Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 791
noen som vet av en bra winamp skin lager for den nyeste winampen jeg fant noen lagere men de var bare for gamle winamps så det ble litt fucka up!

takk på forhånd!
Better than thou.
Med nye winamp mener du 3.x beta'ene eller? Uansett, slike 'skinmakers' er aldri noe bra. Mekk heller med Photoshop. Åpne en annen skin og bare bruk den som base i et annet layer enn det du tegner på.
det finnes et program som gjør det lettere å lage script, med oversikt over alt som kan settes inn og sånt, så kan du bare trykke på knapper i stedet for å skrive alt inn selv. bare søk på utviklingsforumet til nullsoft. ellers må du nok lage selve grafikken i photoshop.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Så vidt jeg veit, duger bare slike 'skin makers' når du skal ha hele bilder av folk/biler etc, og slike skins er jo helt forferdelige uansett, iaffal i mine øyne