Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  37 3844
Er det noen som vet om et bra script for mIRC? sånn er bra og beskytter deg sammtidig??
har prøvd Peace and Protection..men vil prøve et nytt.
any ideas?
sjekk ut www.mircx.com eller www.xcalibour.com tror jeg det var.. Der florerer det med mirc scripts..
Showdown var en slager i sin tid
Hva med å lære deg å scripte selv, så kan du jo lage det scriptet du vil selv. Lærer du noe nytt samtidig.
www.mircscripts.com duger...mye bra scripts dr
nFF Marshall
morten's Avatar
Mafiascriptet er jo bare best?

[ja for faen det er ironisk ment :P]
Opprinnelig postet av Xtrax
Hva med å lære deg å scripte selv, så kan du jo lage det scriptet du vil selv. Lærer du noe nytt samtidig.
Vis hele sitatet...
Må si meg enig.
scoody er dobbelt så enig.

bruk clean mirc, like greit. sikkert ingen som ska gjøre no shiz med deg uansett, så lenge du oppfører deg som folk :>
dfs: slike ting må framheves godt ferdige mirc script er skroting.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Hvis du ikke vet hva slags script du vil ha er det vel like greit å bruke plain mIRC. Er det noen du trenger kan du vel legge det til selv. Du trenger jo ikke å lære å scripte for å legge til en funksjon. Se litt rundt på nettet og sett deg inn i basicen, finn koden for kun det du trenger. I ferdige script er det bare en masse rot du ikke trenger og ofte får du med et par bakdører på kjøpet.
Å lære seg mIRC scripting er vel bare bortkastet i hans tilfelle.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
*glede seg til warmaster 7.0*
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
eneste scriptet som egentlig er verdt å nevne, er ircN...
det er ikke ett "flashy" script.. dvs ingen slike teite fargedingser og weirde greier her og der.. men det gjør mirc litt lettere å bruke, samt tar med en hel del greier som det egentlig burde vært i mirc uten ircn også..
dessuten.. hvis man bruker mafiascript/kongescriptet/warmaster/andre lame script.. så risikerer man å bli banna på ekstremt mange kanaler.. de fleste store kanaler har ban på warmaster ihvertfall..

HEI JEG HETER RONNY LAMERSEN OG JEG LAGER MUSIKK I FASTTRACKER!! JEG HAR LAGET ETT KULT SCRIPT SOM HETER LAMERSCRIPT!! MEN JEG GIDD IKKE LAGE MER PÅ DET HVIS DERE IKKE GIDD KLIKKE PÅ DISSE REKLAMENE MINE SLIK AT JEG KAN TJENE PENGER!!!!! HILSEN RONNY LAMERSEN
Har scriptet i 4 år snart...!
Det er ganske så interesant, enormt mye man kan scripte.

NoName Script er meget bra (http://www.nnscript.de/)
IRCN er også meget bra.

Jeg har scriptet ett script som heter: <<Eagle Script>> men det ble så stort å glorete, at jeg og en kompiss driver på å scripter Kebab Script.
Der kommer det til å bli mye CS ting! For folk som bruker gather cs og sånt på IRC. Ikke så mye protection og stuff i Kebab som i <<Eagle Script>>

Men alikevell, irc scripting er kult alikevell =)
LOL @ zyrtec
bruke bersirc det er greit
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
IrcN er det eneste som er verdt å ha ja. Bare fjortisser som har stygge "1337master2k2Script @ http://i-is-1337er-then-j00.cjb.net" quiter
IRCN ble begynt av fjortisser som "w4nn4 b3 1337 k1ng @ 1rc"

Hehe, men det er blitt ett skikkelig script det!
NoName script har mange kule *.dll filer som gjør mye tøft!
Det bør dere sjekke ut =)
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
mmm knapt fjortiss..
codestealer.. men ikke fjortiss
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har prøvd et Script som hetter KONGE sriptet,
greit nokk(ik akkurat det beste men...)

Poster url'en på mandag vis noen intressert?
fFår foresten med et par program som: Nukenabber, stygge sauer som hopper rundt på skjermen og et anent et som jeg ik helt husker hva heter.

Ganske greit egentlig
Ough...

Kun et script som finnest, som er skikkelig konstruert. Ikke noe surr i systemet... eXtreme, du finner det vel på www.mircx.com.

Hadde jeg vært dere, så kvitt dere med mIRC, sats heller på irssi => www.irssi.org, seriøst... Dette rawker...
nFF Marshall
morten's Avatar
Trukke det Prozac:

Opprinnelig postet av nso
hvis man bruker mafiascript/kongescriptet/warmaster/andre lame script.. så risikerer man å bli banna på ekstremt mange kanaler..
Vis hele sitatet...
er ikke irssi en unix irc klient?
Opprinnelig postet av EagleEye
IRCN ble begynt av fjortisser som "w4nn4 b3 1337 k1ng @ 1rc"
Vis hele sitatet...
Tror ikke det nei..
var en som begynte på det, men orket visst ikke mer og så har flere prøvd å forbedre det, og Quietust er den som fremdeles holder på..sammen med teamet sitt
▼ ... over en uke senere ... ▼
Gammel Traver
lockhead's Avatar
Yeah, skift klient te BitchX kansje??? eller ircN kan gå...
Bære last ned masse scripts da...
mIRC scripting er en fin plass å starte og lære basics rundt programmering/scripting. Ett godt triks for å lære om scripting i mIRC er å laste ned addons, gå igjennom koden se hva du fatter.
Og det du ikke skjønner skriver du ganske enkelt /help kommando for.

Lykke til lockhead, forresten velkommen til nFF.
nFF Marshall
morten's Avatar
han spør ikke om hvordan han skal kode, gjør han det? Tror han ga et råd. greit nok å starte med mIRC scripting ja, men vil nå si at det er bedre å lese tutorials og SÅ gå gjennom sourcekoder. Bør være noen enkle addons først btw, sett hvordan misspai koda i2? Jævlig vanskelig å fatte hva som står lissom.

Oldschool way learning is still da best
Kom nettopp til å tenke på at det finnes jo faktisk tutorials for alt, men mIRC scripting må være en av de tingene som er så UTROLIG enkelt at det er egentlig SYKT at det eksisterer tutorials for det.
Spessielt når man bare kan skrive /help i mIRC og lære alt ut ifra det :]
nFF Marshall
morten's Avatar
Ikke alle har like god tålmodighet som deg eirik
Epleplukker
Du trenger da ikke være tålmodig for å lese hjelp'n.
Du går inn der når du lurer på noe.. Håper ingen driver å leser gjennom hele tingen..
Ey, you're hurting my feelings... *trøstelese mirc.hlp*
men, jeg har faktisk sett gjennom hele, men det begynner å bli en stund siden...
Epleplukker
Hehe.. *skummelt*
Mange dager brukte du på det da ?
Gammel Traver
lockhead's Avatar
Men lika vel bedre BX, har ikke så mye grafisk...
Men nu ska æ test å les litt mIRC faq
▼ ... noen uker senere ... ▼
mirc.help filer er geniale.
Forsøk å scripte selv og så er det bare å gå i hjelpfilene når man trenger noe geniale tips.
Men det verste er når man skal scripter, er å finne på noe å scripte!

Give me som ideas! Nettopp ferdig med Cstrike.mrc <-- skal legge det ut. Er for dere CS nerder som trenger rask tilgang til server og alt sånn der.
Var en klan som syntes det var ganske bra. De kom med flere ideer og sånt. Tror det blir ganske så bra!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Bruk BX med noen fete tcl script :P
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Er ikke store forskjellen på BX med fete tcl scripts og mIRC med fete mrc scripts da bele
Hei! Jeg søker etter et script som heter"noname" script..er det noen som har peiling på hvor jeg kan laste det ned??
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
1: Åpne en søkemotor (feks google.com)
2: Skriv inn "noname script" (med tastaturet)
3: Klikk på en av de første linkene som går til www.nnscript.de