Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 697
Har nå i 5 dager prøvd å få raid controlleren min til å funke i linux, uten hell.
Et at argumentene mine for å begynne med linux var hvor mye du kan gjøre med det.

Uansett, har lyst å piffe opp desktoppen min, en enkel bg funker jo, men kan dere tipse om noe annet?

edit: for de som IKKE forsto det, er det ikke nix det er snakk om, det er Windows... win2k
Sist endret av tore-; 8. oktober 2002 kl. 16:26.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Tja, litestep eller noe sånt funker jo... Hvis det er det du tenker på. Er interessert i noe sånt selv jeg..
Talisman II, Litestep og Astonshell er noen shells jeg har prøvd og syntes var meget bra...
Hvis du skal ha et desktop program (et som ligner på et shell, men er egentlig bare et program) kan du alltids prøve Hoverdesk (husker ikke URL, men søk litt på Google).

Talisman, Astonshell og Hoverdesk er slike trial ting, men du kan lett finne serial på #serialz på EFnet
Noen av shellene som forandrer på vindusrammene? Vet at liestep ikke gjør det. er litt kjedelig når man har en feit theme med XP Silver rammer på vinduene
Nei, men du kan jo alltids bruke WindowBlinds og finne en tøff skin
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Suger ikke slike ting noe voldsomt med systemressurser? I tillegg til det XP suger fra før av lissom? :]
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
kan vel også ta med, hva bruker evt. dere?