Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Vil du være med i gjengen vår? (Enda ikke fått noe navn)
Jeg vil være med med en gang! 20 23,81%
Jeg kommer etterhvert. 21 25,00%
Kunne kanskje tenke meg det senere. 10 11,90%
Nei, jeg kunne nok ikke tenkt meg det. 9 10,71%
Jeg vil ikke være med i den døve gjengen deres! 7 8,33%
JEG SKAL STARTE MIN EGEN GJENG OG KNUSE DERE! 17 20,24%
Stemmegivere: 84. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  57 2941
original reprint
xaff's Avatar
http://www.project-entropia.com/

Gleder meg noe sinnsvakt til i morgen. Lurer også på hvor mange det er her på nFF som vil bli med i banden vår Kin Of Calypso. (KoC)

Medlemmer:
Skulleye, Xaff, daaveg, bangar, Phun-Q, Totto

Gjengen vår: #KoC @ EFnet
Sist endret av xaff; 20. mai 2002 kl. 23:21.
regner sterkt med at jeg blir med!! hørtes helt sinnsykt ut det der..
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Fikk med meg delvis Xaff sin propaganda på IRC i kveld, og det hørtes ikke så dumt ut i grunn.
Men det blir litt seinere, når jeg får ny hardware
Hvis dere er i tvil. Les i FAQ'en og se så mye forskjellig man kan gjøre. Glem det ekte livet deres, start heller ett nytt liv i project Entropia
Så jævlig fett ut det der ja... Count me inn.

Glem det ekte livet deres, start heller ett nytt liv i project Entropia
Vis hele sitatet...
Hehe... Ja, du kan jo tjene penger og greier i det spillet. Kanskje jeg skal si opp jobben og satse på dette på heltid.
btw,

EFnet på kanalen #nff.pe eller linken under:

irc://irc.homelien.no/nff.pe
Hvis noen skal bli med så kan det i hvertfall downloades her: http://www.project-entropia.ch/pub/pe_cot34.exe

Serveren er ikke oppe enda, men det skjer sikkert snart.
Jeg joiner når jeg får ny maskin. Jeg nekter å lese noe om dette, jeg bare prøver det når jeg kan
nFF Marshall
morten's Avatar
Virker skikkelig rått, men jeg tør faen ikke begynne med det nå i eksamenstider, for da kan jeg love deg at alt vil gå rakt åt helvete
spellingnazi
canonix's Avatar
Noen som har lastet ned, og fått prøvd det enda ?
nå gidder jeg ikke lese gjennom hele faq'en

kan ikke noen bare lage en sterk forkortet utgave av hva pointet er hvordan spillet er, (fps, 3person, startegi?)

mm
dette spillet ser ut som en dårlig kopi av AO.

Men det kan jo bli tøfft fordi da, siden det er gratis
original reprint
xaff's Avatar
Trådstarter
Kort sagt så er det en livs simulator, du får et liv inne i spille hvor du kan lære deg ting, bygge foretning eller bli kriminel.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Joda, du veit jo at jeg er med Xaff... Spiller virker genialt iom at det er gratis. *glede seg 2k* Let the game begin!
0 takk til deg.
mongob0ffel's Avatar
heh.. jeg som nettopp har slutta å spille planetarion..
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Lol, du også. Klarte å rive meg løs fra planetarion jeg også, det er vel en runde sia eller noe, men fy faen så vanskelig det var. *helt hekta*

<offtopic 2k>

Btw: Var med å betatesta AO, greit spill egentlig, bare det hadde vært gratis
Sku heller blitt med dersom jeg hadde fått meg always-online oppkobling av noe slag...
jeg joiner dere dette h0rtes alvorlig grisekult ut
Hvis dere skal bli med så join #KoC på efnet. Det står for Kin of Calypso som altså er klanen/gjengen vår.

Det ser ikke ut som serveren kommer opp i dag, men forhåpentligvis funker den i morgen.
Mkay, jeg joiner sikkert...

Når jeg tenker meg om: Nei... 233 mb blir for jævlig på modem...
▼ ... mange måneder senere ... ▼
tenkte jeg skulle lage en thread og høre om noen spillte Project-Entropia, men som flaks var søkte jeg før jeg posta...
Så nå lurer jeg ... er dette spillet kult, krever det god oppkobling..(sitter dessverre med avidi ) verdt å teste ?
Hmm, laster ned, verdt et forsøk


Fullsize installation(~523 Mb)
urk
blir med jeg også, laster det ned så fort jeg får tid!
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
jeg er en liten kanarifugl, se på meg .
PIP PIP PIP PIP
Opprinnelig postet av nso
jeg er en liten kanarifugl, se på meg .
PIP PIP PIP PIP
Vis hele sitatet...
eh.. oki.. /me ser på nso
hvor joiner man de bestemte klanene da ?

der man velge om man skal være merc,hunter osv ?
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Meneh, lurer på en ting.. er det mulig å spille dette UTEN å måtte betale noe? Hørte at man må bruke RL penger og overføre til en konto i spillet... stemmer det?
http://www.project-entropia.com/data...ID=3&disp=1#11


1.1_How much will it cost to obtain and subscribe to Project Entropia?
Project Entropia is freeware; it will cost nothing to get and nothing to use. Only your own Internet access fee applies.
Jeg spiller ikke Project Entropia. Slutt å mas
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Virker kult, er med så lenge lappisn klarer å kjøre det
Detta blir vi med på!! , venter i kø på account nå :/
men det ser DRIIIIIIIIIIIIIIIT FETT UT
Urk.. gidder ikke å betale...
Hvorfor er aldri sånne spill gratis å spille ?
Sist endret av arisnaub; 24. mars 2003 kl. 21:21.
Testa spillet nå, FY FAEN TIL DRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT. Må betale real money for å få kjøptnoe hvis du ikke har flaks nok til å finne penger eller at noen duder gir deg. Spillet er LOL
det holder med en i
vil bli med jeg å, men onklie penger?huff...
Jeg fikk aldri en gang begynt, for de mente at infoen min var feil.. Fyfaen så lamt etter det jeg hører da
jeg skal lage min egen klan
hehe, sleit med det også duxo,, de nektet å godta min info 3ganger, helt sjukt
Spillet høres jo dritfett ut da!
Er servere og sånn oppe enda?
Hva er det jattaet om at man må bruke ekte penger? Skulle det ikke være gratis? :S
Servern er oppe.
Leifern, hvis du ville klare deg i Entropia, så er det et ess å ha penger, du overfører penger mellom paypal..

Men jeg hørte noen rykter om at det er noen klaner som tar imot n00bs og gir dem litt startmoney så dem får kjøpt seg skyter osv.
hvordan får jeg passord/brukernavn?
Du trykker "New account".
Deretter må du svare på masse spm.
Deretter må du vente i kø, og se om de godtar informasjonen din.

Mange som har gitt korrekt informasjon, og allikevel fått avslått søknad.
hva faen er dette for noe spill!, Trudde det var for alle...
Trur de som administrerer server`n leker litt gud...
I like turtles
Skyfex's Avatar
Hmmm, fra screenshot'ene ligner det "litt" mye på Anarchy Online. Det er MMORPG ihvertfall Liker ikke MMORPG lenger, altfor skummelt, blir for avhengig... hehe =) Men hvordan får de tak i kraftig nok server hvis det er gratis? Eller er det ikke det?

Edit: Ah, ser nå at man må bruke ekte penger i spillet..
en ting til.. Leif, trodde ikke du likte AO jeg MMORPG og futuristisk.. kan ikke være mye forskjell
▼ ... over et år senere ... ▼
Jeg har spilt det i noen måneder nå, og har faktisk tjent 100-150kr... Det er vanskelig og komme igang. Men når du har kommet i gang er du addicted
Hjernen brenner
Lord_Kamikaze's Avatar
count me in... Eneste jeg ikke liker er ekte penger. Jeg kommer ikke til å kaste bort penger på spillet ivertfall *prøve å rane en kis*
Sist endret av Lord_Kamikaze; 4. mai 2004 kl. 14:54.
Opprinnelig postet av meitemark
nå gidder jeg ikke lese gjennom hele faq'en

kan ikke noen bare lage en sterk forkortet utgave av hva pointet er hvordan spillet er, (fps, 3person, startegi?)

mm
Vis hele sitatet...
Spillet er fps/3rd person man kan velge. Man starter opp uten noe penger/items bare stygge oransje klær (man kan ta av seg)

Man må skaffe seg litt penger og da er det enten samle olje, samle svette fra dyr og tigge som er tingen

Valutaen i spillet er PED (Project Entropia Dollars) og denne valutaen er nesten lik som den svenske kronen, Det tar ganske lang tid å få seg en god formue inne i spillet uten å "deposit'e" ekte penger.
1 PED er circa 20 min. med svettesamling, så det lønner seg kanskje å sette inn penger.
Man kan ta disse pengene ut igjen senere.

Dette er et RPG spill og man får skills i absolutt alt mulig (nesten da)
Poenget med spillet er vel egentlig det samme som i ditt ekte liv :P

Man kan leve på å Jakting, Trading og mye mer


Det tar ganske lang tid i starten, men er visst morsommere når man kommer litt ut i det

Det er 4 kontinenter med teleports i hver by (man må besøke en teleport før man kan bruke den, dvs mye løping før man kan trylle seg rundt på hele "Planet Calypso"

Man kan kjøpe seg hus, klær, våpen, møbler, solbriller you name it
Sist endret av Equi; 4. mai 2004 kl. 15:38.
Hjernen brenner
Lord_Kamikaze's Avatar
Menne, hvis jeg blir med noen av dere som har spillt litt å får penger til noe jeg kan tjene penger på fortere så får dere seff 200% mer når jeg betaler tilbake . Noen som er interisert? Jeg driver å laster ned client nå!
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Da jeg spilte det i fjor så var ikke skillsene implementert skikkelig, dvs. du gikk opp i skillsene og alt der der men ingen av de hadde noen spesiell effekt.. unntatt skytinga da, som nesten var en primærskill. Prøvde det igjen engang jeg var hjemme på perm og da var olje og tailoring skikkelig implementert. Ikke at man fikk seg noe spesiellt mye penger på å hente olje når det var 50 stykker om beinet og innimellom ble man hærja av en eller annen klan som tok over oljegreia - og ikke for å nevne alle de syke(store) dyra som kom og åt deg innimellom mens du sto å fiksa olje. Så.. hvordan er det nå om dagen egentlig? Jeg spytta aldri inn noe spesiellt mer enn en hundrings - men jeg var igjen lutfattig konstant i spillet.
Det er veldig ofte folk som dreper stakkars noobs på oil rigen. Jeg har ikke vært der på en stund, men jeg tror det blir ganske tomt for folk der når Land Grabben kommer (I Juni eller no kommer det et nytt kontinent, alle de beste spillerne på spillet skal sloss om en bit med land på det nye kontinentet, Klanen min skal trolig være med der...