Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 7798
Månelandingen i 1969 var falsk. Dette er ialefall det flere personer som har forsket på dette og funnet ut ved at det er brukt falsk lys og dem kan se på skyggene på bildene at det ikke er ekte. Det hele er laget i nevadaørkenen og ble iseenesatt av amerikanske myndigheter for at dem skulle kommer til månen før russerne. NASA benekter alt.
Mer info : http://batesmotel.8m.com
det er bare en gammel spøk.
Bullshit
Gammel og dårlig spøk. De O'mystiske skyggene og falskt-månestøv teoriene er jo helt på bærtur.
Var det noen av dere som gadd og lese gjennom det i det hele tatt.
Altså sier dere at amerikanske myndigheter aldri kunnet funnet på og gjøre noe slikt .fordi dem er jo så sinnsykt mye til og stole på . Neida vi ville aldri løyet til deg for at vi skulle skremme russerne og for og ta vekk oppmerksomheten på det som skjedde i vietnam. åhh neida, tenker bare på alt av informasjon amerika innhenter fra andre land slikt som båtfyr. hva skal dem med det feks.
jeg leste gjennom alt.. fikk meg en ganske god latter ja

du burde kanskje lese gjennom denne før du uttaler deg mer om saken... : http://www.badastronomy.com/bad/tv/foxapollo.html

Men denne er vel laget av amerikanse myndigheter
Herren serial_killah. Hvordan kan du egentlig betvile slikt? F.eks. astronomer så jo på med teleskop. Og få høre det argumentet du synes er best for at landingen var en bløff.
Sist endret av TipeX; 18. august 2002 kl. 17:56.
ja, jeg leste igjennom. det er godt mulig at de ikke dro til månen. noen av bildene virket litt merkelige..

selv tror jeg nok at de dro til månen
jeg sier ikke at dem ikke var på månen . det jeg sier at det virker mistenkelig. Amerikanerne er faktisk troende til og gjøre en slik ting. Det er flere ting som er undercover der borte som vi og resten av omverdenen aldri får vite noe om . Area 51 ...
ulike fartøyer som krasjer på midten av 60 tallet som aldri har blitt fortald noe spess om . litt offtopic men men
Dette er ikke første, og sannsynligvis ikke siste gangen der en konspirasjon med Amerikanerne i spissen er tema. Det har skjedd mye i USA sitt regi, og mange teorier har blitt brakt ut for å se dagens lys. Men, jeg har sett mange bedre teorier enn den som blir lagt frem i denne tråden. Dette er så dumt, at det kan ikke stemme!

Nei, bruk heller tiden deres på å diskutere "Kennedy Mordet". Der er iallefall jeg overbevist om at det har skjedd ett eller annet "muffens"!
Opprinnelig postet av serial_killah
Var det noen av dere som gadd og lese gjennom det i det hele tatt.
Altså sier dere at amerikanske myndigheter aldri kunnet funnet på og gjøre noe slikt .fordi dem er jo så sinnsykt mye til og stole på . Neida vi ville aldri løyet til deg for at vi skulle skremme russerne og for og ta vekk oppmerksomheten på det som skjedde i vietnam. åhh neida, tenker bare på alt av informasjon amerika innhenter fra andre land slikt som båtfyr. hva skal dem med det feks.
Vis hele sitatet...
eh, jeg er absolutt imot det meste usa gjør. det har ingenting med det å gjøre. det luktet spøk, spøk og spøk på lang vei av den websiden han karen har laget.
Looking at areaD you can plainly see some type of structure reflected through Aldrins helmet. I do not know what it is, but it is there.
Vis hele sitatet...
Jeg kunne med en gang se at dette var landingsfartoyet, og en annen astronaut, jeg zooma tilogmed inn på det og så det.

Det at det var en bløff for å få Russland til å skjelve litt, hadde jo vært en god grunn hvis dette var bløff, men det faktum at det faktisk er en bløff er noe jeg tviler sterkt på...
det der hørte jeg om for evigheter siden.. ganske interessant. om jeg tror på det eller ei har jeg ikke bestemt meg for enda. :P
Duxo: jeg tror han mente de røde strekene på hjelmen da, Einstein..ikke astronauten og landingsfartøyet..
w00p: jeg tror de røde strekene, som egentlig er en rød runding, er for å vise den lille hvite saken borti horisonten..
Jeg tror de som har gått ut med denne teorien (ikke serial_killah) har sniffet lim. Det er to beviser på at dem har vært der

1. Flagget

2. Fredsplata

+ et masse spor, av månesko og hjulspor.
Bildene av jorda tatt fra månen er da ? Steinene de tok med seg er ? Folk er idioter, folk ser det de vil se. Leter man etter møkk i burgeren blir man fort helt sikkert på at sylteagurken er avføring. Dette beviser ingenting, men morsom lesning uansett.
Leste om dette for første gang i svenske Aftonbladet i fjor. Har faktisk artikkelen i lommeboka fremdeles. Scam eller ei, hvem bryr seg egentlig? Man vet fra tidligere av at USAs government er i stand til å stille i stand noe lignende kun for å skaffe seg recognition.
Opprinnelig postet av Dweep
Jeg tror de som har gått ut med denne teorien (ikke serial_killah) har sniffet lim. Det er to beviser på at dem har vært der

1. Flagget

2. Fredsplata

+ et masse spor, av månesko og hjulspor.
Vis hele sitatet...
Rallah Rallah!

Har de faket det så er jo liksom dette de tenker på. Kan du sjekke at disse tingene eksisterer på månen!? Selvfølgelig var de der, de hadde ikke muligheten til noe annet... Men som sagt, man kan aldri være for sikker...
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Illustrert Vitenskap avviste denne teorien, og da velger jeg å gjøre det samme
Zpeef: i hvilken utgave? har en del blader liggende et sted... fikk lyst til å lese om det nå
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Har ikke anelse, men det er et ganske nytt. Står om det der med spørsmålene.
Ministry of Love
sptz's Avatar
det var i nr 2 2002 side 11

bruk denne linken vis du skal lette opp artikler : http://illustrertvitenskap.com/index/index.asp

<edit>
husker det var en før det å, men den kan jeg ikke finne igjen
</edit>
Sist endret av sptz; 18. august 2002 kl. 23:23.
Jeg tviler IKKE på at folka var på månen, men bare for å pirke litt...

Opprinnelig postet av foolish
Bildene av jorda tatt fra månen er da ? Steinene de tok med seg er ?
Vis hele sitatet...
Hva med bildene? Har du sett bilder av jorda tatt fra månen som du vet med sikkerhet er fra DEN turen? Steiner? Javel, kan man fake en månetur må det da vel være lommerusk og fake noen støvklumper! MEN som sagt; har aldri trodd noe annet enn at landingen fant sted!
hehe, tror ikke de fake'a landingen, men det var ganske intressant å lese teoriene.
har hørt om det før, men jeg skal lese litt om det
Er ikke vansklig å fake månen. det er bare partikkler fra jorden, som ble slynget ut i rommet etter en astroide kolisjon, (for leeenge siden)
balls balls balls!
Alt er kun teorier... og hvorfor skulle NASA fake månelandingene?
Man oppnår jo ikkenoe hvis man faker noe sånt...
Jeg er nesten sikker på at månelandingen fant sted.
Opprinnelig postet av RoadKill
Er ikke vansklig å fake månen. det er bare partikkler fra jorden, som ble slynget ut i rommet etter en astroide kolisjon, (for leeenge siden)
Vis hele sitatet...
har lest at forskere tror "helt sikkert" at maanen er dannet av materialer fra jorden, men er ikke "sikker" paa hvordan (flere teorier).

anyway, jeg tror ikke maanelandingen var fake fordi astronautene hadde med seg steiner som var yngre enn noe annet mineral som er funnet paa jorden + at astronomer saa det hele fra jorden i sine teleskoper (nevt tidligere i treaden).
Noen som har artikkelen fra Illustrert Vitenskap
The Rhymenocerous
polle's Avatar
For meg virker det som om det har sittet en gjeng med Sovjetere rund bordet sent på en lørdags kveld etter X antall vodka super og tenkt: "JA KAMERATER! Nå finner vi på no for å sværte usa litt"
Dette er også bare en teori, jeg baserer ikke noe av dette på fakta.
hehe, det er også en mulighet