Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1002
Kom over et program (dvs, det er bare en beskrivelse). Programmet heter Disk Commander. Det har følgende features:

Key Features:

Salvages data from unbootable systems
Scans entire disk for lost or corrupt volumes
Allows recovered files to be copied to a working drive
Restores volumes and replaces the MBR
Is compatible with Windows XP/2000/Me/NT4/9x and with Remote Recover
Runs from Win32, a DOS boot diskette, Windows XP/2000/NT setup- style diskettes, or from a bootable CD-ROM

Og med tanke på at det koster 329 $, så er det sikkert ganske bra.
link: http://www.hallogram.com/bluesave/command/index.html

Jeg nevner dette fordi det av og til dukker opp poster om hvordan man kan få tilbake slettede filer, og det er sikkert ikke umulig å få tak i en gratis utgave av programvaren
Hmmm....Ville ha funket dritbra visst du fikk tak i freeware versjonen....
Linuxnerd
Trådstarter
Kanskje, men jeg regner med at noen her burde klare å skaffe en "gratis" fullversjon.
Dessuten har jeg ikke bruk for programmet selv, men jeg tenkte å være snill å tipse andre om det.
hadde jo vært "dretbra" da filsystemet på hdd'en min gikk i do i våres... Et slikt "må ha" program - bare ha liggende for sikkerhets skyld... håper det er mulig å skaffe
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Kjøpte meg et undelete program i går kveld, for 20-30 dollar. Fungerte som en drøm det, både på ntfs og fat. Forutsetter såklart at filene ikke er overskrevet
Ministry of Love
sptz's Avatar
Norton systemworks har osså den muligheten. Enesten ulempen med programmet er at det det bruker mye av resursene på pcen. i programmet er det også muligheter for og slette en fil fulstendig. + mange andre nytinge system verktøy.
For de som ikke har råd eller ikke gidder å kjøpe seg ett slikt program så kan det kanskje finnes noen greie programmer her: http://download.com.com/3120-20-0.ht...search=+Go%21+

Jeg har ikke testet noen av de, men de funker sikkert
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Jeg prøvde de fleste der Skulleye, og de aller fleste krever betaling for og fungere, dog noen tillater deg og recovere små filer. Er vel kanskje også begrenset hvor mye cracks til finnes til slike programmer.

Jeg kan iaffal anbefale active@undelete. Fungerer glimrende.
Demoversionen lar deg også recovre filer under 64k.
Opprinnelig postet av Ond^Sofa
Jeg kan iaffal anbefale active@undelete. Fungerer glimrende.
Demoversionen lar deg også recovre filer under 64k.
Vis hele sitatet...
hehe.. Dette høres neste litt ut som taktikk, at man kun for recovre små filer.. Jo mindre filene er, jo større sjangse er det for at dem er recoverable 100%, og derfor virker sikkert programmet bedre enn det i realiteten er..

Scha
Noen som vet hvordan jeg skal slette alle "gratis" programmene jeg har, slik at når jeg sender maskinen tilbake (noe jeg skal fordi HD bråker), kan ingen finne ut hva som har vært på HD-en?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Revellon: Ingen som bryr seg uansett. En gang i tiden var min P75 inne hos Telehuset, med Windows98 pirat version i cd-rom'en, og Norton i cd brennern
Linuxnerd
Trådstarter
Tror ALLE som har en pc og jobber med det bruker minst et piratkopiert program. Så med mindre du sender maskina de til Microsoft, så tror jeg ikke du trenger å bekymre deg.
Apropos fil og partisjonsgjenoppretting:

Easy Recovery Pro. It's the shit, tro meg på det
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som kunne slengt det opp på en FTP eller.no?
Men for å besvare spørmålet til vell...

Opprinnelig postet av vell
Noen som vet hvordan jeg skal slette alle "gratis" programmene jeg har, slik at når jeg sender maskinen tilbake (noe jeg skal fordi HD bråker), kan ingen finne ut hva som har vært på HD-en?
Vis hele sitatet...
Så har tweak-xp en funksjon som lar deg overskrive filer opptil 10 ganger