Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1543
Er det noen som veit om et bra e-mail bombings program???
Mailbombing er jo bare teit, det tar akkurat like lang tid å sende dem som å motta dem, om ikke lengre?

Vertfall det som skjedde med meg for et par år siden
skal du bombe ei enkelt email adresse ?
eller skal du spamme ? sende ein email te mange adresse ?
Trådstarter
54 0
kun en person
ja dette kunne grinder! neida bare tulla, men mailbombing er noe av det mest teite som går ann og gjøre på data untatt og lage virus og nuke osv...
Hvis jeg ikke tar helt feil, er det ikke bare og klikke på egenskaper på inboxen så får du opp akkurat din IP adresse? Alså ganske lett og spore!
Hold deg unna all script-kiddie aktiviteter du så slipper du og få stress!
Det er jo ikke så utrolig vanskelig å sende anonymails heller da...
Hva er vitsen? skal du sende email bør mottageren vite hvem det er fra! brude nesten være en rett!
hehe dfs har faktisk aldri mailbomba noken i midt heile liv, heller ikkje spamma mange adresser. eg veit kor irriterande det er å få 700 heilt like mailer i innboksen, da e jævlig.
eller...eg har mailbomba noken ein gong. eg og ein kamerat bomba ein fyr manuelt frå ms outlook for noken år sia. berre skifta "frå" email adressa til . leet skillz
Sist endret av Grinder; 3. februar 2002 kl. 16:37.
Når vi er inne på det med Mail bombing, hvor er det man kan sende sms bomber??
Har mailbombet ku-klux clan & en kompis f0r phun... Var vel ca 800 til ku-klux clan og 300 til kompis..

Gjør det via 2 shell kontoer da damnit