Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 945
har jobbet en stund med div. bilder å nå har jeg fått gjort to stk. ferdig. Vet at jeg sliter litt med detaljer enda men satser på å bli bedere på det når jeg får tegne brettet jeg har bestilt (wacom g3). Er forholdsvis fornøyd med begge bildene egentlig men ser jo alltid rom for forbedering. Men anyways here they are.

http://www.myhideout.net/gallery/fallen.jpg
Skal være en engel som har "mistet" vingene. Vet ikke om det kan kalles darkart men er vel i grenseland. Testet ut hvordan det så ut med masse blod på ryggen, men syntes det virket så "falskt". Enten blir det for mye blod eller for lite. Så jeg gikk for et "trist" scenario en stund etter at hun har mistet vingene sine. skal være to store arr på ryggen som er uthevet fra ryggen. Er egentlig veldig fornøyd med lightingen på bilde.

http://www.myhideout.net/gallery/killbill1.jpg
Dette er et annet bilde jeg har jobbet med en stund som jeg ble ferdig med for noen dager siden. Selv om omrisset er tracet og jeg har tatt farger fra org. bilde så var det ganske mye arbeid. Vet at kantene er litt rare men har ikke fått helt taket på det enda. Som sagt før så vil jeg tror jeg blir bedere på detaljer når jeg får et skikkelig tegne brett.

Så hva syntes folk ?
Sist endret av Psyc0re; 15. april 2004 kl. 14:44.
Skal knækkes
Golder's Avatar
Jeg synest det ble evig fett.
Baken til den øverste dama virka ganske stor fra mitt syn....
Giddyapp!
Psyc0re's Avatar
Trådstarter
hehe når du sier det så ... er sånt man ikke ser så lett selv. men "i like big butts !"
flott arbeid, du kan jo også spørre på storedyret.com hva de synes om det. har sett en del flotte ting skapes der. ikke at nFF ikke er godt nok men jo flere jo bedre.
Pent!
Har du flere på lur?
very impotent freak
Delusional's Avatar
Liker ikke nesen på kill bill damen. Ellers nice job
jævli bra bilder..
håret til Uma ble dritbra..(mht bakgrunnen)
skyggen på nesa ble feil da..men det er kansje orginalbildet..
Sist endret av Zoidberg; 13. april 2004 kl. 23:46.
Utrolig bra. Eneste feil er at det er noe rart med hånda hun holder sverdet med. Det er liksom noe hvitt i kanten på hånda hvis du skjønner. Men ellers flott arbeid.
Giddyapp!
Psyc0re's Avatar
Trådstarter
hmm mulig jeg skal sette meg ned å fikse litt på nesa. men får se. ser at det er litt feil. men som sagt så er det begrenset hvor mange detaljer jeg kan ta med mus.

men takk for respons.

joffe: har stadig flere på vei. har vel en rundt 13-14 som jeg har jobbet med de siste årene som jeg ikke har fått gjort ferdig.

chill: er flere som har lagt merke til det. er litt sloppy arbeid fra min side. skal fikse det når wacom brettet kommer i posten.
Pene bilder, men som eppes_ sa at baken var litt stor på den øverste.
Ufattelig bra egentlig Eneste jeg ikke likte var Nesen på ho kill bill dama og rompa på engelen :P
synes baken til dama var kjempebra lagd jeg.
Begrunnelse engle figurer i gamle dager var av damer, såvell som menn, damene var avbildet med frodige former (store hofter osv) fordi det var det so var skjønnhetsidealene på den tiden. At han her har valgt og ha store former på damen er HELT riktig.
Veldig bra bilder, er helt uenig med at rompa er for stor! Keep up the good work
syntes rumpa på dama va nice. Men jeg vet vist litt av puppen hennes(?) men det er min mening.
sier det samme som w00p; Keep up the good work!
Genialt... Just genious...

(Skulle ønske jeg kunne hvertfall nærmet meg din evne :P)
Giddyapp!
Psyc0re's Avatar
Trådstarter
takker for all ros etter å ha sett endel på rompa så må jeg si meg fornøyd egentlig. lyset gjør nok sitt for at den skal se stor ut. men det er ikke _så_ stor etter min mening.
Jeg sa ikke at rompa er for stor, jeg sa at den var litt stor.
Men jeg har ikke noe i mot big butts.