Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1200
Ok.. sikkert noen som har lust på Gmail invitasjon? Jeg har 3 ledige... Skriv en begrunnelse om hvorfor du skal få, så sender jeg deg en invite!

Sist endret av Sabbi; 4. september 2004 kl. 17:47.
Har vi ikke hatt nok slike tråder?
jeg vil veldig gjerne ha for er så enormt lei hotmail og andre ting og at innboksen hele tiden blir full så pliiiis
..eller man kan lage seg en like bra mail konto på www.walla.com.
wallamailen er ikke like bra.. israelsk som gjør at alt går sakte som 1995, og dessuten takler den ikke æøå.
selvfølgelig så kan man lage seg en på walla... men da får man ikkje en GMAIL!!... hehe slutt å klag du inutero... kansje du ikke bryr deg om gmail men andre gjør? Kimbeer, mailen din så sender jeg deg en?
Dionysos og Kimbeer, sjekk mailen deres!
hadde du ikke en siste?

Jeg har superlyst på en gmail. Har tenkt å skaffe meg en ny mail lenge. Hotmailen min er full nå og jeg har ikkeno jeg kan slette. Er egentlig generelt ganske forelske i google også, så pliiiis.

mailen min er
www.spymac.com bra, 1 GB gratis mail, + masse web-plass.
Jeg gidder ikke å komme med en haug av unnskyldninger til å få en gmail. Den eneste grunnen jeg har er at jeg har lyst på en gmail.

God helg forresten (litt smisking kanskje men men)


Takk...|8rox| har fått meg mail nå...
Sist endret av bjoern2x; 4. september 2004 kl. 18:05.
Sendte en til deg simple! Sånn.. har ikke fler jeg vertfall
VI ER LEI GMAIL NÅ