonen.
David Guetta konsert er veldig pengesløsing, kjøp deg heller billett til Black Sabbath eller (forhåpentligvis) QOTSA.
Jeg skal til Bergen på David Guetta på min første konsert med han og jeg gleder meg som en liten unge. Er riktig det du sier Antidote men så er Black Metal og Techno to veldig forskjellige ting...
Sitat av Antidote Vis innlegg
Så absolutt ikke, David Guetta. Det han gjør live er og trykke play eller pause og rope litt i mikrofonen.
David Guetta konsert er veldig pengesløsing, kjøp deg heller billett til Black Sabbath eller (forhåpentligvis) QOTSA.
Vis hele sitatet...
Det er jo det de fleste gjør, trykke play og mikse litt. Jeg tror at David Guetta har ganske gode ferdigheter, han har da holdt på i 30 år. Men han tar den letteste veien ut, og det er kjipt. Men enig i at David Guetta konsert ikke virker særlig gøy.

Vet ikke hvordan resten av showet er da. Jeg så deadmau5 på hove og selv om han også bare trykker play, så var det fortsatt sinnsykt gøy på grunn av alle effektene showet hadde.
doffen67's Avatar
Trådstarter
Jeg også gleder meg noe sykt, Har heller ikke brukt en krone på de billettene ettersom Radio 1 hadde en konkurranse som endte i min favør Men er ikke ute etter kommentarer med fordommer for musikken han spiller. Ettersom han er en DJ å ikke en trommis/danser så jeg forventer jo ikke akkurat Black sabbath opptreden fra hans side. Ser for meg noen ville lys effekter og musikk anlegg i grove dimensjoner!!!
Sitat av happy violence Vis innlegg
Jeg så deadmau5 på hove og selv om han også bare trykker play, så var det fortsatt sinnsykt gøy på grunn av alle effektene showet hadde.
Vis hele sitatet...
Det er ikke helt riktig.
Apatisk Narsissist
lurvelen's Avatar
De som drar på House/Dubstep type konserter hvor de bare trykker på play er jo på konserten for hele opplevelsen. Ikke nødvendighvis fordi de digger artisten, mens de som drar på rock for eksempel, drar jo fordi det er forskjell på å høre gitarene live og ikke live. + at på de fleste rocke konsertene har de litt andre små "inlegg"

Til TS: har en kompis som var på David Guetta, han syntes det var kjempe bra
Sist endret av lurvelen; 21. juni 2013 kl. 15:27.